زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

دستور غذا1

این دستورات غذا رو از تبلیغات Bio Sonne برداشتم. کاتالوگش مال خیلی وقت پیش که من توی کاغذها پیدا کردم و گفتم حالا که این همه وقت نگه داشتم حداقل عکس هاش رو بذارم تا شما هم ببینیند. راستش هر غذا، یک دستور پخت هم داشت که به نظرم اومد غذاها اینقدر پیچیده نیستند که از روی شکل غذا و همین طور مواد اولیه که گذاشته شده قابل پیگیری نباشه. اسامی غذا رو هم گذاشتم و فکر می کنم لغات شباهت با انگلیسی دارند و قابل پیدا کردن در اینترنت هست. من خودم هیچ کدوم رو امتحان نکردم هر کی درست کرد بیاد اطلاع بده ببینیم خوشمزه هست یا نه!

عکس اول مواد اولیه هر غذاست و نام اون که من به فارسی زیرش ترجمه کردم و عکس دوم هم عکس غذای آماده شده است.

این دستورات غذایی دو قسمت هست که قسمت دوم غذاهای بین الملل هم داره.


سوپ فلفل و بادام و روغن با روغن فلفل قرمز



کیک پر شده با پنیر موتزارلا




سالاد بلغور و میوه و گوشت



ماکارونی پیچی!! با دانه ها


تالیاتله(نوعی ماکارونی) با عدس قرمز و رازیانه


نظرات 12 + ارسال نظر
بسامه دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:47 ق.ظ

من درست وقتی باید این پست رو باز کنم که نزدیک ناهاره.. گرسنمه و نمی خوام تا ناهار چیزی بخورم..
این درسته عایا؟
فکر کنم بشه یه چیزایی درست کرد.. ظاهرشون که خوشمزه اس..

باز خوبه که روزه نیستی امیدی به خوردن هست. اندکی صبر.
پس برو تو کارش و خبرش رو به ما بده

مگهان دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

واااو چه عکسای هوس انگیزییی ! دلمان خواست
پست امروز منم همش خوردنی بوووود !
وااای خدا من الان تو دانشگاه گشنه م:)) واقعاً خود غذاها یک طرف عکاسی شون یک طرف ...
هنرمندانه عکاسی شده واقعاً

آره عکس های خوشمزه ای داره. اشتها برانگیزن.
نمی دونم ما هم بپزیم به این خوشگلی میشن یا نه!

زینب(همیشه بهار) دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.bahary72.blogfa.com

سلام لیلی جون
کلی دستورغذاکه فکرکنم مزه هاش خیلی متفاوت باشه وشایدبعضی هاشونوهم تاحالا نخوردم

سلام خانومی
احتمالا مشابه یک سری هاش رو خوردیم

Tahere دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:55 ب.ظ

سلام

سلام

Tahere دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:01 ب.ظ

من همیشه وبلاگتو میخونم اما چون با ایپدم نمیشد پیام بزارم الان دیدم میشه گذاشتم .برام دعا کن کنکور دکترا دارم الان دیگه حوصله خوندنشو ندارم.

ممنون خانم همراه آیپددار!
ان شالله که این کنکور رو به خوبی پشت سر بگذاری و یک نفس راحت بکشی

92در92 سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:42 ق.ظ http://92dar92.blogfa.com

روز بخیر شاید باد.
از پاسخ شما سپاسگذارم لطف کردید .
در زندگی تجربه خوبی از آن سوی آب ها میگذرانید اومیدوام توام با شادی باشه که البته همینطور هست.
به ب آرزوهات برسی در کنار خانواده محترم.
ایام ب کام.

سلام
ان شالله که شادی برای همه باشه.
و امیدوارم همه مثل من بتونن فقط شادی هاشون رو بنویسند و غم ها و دلتنگی هاشون رو برای خودشون نگه دارند

سپینود چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:55 ق.ظ

واه واه خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا ...... دستت درد نکنه خواهر جون با چه غذاهایی ازم پذیرایی کردی ! والا راضی به زحمت نبودم !

ای بابا کجایی مادر خانومی؟ کم پیدایی
ان شالله خانم های خوش سلیقه مثل شما این غذاها رو درست کنند و مزه اش رو به ما بگن!

پیمان چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام، خیلی عکسهای اشتها آوری هستن، انشاا... که مزه خوبی هم داشته باشن.شما هیچ غذای آلمانی را تا حالا خوردین ؟ البته اگه از لحاظ شرعی مشکلی نداشته. یا تا حالا درست کردین؟برداشتتان از آشپزی محلی یا سنتی اون منطقه چیه؟(غیر از سوسیس !!!!)

سلام
ان شالله که یکی درست کنه و بیاد به ما بگه مزه اش چطوریه!
غذایی که توی منطقه ی ما مرسوم هست انواع غذاها با سیب زمینی است. سیب زمینی آب پز و سرخ شده با سس های مختلف و گشوت نیم پز استیکی کنارش.
غذاهای دریایی که خوردیم که به نظرم خوشمزه بود و فرق خاصی نداشت. سیب زمینی و سس هاشون هم خوشمزه است.منطقه ما کشاورزی است و انواع سوپ های کدو و خامه و خوراک لوبیا رو دارند

محبوبه 81 پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام دوست جون
به سلامتی میبینم برگشتی به کشور اتوکشیده و منظم آلمان. ارمیا اینجا رو بیشتر دوس داره یا آلمانو؟؟
منم میبینم برگای پاییزی ریخته دلم میگیره ولی بجاش اونجا حالو هوای کریسمس جبرانش میکنه. حسابی برو بیرون و برمون عکس بذار
راستی لیلا جون هرکی دوس داری قالب این وبلاگ رو عوض کن. خیلی بهم ریخته ست. بابا سال داره جدید میشه اینجا هم یه گرد و غباری به پا کن
انشالا تا دفعه بعد کامنت بذارم اینجا حسابی خوشمل شده

سلام دوست جونی
بله برگشتیم به کشور نظم و دقت و هوای ابری و بارانی
ارمیا جایی که آدم ها بیشتر دوستش دارن رو دوست داره.
اگر هوای بارونی و این پسر نق نقو فرصت بده جای شما رو توی بازارچه کریسمس خالی می کنم.
من اون کامنت قبلیت رو هم نگه داشتم ولی اصلا فرصت ندارم که بشینم کدهای قالب رو نگاه کنم. فکر کنم باید بفرستم برای خودت. اون بار که قالب عوض کردم عده ای گفتند در کامنت گذاری به مشکل برخورده اند. قالب های بلاگ اسکای هم بی مزه و ساده است.حالا تو بگو چه کنم؟

مریم پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:03 ب.ظ

اینا بسیار خوشمزه به نظر میرسن!
اما
اما
اما
من دیزی مامان پز خوردم امروز! اصلا یه چیزی! جای شما خالی

به به عجب غذای خوشمزه ای. باید یک عکس خوش آب و رنگ ازش می گرفتی می ذاشتی جزء سنتی های ایرانی

Tahere پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 ب.ظ

تو تظاهرا که تو المان شده بر علیه مسلمونا شما به مشکلى برنخوردید؟برام جالبه مینویسید برخوردشون با محجبه ها خوبه چون من اخبار مروه شربینى خوندم قبلا

این طور که من توی اخبار خوندم دو دسته تظاهرات بوده یکی بر علیه مهاجران و دیگری در حمایت آنها.
تجربیات و خاطرات من از شهر خودمون هست که می نویسم برای بقیه شهرها اطلاع خاصی ندارم.
در مورد مروه الشربینی میشه به عنوان یک اتفاق ناخوشایند بهش نگاه کرد همون طور که اتفافات ناگواری در کشور خودمون یا هر جای دیگه دنیا رخ میده. همون طور که ما انتظار نداریم بقیه، کشور ما را جایی تصور کنند که به صورت زنان آن اسید پاشیده می شود و یا معلمان در مدرسه از چاقوی دانش آموزان در امان نیستند بهتره که دیدگاه خودمون رو درباره ی بقیه کشورها کلی تر کنیم. با یک اتفاق نمیشه در مورد یک کشور قضاوت کرد.

92در92 جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 ق.ظ http://92dar92.blogfa.com

روز بخیر
خوب هستید ؟
آپم
ایام ب کام.

روز شما هم خوش
خدا رو شکر خوبیم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد