زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

بازارچه ی کریسمس 2

گاهی در طول چند هفته اخیر که هوا برای مدت کوتاهی آفتاب میشه ارمیا متعجب میشه از تغییر وضعیت. یعنی روز اولی که آفتاب بود از خواب که بیدار شد و آوردیمش توی اتاق رو به آفتاب با تعجب وسط اتاق نشسته بود و اطراف رو نگاه می کرد. متوجه شده بود فضا تغییر کرده ولی احتمالا متوجه نمیشد که چیه. هی اطراف رو نگاه می کرد و به خورشیدی که از پنجره گوشه ی جمالش پیدا بود با دهانی باز خیره شده بود.

این ماه هم برف داشتیم و هم باران و هم باد شدید و هم باران گلاب پاشی و هم مه و هم یکی دو روز آفتاب. فعلا منتظر غافلگیری هوا با برف سنگین هستیم که نمی دونیم این زمستان برف زیاد خواهیم داشت یا نه.

عکس های بازارچه ی امسال را با جزئیات و از تک تک غرفه ها گرفتم برای همین هنوز در پوشه ی کریسمس کامپیوترم کلی عکس دیگه از بازارچه و تزئیناتش دارم که شاید نرسم همه رو بذارم.

برای نظرات دقیق و یاری دهنده تان در پست قبل ممنونم. فعلا پست رو حذف نمی کنم تا اگر موضوع دیگری به ذهن تان رسید مرا مطلع کنید. در مورد موضوعات شرکت در مسابقه بخش آزاد یا موضوعی که ارزش بیان کردن داشته باشه هم داره. اگر مسابقه را برنده شدم شما را در جریان می گذارم.(اعتماد به نفس رو می بینین)

مجسمه ی خانه های قدیمی آلمان/معماری قدیم با چوب بوده که الان هم خانه های بسیاری با حفظ همین الگو بازسازی می شوند


غرفه ی یک خانم بافنده و خیاط


نمونه بافت و تزئینات ژاکت بچه گانه


فکر کنم این پالتوها رو می خره و خودش روش طرح می زنه


نمونه بافت های کار دست


مجسمه های کوچک


مجسمه های کوچک زندگی روستایی


از علایق آلمان ها وسایل تزئینی کوچک هست


بیسکوئیت هایی که از سقف غرفه آویزان هست سوغات معروف بایرن می باشد البته نمی دونم خوردنی است یا تزئینی


غرفه مجسمه های تزئینی

غرفه ی نوشیدنی و محل ایستادن و گپ زدن. برای حس طبیعت داشتن کف زمین  اره های چوب ریختند

میزهایی از جنس کنده ی چوب در محل گپ گاه!!


سوسیس هایی با رنگ و ظاهر کریسمسی

غرفه ی دست ساخته های چوبی. به نظرم باید کارهای کشورهای شرق آسیا باشد که توی ایران هم شعبه های زیادی دارند

غرفه ی چوبی


یک غرفه ی فروش ساندویچ و پیتزا-توجه داشته باشید همه ی این غرفه ها سیار هستند و برای مدت یک ماه سراپا می شوند. نمونه ی خوردنی هایش را هم با عکس و قیمت بالای غرفه اش معرفی کرده

نظرات 9 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:23 ق.ظ

خیلییییی خوب بود! عکس های باجزییات خیلی قشنگ بودن!

قابل شما رو نداره آبجی جونم

زهرا (گل بهشتی من ) دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:36 ق.ظ http://golebeheshtieman.niniweblog.com/

این غرفه های لوازم تزئینی انقدر شلوغه و وسایل ریز داره که آدم حس میکنه نمیتونه توشون درست انتخاب کنه یا اصلا خیلی چیزا رو نمیبینه که بخواد بپسنده و بخره.

آره این قدره وسیله و چیزهای ریز ریز داره که کلی وقت نیاز هست تا همه شون رو ببینی.
انگار چشم اینها برای دیدن وسایل ریز تقویت شده است!

محبوبه 81 دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام دوست جوونی
واااااای چقدر این عکسا قشنگ بود آدم دلش میخواد همشون رو بخره. خیلی باید صبور باشی جلوی خودتو بگیری الکی الکی خرید نکنی. با اینهمه سلیقه و کیفیت در اجناس معلوم میشه بازار فروش اونجا خیلی رقابتی هست و هرکس برای فروش بیشتر خیلی باید تلاش بیشتری بکنه

خدا کنه امسال هوا اونجا زیاد افتابی بشه که ارمیااای عزیز دل خووب بفهمه افتاب چه نعمت بزرگیه

آرررررررررره ظاهرشون خیلی وسوسه کننده است، ولی قیمت ها یه کم بازدارنده است.
ان شالله که ما آفتاب زیاد داشته باشیم و شما باران

زینب(همیشه بهار) دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.bahary72.blogfa.com

سلام لیلی جون
ان شاالله برنده میشه
چه خونه های قشنگی خیلی خوشم اومدخیلی جالب درست کردن
چه خانم هنرمندی بوده
این اشپزخونه های سیارچه مجهز وخوبه کوچولووقشنگه
ارمیای جیگرعزززززیزم

سلام خانومی
ان شالله
من هم خوشم اومده.
این خونه ها توی اکثر شهرهای آلمان هست و بیشتر غرفه های شهرهای مختلف می فروشند
آره آشپزخانه ی نقلی خوبی است
مررررررررسی

سمیرا سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:44 ب.ظ http://67.blogsky.com

سلام
واییییییییییییییییییییییییییی
من عاشق این کاردست های چوبی شدم.... اصن شاید برای خرید اینا یهو پاشم بیام اونجا!!!
اما واقعا زیبان.... من که عاشقشون شدم...
راستی اصن به غرفه ها نمیاد که یه ماه فقط پابرجا باشن!!!
جالبه
اون غرفه نوشیدنی ها واقعا حس طبیعت میده به آدم.... خیلی ایده قشنگی دارن!
این بیسکوییت ها فکر میکنم با آیسینگ تزیین شدن که دوام دارن... و کاملا خوردنی هستن!.... البته فکر میکنم بیسکوییتش زنجبیلی باشه چون رنگش تیره اس! یا شایدم کاکائویی!دهنم آب افتاد
جای ما شما بخورین و از طعمش برامون بگین
راستی اون حیوون ها چقد طبیعی هستن
واییییییییییی من عاشق این وسایل تزیینی کوچولو شدم... اما چقدم گرووونه! اینطور نیس؟؟؟؟ اما واقعا زیبان
راستی کاش بشه بازم از ساختمونای زیبا تووو برف هم عکس بندازین...... عاشقشونم
آهان اجازه؟؟؟ من عاشق اون کلبه های خیلی خیلی ناز هم شدم!
واقعا زیبان

پاشو بیا، چه بهونه ی خوبی
اینجا غرفه های یک ماه ی مناسبتی زیاد برپا میشه.
من دیگه این تخصص ها رو برای شیرینی و بیسکوئیت ندارم.
به نظر من هم گرون هست، اصولا صنایع دستی یعنی چیزی که با دست روش کار بشه گرون هست.
شما که عاشق همه چی شدی!!

92در92 سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:10 ب.ظ http://92dar92.blogfa.com

سلام
زیبا و دیدنی .nice to see
کاش خدا منو یاری میکرد تا بتوانم بیشتر کشور و شهر های دنیا را تفریح میکردم و از جاهای دیدنی ، تاریخی ، فرهنگی و ... دیدن میکردم.
شادزی.

سلام
ان شالله که فرصتش فراهم بشه.

نسترن چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام خیلی زیاد ممنون از اینکه عکس میذاری همیشه به وبت میام وعاشق این عکسام،فقط گاشکی زودتر وبیشترآپ کنی عزیزم

سلام
خواهش می کنم. من تمام تلاشم رو می کنم. کلی هم عکس دارم که بذارم

مریم پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:26 ق.ظ http://torabee.blogfa.com/

تصاویر زیبایی داشتی
از اینکه به وبم سر زدی ممنون

مامان سه‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:02 ب.ظ

خیلی جالبه عیدتوزمستون

عکسات متل همیشه جالبن ومن یه کلاهاز وش بافتم

کلا زمستون باید آدم سر خودش رو گرم کنه و منتظر بهار باشه
ای ول به مامان خوش سلیقه ی خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد