زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

مقصد جدید گردشگری

اول از همه آغاز ماه میهمانی خدا، ماه نزول خیر و برکت و رحمت از جانب بهترین میزبان رو به همه تبریک میگم. امیدوارم که همه مون دوستان مجازی و حقیقی و مسلمانان سراسر دنیا رو در دعاهای خود به یاد داشته باشیم.

شرکت TCM علاوه بر محصولات خلاقانه ای که داره بسته های پیشنهادی برای سفر هم داره. معمولا هم کشورهای شرق دور و یا آمریکای لاتین که دارای طبیعت بکر و جاذبه های تاریخی هستند می باشد.گاهی برای سفر در زمستان های سرد و طولانی آلمان مناطق گرم دنیا مثل جنوب اسپانیا و یا کشورهای حاشیه خلیج فارس و یا کشورهای آفریقایی رو پیشنهاد میدن. من به خاطر عکس های زیبایی که از مناظر کشورهای مختلف داره معمولا کاتالوگش رو نگاه می کنم. البته قیمت هاش قابل نگاه کردن نیست و همون منظره ها دیدنی تر می باشد امروز که دفترچه تبلیغی سفر برای زمستان2014 و 2015 را برداشتم دیدم که اولین کشور پیشنهادی ایران است. در این چند سالی که من کاتالوگ های سفر حالا مال این شرکت و یا شرکت های دیگه رو میبینم این اولین بار است که ایران جزء مقاصد گردشگری معرفی شده است. برنامه سفرشون هم 15 روزه هست و قیمت تور از 2349 یورو شروع می شود و یک سری شهرهای تاریخی و کهن ایران رو بازدید می کنند. در توصیف سفر هم نوشته بود "با ما به ایران جادویی و سرزمین افسانه های 1001 شب سفر کنید. در این سفر مساجد و مقابر باشکوه و ایران باستان را تحسین خواهید کرد." دیگه برنامه سفر و این که چه شهرهایی خواهند رفت و نام هتل ها و خوراکی ها رو هم ذکر کرده است،و با حزئیات نوشته که مثلا در هر شهر مسیر راه چه مکان هایی را خواهند دید.در هر حال من خوشحالم و امیدوارم که رونق گردشگری در کنار توسعه زیرساخت های لازم و برخوردهای منطقی و خونگرم مردم مون باعث شکوفایی اقتصاد و ارتباط کشورمون با دنیا بشه. حیف که از ما دعوت نمی کنن باهاشون بریم چون می دونن به محض رسیدن به ایران بدوبدو میریم پیش خانواده ها و بقیه مسیر بدون راهنما می مونند

در شنبه بازار این هفته جناب شهردار محترم رو دیدم که با یک پیراهن آستین کوتاه و شلوار کتان و لباس کاموایی ای که از آستین به گردنش گره زده بود(برای احتیاط با خودش آورده بود) و خریدهایش در دستش بود قدم زنان با خانومی حرف می زد. خوبه که تبلیغات پارلمان بایرن رو از در و دیوار جمع کرده بودند وگرنه موقع راه رفتن مدام عکس خودش را می دید

این عکس ها در کاتالوگ سفرهای پیشنهادی از کشورهای مختلف چاپ شده است. البته از هر کشوری حدود 10-15 عکس داره و من  تعداد محدودی رو انتخاب کردم.

پارک ملی آفریقا-در جنوب آفریفا-کشور نامیبیا

معبدی در میانمار

آمریکای لاتین-بولیوی،پرو
 
ویتنام

ویتنام

هند

مسجد جامع اصفهان-ایران

میدان نقش جهان

کرمانشاه



مسجد جامع یزد

مسیر گردشگری در داخل ایران
نظرات 23 + ارسال نظر
صبا دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:22 ب.ظ http://gharetanhaei.persianblog.ir

چقدر خوشحال کننده بود که اسم ایران به عنوان اولین اسم تو کاتالوگ ها بود، چقدر خوشحال کننده هست که کشور منزوی مون با جهان آشتی کنه

بلی بسیار شادی بخش و امیدوارکننده است.

زینب(همیشه بهار) دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام لیلی جون.التماس دعاعزیزم
چه خوب که ایران هم جزولیستشون هست
شماهم باهاشون بیایدودیگه برنگردید
من چندماه پیش یه گروه خارجی که متوجه نشدم ازکدوم کشورن اومده بودن بازارتجریش

سلام خانومی. به همچنین
آررررره من هم همین رو می خوام.
فکر کنم دیگه پاشون باز شده به مملکت ما میان و میرن

بسامه دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:25 ب.ظ

من اعتراض دارم... چرا تبریز تو مسیرشون نیست؟؟

اعتراض شما کاملا به جاست. فکر می کنم شهرهایی رو انتخاب کردن که آثار تاریخی خیلی قدیمی داشته باشند

سپینود سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:11 ق.ظ http://ushti.blogfa.com

سلام لیلی جان . نماز و روزه و طاعات و عبادت های شما هم مقبول درگاه حق . خوبین ؟ پسرگلت چطوره ؟
ممنونم عزیزم از کامنت پر از مهر و محبتت و حرفهای عاقلانه ای که زدی . سعی می‌کنم دقیقا همون طور که گفتی باشم در مواجهه با اون موضوع . بهرتین راهنمایی رو کردی . ممنونم .
راستش من کامنت های مربوط به اون پست ها را تایید نکردم و برای خودم نگه شون داشتم تا موضوع عمومی نشه . برای همین همینجا ازت خیلی تشکر می‌کنم .
ارمیا رو ببوس .

سلام خانومی
ان شالله همه از رحمت بی کران خداوند در این ماه بهره مند بشیم.
خواهش می کنم امیدوارم که به زودی همه چیز فراموش بشه.

امین سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:45 ق.ظ

سلام، وقت به خیر. میشه لطفا سایت این شرکت TCM رو معرفی کنید؟ یا هر لینک ارتباطی که داره. ممنون.

سلام
ای بابا من اگر منبع عکس هام رو لو بدم که بازارم کساد میشه و دیگه سوژه ندارم
آدرس هست:
tchibo.de

نرگس سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:31 ق.ظ

چه چراغ‌هایی قشنگی! اینا مال کدوم شهر ایران هستن؟ من عاشقشون شدم!

به به خواهر خوش سلیقه. نمی دونم مال کجاست. توضیح ننوشته بود.

زهرا - گل بهشتی من سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:37 ق.ظ http://www.golebeheshtieman.niniweblog.com

یه لحظه دلم خاست ایران رو از دید یه گردشگر غیر ایرانی ببینم...باید جالب باشه.

توی لینک های وبلاگم چند مورد توصیف هست. امیدوارم که با خاطره خوب ایران رو ترک کنند و برای همدیگه تعریف کنند تا رونق بگیره

تاتا سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:44 ق.ظ

شیراز که پر از توریست آلمانی است
اینجا پیشنهاد تور لیدر که آلمانی بلد باشه صبحت کنه با حقوق ماهیانه ۴ میلیون داریم
حالا کی همت کنه آلمانی رو تا قسمت های خوب مکالمه بره..
حیف که وقت ندارم کلاس زبان برم
خل شدیم بین انگلیسی و آلمانی رفت

به به من اومدم. رقم خوبیه. شام و ناهار و هتل هم جزوش هست؟
آره آدم بین آلمانی و انگلیسی قاطی می کنه میری یکی رو تقویت کنی اون یکی می پره!

فردا سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:53 ق.ظ http://med84.blogfa.com

چه جالب!
ولی بنظرم ایران خیلی جاهای قشنگتر داره واسه دیدن... نسبت ل این عکسا!

ای بابا چرا ناسیونالیستی تون اوج گرفته؟ این جاهای قشنگ رو خودشون باید ببینن و عکس بگیرن. البته عکس های بیشتری بود من اینها رو انتخاب کردم.

طاهره سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:22 ب.ظ

پس .... هستین

قرار نشد لو بدین دیگه. من اسم شهر رو که نوشتین و همین طور کامنت قبلی تون رو حذف کردم

۵۰درصد سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:42 ب.ظ

میشه راجحبه قیمتش بیشتر توضیح بدی. 2349 برای 15 روز ؟؟؟؟

این قیمت کم یا زیاد؟ ارزون یا گرون؟
خب یک سری توضیحات نوشته مثلا هتل 4 یا 5 ستاره هست در هر شهری اسم هتل و تعداد ستاره هاش رو نوشته و هواپیما هم lufthansa که هواپیمایی آلمان هست و معمولا قیمت هاش گرون تر از بقیه است و راهنمای زبان آلمانی.فکر کنم نوشته دکتر هم همراه گروه هست.البته پنج گروه هم داره و قیمت هاشون با هم فرق می کنه.تفاوت قیمت هم به خاطر هتل هست.

hamechialie چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:41 ق.ظ http://hamechialie.blogfa.com

سلام لیلی جون.
طاعات وعبادات قبول خداوند رحمان انشاءالله.

مممنون بخاطر ایجاد این حس خوب

سلام خانومی
ان شالله برای شما هم همین طور
خواهش می کنم امیدوارم این حس خوب پایدار باشه

فاطمه چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 ب.ظ

خدایا ما پولدار بشیم بریم بولیوی، پرو
همونجایی که تو این عکسه ست

ان شالله. حالا که داری برای پولدار شدن دعا می کنی ما رو هم در نظر داشته باش

گلهای زندگی من چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:00 ب.ظ http://golhayezendegiyeman.blogfa.com/

سلام دوستم
نمازو روزت قبول
چقدر ذوق کردم به خاطر بودن اسم ایران در لیستشون واقعا ایران بایدم تو لیستشون باشه
لیلیجان التماس دعا ازت دارم

سلام خانومی
به همچنین از شما هم قبول باشه.
بله باید هم باشه اصلا مشکل خودشون هست که تا حالا دیدن ایران رو از دست دادن

Tahere چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:53 ب.ظ http://phrophet.blogfa.com

اى بابا خواستم از کشف شخصى خودم بگم راستى تا حالا به وبلاگ من سر نزدى اما من روزى چند بار میام اینجابه ایمیلم که نمى دونم فکر کنم چون اشتغال دارى جواب نمى دى

ای بابا خانومی نباید کشف به این مهمی رو لو بدی که
آخه خانم خانوما شما که الان آدرس وبلاگت رو گذاشتی من از کجا باید بلد باشم؟
من قبلا فکر می کردم شما همکلاسی من هستین چون اسم تون یکی هست. تازه کشفیدم که شما یک طاهره خانم دیگه هستین.
من ایمیل ها روز چک می کنم ولی ممکن هست یک هفته طول بکشه تا جواب بدم. الان ایمیل بی پاسخ ندارم من.

mahtab چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:10 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

دستشون درد نکنه اسم ایران اول بوده
خواستم بگم دلم ویتام و هند می خواد که دیدم همون ایران خودمونو هنوز کامل ندیدم

باید هم اول باشه
خب با هم منافاتی نداره هم هند رو ببینی و هم ایران رو. من هم دلم می خواد

samahir پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:54 ق.ظ http://WWW.SAMAHIR.BLOGFA.COM

سلام ممنون که این همه برای نوشتن مطالب وقت میزارین واقعا دستتان درد نکند من که دارم آرشیو مطالب شما را هم میخونم واقعا خسته نباشید دوست من

سلام
عجب همتی داری خانومی. شما داری وقت می ذاری این همه نوشته رو می خونی. من که خودم یادم نمیاد چی نوشتم! اگر جایی غلط هم دیدی لطفا تذکر بده.

همطاف یلنیز پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:26 ق.ظ http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
منم تبریک میگم ورود به ماه مبارک رمضان رو ( هرچند امسال فینگیل پسر شما رو معاف کرده منتهی مراسم افطاری که هست! نه؟ )
و خوشحال شدم اولین پیشنهاد توریستی این شرکت، ایران بیده...ایران جادویی!
.
برقرار بمانی و راضی

سلام و صد سلام
مهم افطار هست که برقرار می باشد
بلی ایران پر رمز و راز ما.
ان شالله

بهاره پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام لیلی جان خیلی خبر خوشی بود که ایران ماهم داره خودی نشون میده و این افتخار آمیزه،اگه تونستی از حال و هوای ماه رمضان تو شهرتون و اون مسجد ترکی برامون بنویس چون جالبه و آموزنده

سلام خانومی
ایران تا رسیدن به جایگاه واقعیش فاصله زیادی داره و ما باید تلاش مون رو بکنیم هم در داحل ایران و هم ایرانی های خارج از ایران.
فعلا که به یمن وجود ارمیا ما زود از مسجد به سمت خانه می دویم که گریه هایش را خودمان در تاریکی شب گوش بدیم نه بقیه!

مهسا پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:44 ب.ظ http://sarneveshtehman.blogfa.com

بسیار خوشحالم.. ایشالا یه روزی ایران خیلی خیلی بهتر بشه ه ه

ان شالله اون روز هم می بینیم

فوتون جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:26 ب.ظ

به به اصفهونِ ما(:

بله بله اصفهان شما و همه ما ایرانی ها.

۵۰درصد شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:26 ق.ظ

بنظرم قیمتش برای 15 روز مناسب باشه. مخصوصا که هتل های 4 یا 5 ستاره هم قراره ببرن. بنظر میاد برای آلمانیا جزو تورهای ارزان قیمت محسوب میشه! (بخاط ارزش بالای یورو در مقابل ریال عرض کردم)حدسم درسته؟ مثلا برای کشورهای دیگه خبر دارین چه قیمتی هست؟

نه بقیه تورهام حدود همین قیمت هست. توی همه تورها نوشته هتل ها 4و 5 ستاره است. کلا این آلمان ها جایی برن که یه ذره سطحش پائین باشه طرف رو کچل می کنن.
هند 18 روزه1649 ، میانمار 17 روزه 2999 ،جنوب آمریکا 19 روزه 2399، پرو و بولیوی 19 روزه 3299 .
البته هر تور با توجه به نوع هتل قیمت هاش بالا و پائین میشه

مهتاب یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:04 ب.ظ

جالبه


انشاله بیای ایران ومترجم این تورها بشی

ان شالله به شرطی که شام و ناهار خوشمزه داشته باشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد