زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

وسایل راحتی برای سفر با ماشین

خب در ادامه تبلیغات!! من برای محصولات TCM کاتالوگ ماه قبلش که وسایلی که در سفر با ماشین نیاز هست رو معرفی می کنم. البته به نظر من یک سری وسایلش مثل DVD player برای سفر نیاز نیست چون آدم میره سفر که مناظر جدید رو ببینه نه این که با همون وسایل بازی الکترونیکی که توی خونه چشمش رو به کار می گیره بازی کنه. فکر کنم نسل ما و نسل های بعدی مون هنگام پیری با عینک های ته استکانی که چه عرض کنم ته لیوانی زندگی خواهیم کرد!! مگر این که تکنولوژی لیزر و لنز به کمک مون بیان!
به تعداد کامنت های این پست من برای تبلیغات محصولاتشون پول دریافت می کنم!!!!!!!!(کامنتی 5 یورو!)
بعدا نوشت: ای بابا شما شوخی من رو جدی گرفتین؟؟!! پول تبلیغات کجا بود. مگه توی ایران شعبه داره که من بخوام تبلیغش رو بکنم؟


دوربین ماشین

هندزفری


جاعینکی

جاموبایلی

آینه کنترل صندلی عقب

صندوقچه آویزان

نگه دار تبلت

DVD-player

پازل آهن ربایی


لایه محافظ کمربند ایمنی

متکای صندلی ماشین

آویز لباس در ماشین(من نمی دونم این لباسه آویزون کردنش واجبه!؟)


قلاب برای صندلی های عقب ماشین

پایه نگه دار

گردن نگه دار!!

چمدان کودک با قابلیت سواری دادن!

یخچال برقی

خنک نگه دار

ظروف کوچک فانتزی برای بچه ها

تلمبه برقی

دوچرخه نگهدار ماشین


این خیلی خوبه:میز و صندلی تاشو

نظرات 42 + ارسال نظر
نرگس سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:06 ق.ظ

من از اون چمدون بچه با قابلیت سواری خیلی خوشم اومد! بچه بودم عاشقشون بودم!

آخی عزیزم. اگر برای بزرگسالان هم باشه فکر کنم ازش استقبال بشه.

نیکا سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:53 ق.ظ

جدی؟!
اگه آره که من اومدم دِینم ادا کنم
چون بسیار از نوشته های شما لذت می برم با اینکه زیاد کامنت نمیگذارم... کلا من آدم ساکتیم

نه بابا شوخی بود این حرفم. کی پول میده به من؟
ای بابا چرا ساکتی خانومی. بیا اینجا دور همی اختلاط کنیم!

بسامه سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:07 ق.ظ

کامنتی 5 یورو؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!1
قبول نیست... منم می خوام.. از همه بیشتر فکر می کنم اون پایه نگهدار لازم بشه.. تا بخوای من تو مسافرتهای ماشینی چایی و اب و نوشابه رو خودم ریختم.. یعنی از خجالت فقط از ماشین پیاده نشدم که ابروم میره...
کامتی پنج یورو؟؟؟///
حالا بشمریم ببینیم چقدر گیرت میاد...
کامنتی پنججججج یورووووووووووووو

ای بابا من یک قیمت زیاد گفتم تا معلوم بشه شوخی هست.
آخی نازی پس برای شما این نگهداره لازمه ولی فکر کنم تقصیر راننده تون هم هست که دائم ترمز میگیره و نمیذاره با آرامش نوشیدنی رو میل کنی
ببینیم چقدر گیره من میاد، با هم نصف کنیم

پریسا ادیسه سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.parisaandpeter.blogsky.com

چقدر عااااااااااالی. . .
من عاشق ِ اون میز و صندلیه شدم؛ خیلی خوبه. . .

ظاهرا سبک پیداست. من هم ازش خوشم اومده. فکر کنم باید روی زمین صاف استفاده بشه

پریسا ادیسه سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.parisaandpeter.blogsky.com

اون آینه کنترل صندلی ِ عقب برا اونا که بچه دارن خیلی خوبه. . .

کلا کنترل کردن صندلی عقب حس مالکیت خوبی به راننده میده!

پریسا ادیسه سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.parisaandpeter.blogsky.com

اون پازل آهنرباییه رو هم خیلی دوس داشتم؛

فکر کنم کلا پازل دوست داری؟

پریسا ادیسه سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.parisaandpeter.blogsky.com

چرا زمان ِ ما از این چیزا نبود آخه؟؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

خب حالا هم زمان ماست. مگه زمان کی هست حالا؟

پریسا ادیسه سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.parisaandpeter.blogsky.com

من مخصوصن برای هر کالا یه کامنت جدا گذاشتم

مرسی خانم یاری دهنده!

پریسا ادیسه سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.parisaandpeter.blogsky.com

آهان اینم بگم و برم؛
اون خنک نگهدارنده‌هه رو هم خیلی خوشم اومد؛ ما یه دونه دارمی ولی بزرگه و سنگین؛ واقعن حمل و نقلش عذابه

تشریف داشته باشین به این زودی چرا میرین؟
بالاخره یک نفر پیدا شد که عیب این یخچال به ظاهر مفید رو هم دیده باشه. ممنون از اطلاعات کاربردی ت.

فهیان سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام لیلی جان خوبین؟ خوش میگذره ؟ نی نی نازتون خوبه؟ اومدم احوال پرسی کنم نگین ؛عجب چه بی وفاست؛

سلام خانومی
کجایی خانم تازه رسیده. یه خبر از خودت بده. چی کار می کنی؟ کارها رو به راه هست؟

سحر سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:15 ب.ظ http://khodayashokret.persianblog.ir/

لایک!

ممنون

زینب سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 ب.ظ

واقعا میگی پول میدن؟؟
اما تبلیغ شون ب علت اینکه یه خانواده هستن خیلی تاثیر گذار هست
دل منم بعضی ها خواست

نه بابا پول کجا بود. آخه اونها من رو از کجا بشناسن؟ در ضمن توی ایران شعبه ندارن که بخوان مشتری جذب کنند.

فرشته ابلیس سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام
اتفاقا اون آویز لباس در ماشین خیلی مفیده
مخصوصا واسه ادمایی مثل من که زیاد سفر می کنن!
شما تصور کن مثلا میری مسافرت حالا اونجا یه سمینار مهم داری و باید بلافاصله تا رسیدی لباستو عوض کنی(راه هم طولانی بوده و نمی تونی با لباسهای تنت بری)
وقت اتو کردن و این مواردم نداری، لباستم از اونایی باشه که زیاد چروک می شه!!
اینجوری دیه لااقل لباست مرتبه تا برسی

سلام
به به پس به درد شما می خوره حسابی

معصومه سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:48 ب.ظ http://tanhaian.persianblog.ir

من عاشق محصولات چیبو ام ولی خیلی هاشون به نسبت کاربردشون گرونن به جاش حراجی هاش خیلی عالیه.

من هم از خلاقیتشون خوشم میاد ولی قیمت وسایلشون بالاست. حراج کی و کجا هست؟ چرا من خبر ندارم

زینب سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام لیلی جون.چه وسایل جالب وخوبی.مورداستفاده ی زیادی قرارمیگیره.

سلام
من اون وسایلی که کاربردی بود عکسش رو گذاشتم وسایل به درد نخور هم داره!

زینب سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:20 ب.ظ

نگه دارنده ی تبلت واون اینه برای اینکه بچه روکنترل میکنه خیلی خوبه

قابل شما رو نداره خانم آینده نگر

kourosh سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:23 ب.ظ

salam be shoma .
man to iran website haye ziadi dashtam ke modiriateshon alan dige ba man nisr AMA vaghtiy tabligh mikardim mesle onja pol nemidadan,masaln mahi 100.000 toman.
waliy babate 1 coment 5 eouro khily khobe shoma to hame ja tabligh weblogeto bekon wa har ki dost dasht click kone wa nazar mide midoni che poli mishe khasti email bede ta rahasho bet begsm albate jesarat nabashe doost aziz .
mahsolate jalebi hastan.
omidvaram movafagh bashi,.
kourosh.iran

سلام
ای بابا این حرف من شوخی بود. پول کجا بود.

زهرا - گل بهشتی من چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:47 ق.ظ http://www.golebeheshtieman.niniweblog.com

همه شون جالب و کاربردی بودن .بعضیاشونو دیده بودم.بعضیاشون جدید بودن.
ممنونم.

خواهش می کنم قابل شما رو نداشت. سفارشی ندارین؟

همطاف یلنیز چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:13 ق.ظ http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
اون جا عینکی جالب بید
تقریبا بقیه رو دیده بودم همینجا جز وسایل خارج ماشین مثل چممدان و یخچال و ...
جاموبایلی پایه ای هم هست ها. البته من الان روی میز تلویزیون نصب کردم شده "جا کنترلی"

سلام و سلام
به به پس باید آدرس مغازه ای که وسایل رو داره بدین تا بقیه دوستان که میخوان بتونن تهیه کنند.
میز تلویزیون توی ماشین دارین که موبایل بهش نصب کردین؟

فهیمه جونی چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:43 ق.ظ

سلام سلام
اتفاقا خیلی وقت بود میخواستم از شما بپرسم که چطوری با وسایل حمل ونقل با ارمیا جون میرین بیرون .اخه خیلی سخته البته تو ایران.حتی با وسایل شخصی هم اگه صندلی عقب نباشه مجبوری خودت کنترلش کنی.
به قول مامان این سوالات فقط از فهیمه بر میآد از بس به همه چی فکر میکنهیه وقت فکر نکنی کنجکاوم.فقط دلم میخواد بدونم بقیه چه راهکارایی دارن خوب من
مشتاق دیدارتم

سلام و سلام
ما که وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنیم. ما مثل شما مرفهین بی درد ماشین شخصی نداریم.

بهاره چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:28 ق.ظ

سلام
من از بعضی از وسایلش خیلی خوشم اومد و خیلی کاربردیه مثل کنترل کننده صندلی عقب برای بچه و میز و صندلی تاشو و لایه محافظ کمربند ایمنی هم بسییار عالیست چون من همیشه باهاش مشکل دارم،اگه زحمتی نیست بسته ی درخواستی من سریعتر پست بشه!

سلام
من هم از میز و صندلی تاشو خوشم اومده.
بله بله حتما، آدرس تون رو قید بفرمائید تا در اسرع وقت براتون پست بشه.

مهسا چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ق.ظ http://sarneveshtehman.blogfa.com

چمدون بچه با این میز و صندلی تا شو خیلی جالبه.
این اویز لباس منو کشتهلابد واجبه دیگه ه ه

من هم میز و صندلی تاشو رو پسندیدم. البته به نظرم باید روی زمین صاف استفاده بشه.
حتما برای بعضی ها کاربرد داره.

Phoenix چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:33 ق.ظ

خانم سلام . گویا google سرویسی داره به نام google adsense که میتونین ازش تبلیغ بگیرین ( در ارتباط با موضوع وبلاگتون ) و به ازائ هر کلیک که از طرف بازدیدکنندگان وبلاگتون روی اون آگهی ها بشه مبلغی بهتون پرداخت میکنه و گویا درآمد خوبی هم هست . من از جزئئیاتش خبری ندارم ولی فکر میکنم میتونه کار جالب و در عین حال پردرآمدی بشه . پیشنهاد میدم امتحان کنید .
یا حق

سلام
نمی دونم این سرویسی که گوگل ارائه میده برای وبلاگ هم هست یا فقط برای سایت Domain های مشخص می باشد. ولی پول چیز خوبی است

شیرین چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام
خیلی خوش ذوق هستین که با حوصله از شهری که توش زندگی می کنین کلی چیزای جالب برای ما می نویسین
راستش من می خوام برای داروسازی المان اقدام کنم
۱۸ سالمه
پذیرش برای این رشته سخته؟

سلام
فکر کنم شما اول باید برین کالج و بعدش وارد دانشگاه بشین. می تونین از وبلاگ های سایر بچه ها که آلمان ساکن هستند استفاده کنید من برای مقطع لیسانس اطلاعی ندارم

سارا.ص چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:45 ق.ظ http://shasusaname

چرا؟

فاطیما ی عمه چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام
ای بابا لیلی جونم این چه شوخی بود که کردی!! اکثرا باور کردن،ولی من حدس می زدم که شوخی کردی...
از این شوخی ها با ما نکن، ما قلب مون با باتری کار می کنه این هیجانات باعث سکته مون می شه. (آیکون شوخی)
راستی دختردایی خوبم، ورزش م 20 شد. (این اولین باری که 20 میشم)
جا عینکی و جا موبایلی خوبه، به درد می خوره خیلی....

سلام
حتما تو روحیه من رو می شناختی که باور نکردی ولی بقیه اینقدر من رو شوخ طبع نمی دونستن
ای بابا شما که اول راهی دخترعمه جان. قراره 100 سال عمر کنی با باطری قلب که نمیشه.
به به بر این همت والای تو که بالاخره قول ورزش رو شکستی.
قابل شما رو نداره خانم گل

پریسا ادیسه چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.parisaandpeter.blogsky.com

آررررررررره لیلی من عاشق ِ پازلم؛ یعنی دیوونه پازلم در واقع؛
اون وقتا ایران بودم کارم همین بود؛ همه خونه خودم و مامانم اینا و دوستام پر از پازلای من بود؛ واه اینجا دیگه نمیشه به اون شدت
+ اون خردکن همزن گوشت‌کوبه رو LIDL آورده بود؛ اشتباهی نوشتم ده یورو؛ بیس یورو بود در واقع

ای بابا شما باید با شرکت های سازنده پازل به عنوان تست کننده محصولات همکاری کنید.
ممنون از راهنمائیت

فرشته ابلیس چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 ب.ظ http://http://fereshteyetak.blogfa.com/

سلام
ببخشید من می دونم شما با وبلاگ لنگرگاه ارامش تبادل لینک داشتین.
الان وبلاگشو بسته، می شه خواهش کنم اگر ادرس وبلاگ قبلی اش رو دارین برام بفرستین:-(
ادرسش یادم رفته، مربوط به وقتی بود که هنوز امریکا نرفته بود
مرسی:-*

سلام
من تازه با ایشون آشنا شدم و وبلاگ قبلی شون رو ندیدم. خودش قبلا لینکش رو توی وبلاگ فعلی اش گذاشته بود.

mahtab چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:13 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام
گویاتازگیها کامنتم ثبت نمیشه بدون اینکه بفهمم
عکسهای پست قبل عالی بودن،
من از چمدان کودک و اون میز صندلی ها خوشم اومد...یادمه اولین بار که کامنت گذاشتم در جواب همچین کامنتم گفتی برام میفرستیهنوزم از اون تعارفا میکنی بهم؟اومد نیومد داره ها
در ادامه کامنت یکی از دوستان برای پست قبل باید بگم شما از لحظاتت با ارمیا بنویس هر چی باشه نو پرابلم، کلی استقبال میشه ازش مطمینم

سلام
ای بابا چه کسی کامنت های من را می دزدد؟
قابل شما رو نداشت.
بله هنوز هم همین تعارف رو می کنم. قابل نداره شما انتخاب کن.
ای بابا فکر کنم ببینم از گریه هاش بنویسم یا جیغ های بنفشش؟

sadeq چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام
من به عنوان یه مهندس ایده های خیلی قشنگی از این محصولات گرفتم
باور کنید شما با پیدا کردن یه فرد مناسب در ایران برای سرمایه گذاری می تونید پول خوبی در بیارید
در هر صورت فوق العاده است این نوع پست ها.
ممنون

سلام
چه خوب که برای یک نفر مفید بوده. کسی رو برای سرمایه گذاری در کجا پیدا کنم؟ پول خوب است از کجا به دست بیارمش؟

بسامه چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:21 ب.ظ

من تازه می اومدم کامنتهات رو حساب می کردم ببینم چقدر گیرت میاد...
تازه می خواستم بپرسم واقعا می شه با شرکتهای اونجا چنین قراردادی بست که محصولاتشون رو تبلیغ کنی و پول بگیری

ای بابا چقدر شوخی من رو جدی گرفتی.آخه فکر کن یک شرکت آلمانی برای محصولاتش توی کشوری که نمایندگی نداره تبلیغات بذاره. خب چطوری فروش بره؟

زهرا - گل بهشتی من پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:10 ق.ظ http://www.golebeheshtieman.niniweblog.com

مرسی خاله.
با هزینه حمل یا بدون اون؟؟

چون شمائین بدون هزینه حمل

بسامه پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:15 ق.ظ

اره خوب نمیشه.. دست خودم نیست.. اینا عوارض امتحانه..
ای لیلی جون.. بیا از ارمیا بنویس.. الان دیگه سه ماهش رو تموم کرده واسه خودش مردی شده..
الهی.. هنوزم جیغ میکشه؟؟؟ لااقل از پاهاش عکس بزار... یا از دستش..
جهنم ضرر بابا از پوشکش عکس بزار

آره کم کم باید بره دانشگاه خیلی دیگه بزرگ شده.
ای بابا شما که خودت عمه و خاله هستی حضوری نی نی ها رو می بینی یا دیدی.
الان دیگه هنرمندانه تر گریه می کنه ، بالاخره دو سه ماه تجربه توی این دنیا کسب کرده یاد گرفته!

سارا.ص پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:29 ب.ظ http://shasusaname

چند روزی کامنت هام هیچ جا ثبت نمی شدن فکر نمی کردم اون یکی هم ثبت بشه! این بود که این () شکلی شده بودم!

ای بابا عجب روزگاری شده. کامنت دزدی میشه.

بهاردخت جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 ق.ظ http://bahar-dokht.blogfa.com

سلام
خیلی وسایل جالبی بودند! خیلی هاشون رو اینجا دیدم!
ولی اون میز و صندلی تا شو رو نه!
اون جعبه های رنگی و فانتزی برای بچه ها هم خیلی قشنگ بودن...ممنون از این همه عکسهای جالب

سلام
اون میز و صندلی به نظر من هم خیلی جالب و کم حجم بود.
خواهش می کنم قابل شما رو نداره

آسمان جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام
حالتون چطوره؟ نی نی چطوره ؟
یه سوال حال و هوای شهر شما به مناسبت جام جهانی چه شکلیه؟

سلام
خدا رو شکر خوبیم.
همه جا پرچم های آلمان رو نصب کردن و یک تلویزیون در فضای باز گذاشتن و دسته جمعی بازی ها رو می بینن. اون شب هم که آلمان برد که دیگه غوغا شد.

یک دوست شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:30 ق.ظ

سلام. برام خیلی جالب بود که اکثرا شوخی پنج یورویی شما رو جدی گرفتن.دیگه تو این دو سال خاطره شما رو خوندن، کاملا قابل حدس بود که شوخی کردید
اکثر وسایل رو اینجا تو ایران دیدم به غیر از چندتاشو. البته من خودم میز تحریر تاشو دارم به گمانم تو یران هم بشه این میزو صندلیها رو پیدا کنم. راستی من موندم اون میز و صندلی تاشو با وجود چمدون و بقیه وسایل سفر چطوری تو صندوق عقب ماشین جا میشن من که ترجیح میدم به همون روش سنتی خودمون عمل کنم و از زیرانداز یا روفرشی استفاده کنم چون تو طبیعت، رو زمین نشستن رو خیلی دوست دارم.ضمن اینکه آدم تو سفر انقدر وسیله داره که دیگه این چیزها توش گمه

اتفاقا من عدد 5 یورو رو انتخاب کردم که شوخی بودن مشخص بشه ولی احتمالا دوستان خیلی به این قضیه خوش بین بودن و شوخی رو باور کردن.
لابد ماشین شون بزرگه که این همه وسیله توش جا میدن و میرن سفر!
توی ایران معمولا توقف گاه ها صندلی داره و یا مردم میرن توی دل طبیعت که دیگه این صندلی ها کاربرد نداره از بس زمینش ناهمواره.

مامان یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:04 ق.ظ

ممنون از تصاویر بسیار زیبات عزیزم


موفق باشی

قابل شما رو نداره مامان جونم

زینب یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.bahary72.blogfa.com

سیمرغ دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:02 ق.ظ http://janemoshtagh.mihanblig.com

خیلی جالب بود

خوشحالم که خوشتون اومده

فهیمه جونی سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام بازم.دلتنگتیم.
میلتوچک نمیکنی دیگه؟
انگار ارمیا جون وقت برات نذاشته یا خودت وقتتو پرکردی !!!!اخه دیر به دیر میای
به ما سر بزن.
نه بابا شما هم برگردین ایران حتما ماشین خواهید داشت.اون وقت بیا ما عقب افتاده میشیم
میدونی گاهی همسر منزل نیست.اینقدر بی تابی میکنه وروجک که مجبورم تنهایی و بدون وسیله ببرمش بیرون.واسه همین حتما به اینکه همه چیزای لازم رو داشته باشم یا با چی بریم فکر میکنم جانم.

دیگه معروف شدم که همه جوانب رو سنجیده اومده
خوبه ادم از ودش تعریف کنه ها.چه حس خوبی داشت

سلام . ما نیز دلتنگ وطن و دوستانیم.
من viber رو همیشه چک می کنم ولی ای میل رو چون با گوشی چک می کنم نمی تونم جواب بدم.
ما حالا حالاها مونده تا به وضعیت شما برسیم خانومی.
من هنوز به اون مراحل نرسیدم که ارمیا بخواد دلتنگی بکنه.بنابراین اصلا هیچ زمینه ذهنی ندارم. خوشبختانه یک پارک نزدیک خونه مون هست ولی توی زمستان و برف به کار نمیاد.
بله بله خودتعریفی که دیگه جای خود داره.

فردا سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 ب.ظ http://med84.blogfa.com

همه وسایل یه طرف گردن نگه دار هم یه طرف!!!

حالا اسمش رو درست گفتم یا نه؟
کاربردی داره یا نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد