زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

سفرنامه مونیخ 5 -موزه صنعت آلمان Deutsches Museum

این قسمت عکس های باقیمانده از موزه بدون سفرنامه :




شیشه سازی در قدیم






گوتنبرگ از مخترعان صنعت چاپ آلمانی است.


دسگاه های اولیه چاپ


ماکت یک انتشارات روزنامه.چاپ سربی


چاپ سنگی


ریسندگی


دوربین


ریسندگی و بافندگی


دستگاه های موزیکال




دستگاه های سنجش دقیق

نظرات 5 + ارسال نظر
بسامه دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:17 ق.ظ

وای من از قسمت دوربین خیلی خوشم اومد.. دستت درد نکنه..
راستی لیل.. بلیط موزه چقدر بود؟

من هم قسمت دوربین ها رو دوست داشتم.
بلیط این موزه که ما رفتیم یعنی صنایع خرد برای بزرگسال 8.50 و برای دانشجو 3.50 برای یک روز بود. بلیط اون موزه ها جداگانه بود.

پیمان دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام، یعنی من هر وقت اومدم این وبلاگ دست خالی برنگشتم، یا مطلب جدیدی گذاشتین یا به مطلبم جواب دادین دستتان درد نکنه، راستی این دستگاه یکی مانده به آخر چیه؟ یادتون هست؟

سلام.
خوشحالم که به موقع سر می زنین چون من هر چند روز یک بار فرصت می کنم به اینجا سربزنم و گویا شما سر وقت می رسین!
فکر می کنم یک وسیله محاسباتی از نسل چرتکه بود!

.بابایی دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام بر ستاره های ایران در آسمان آلمان
ممنون از گزارش مفصل شما از
موزه صنعتی آلمان

سلام
با ابن تعریف شما من منتظر تقدیرنامه از موزه صنعت آلمان هستم

صحرا چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:14 ق.ظ http://sahra1359.parsiblog.com

سلااااااام ...خوبی عزیزم ..خیلی وبت بر باره ماشالا حض کردم برعکس من خیلی وقته نمیتونم اب کنم ..تو بخش نظرات مطلب میزارم....خیلی ماهی فدات بشم الهی ..

سلام
خدا رو شکر خوبیم.
شما لطف دارین خانومی.
خب اگر وبلاگ تون مشکل داره شاید بشه رفت توی یک سایت دیگه و از نو شروع کرد

محمود بنائی جهرمی پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:11 ق.ظ http://mahmoudbanaei.blog.ir/

سلام
واقعا آلمان ها بهترین الگو هستن توی صنعت، خیلی عکس های خوبی بود و لذت بردم.
ما هم میتونیم یک کم همت میخواد.

سلام
در جدیت و نظم و سخت کوشی هم الگو هستند.
همت این پرنده ی نایاب در کشور ما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد