زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

وسایل و ابزار ساخت کاردستی و هنرنمایی

مجموعه عکس های زیر مربوط به وسایل ساخت جعبه ی کادوها و کارت های عید پاک و همچنین تزئینات خانه است. این عکس ها دوماهی در سیستم من خاک می خورد و من امروز تصمیم گرفتم پاکشون کنم ولی چون رنگی بودند دلم خواست شما هم ببینیدشان.

ترتیب عکس ها خیلی منظم نیست و من یادم نمیاد که چی به چی بود!


میز تزئین شده ی عید پاک

تزئین تخم مرغ برای عید پاک- عنصر اصلی در عید پاک تخم مرغ است

بچه ها با سبدهای خرگوشی. در ماجرای عید پاک آمده که خرگوش دنبال تخم مرغ هاست و برای همین از سنبل های این عید است

مهر های تزئینی برای کارت ها و جعبه ها

برچسب های خرگوشی برای تزئین تخم مرغ ها

برچسب های خرگوشی


پانچ طرح دار

نوار چسبی طرح دار

خط کش های طرح دار

تزئین پاکت های کادو



گواش و قلم موهای فانتزی



نوار و ربان و گیره های رنگی برای تزئین

نمونه قاب های ساخته شده با ربان ها

خط کش ها و دایره های متحرک در آن-بچه بودیم از این خط کش ها زیاد مرسوم بود


نمونه کار با خط کش ها



مهره ها و سنگ های رنگی

استفاده از مهره های رنگی برای تزئین لباس




مداد شمعی های شکلی





اریگامی با کاغذهای رنگی


نظرات 18 + ارسال نظر
صبا چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:27 ب.ظ http://gharetanhaei.persianblog.ir/

چه عکس های خوبی داشت این پست، کلی ایده به آدم میده، البته کاش کلی وقت هم میداد که ایده ها رو توش پیاده سازی کرد.

اصلا اگر ادم ها وقت داشته باشن و فکرشون ازاد باشه کلی ایده میاد تو ذهن ادم

92در92 چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:32 ب.ظ http://92dar92.blogfa.com

درود.
زیبا و دیدنی هستند.
آپم در باب قانون جذب.
نظرات برای این موضوع مهم هست.
شادزی.

سلام
ممنون

مهسا چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:38 ب.ظ http://sarneveshtehman.blogfa.com

من از این خط کشها داشتم... یادش بخیر داداشم خریده بود. چقدر هم ذوق می کردم...

دستبنداش عالیه

ما هم داشتیم و کلی تلاش می کردیم طرح های ابتکارانه باهاش ایجاد کنیم

پــونـه پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:49 ق.ظ http://chamedooooneman.blogfa.com/

چه قشنگن
دوس دارم خودم وسه خودم درست کنم

افرین به خانم هنرمند

الی جونی پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام. خوبی؟خیلی خوبه که همه چیو با جزییات مینوسی نوشتنتو دوست دارم و همیشه دنبالت میکنم

سلام
ممنون از حضورت و دنبال کردنت

babaii جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام و صد تا سلام

سلاااااااااااااااام
چقدر سلام شما توی این صفحه زیباست

لیـآه شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:38 ب.ظ http://liya1993.blogsky.com/

اونی که اونجاست مهر کاغذی نیست! پانچ طرحداره!

رااست میگی ها. من یادم نبود اسمش چیه. ممنون که گفتی

رادمهر و رهام یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:20 ب.ظ http://radmehr435.blogfa.com

سلام عید شما مبارک
دلم پریروز تا حالا هواتون رو کرده بود
کاش من هم وقت کار دستی درست کردن خوشگل رو داشتم اریگامی رو دوست دارم
ببوس پسر گل خوشگل رو

سلام
عید شما هم مبارک
ممنون مادر خانومی. ان شالله چند سال دیگه با پسرهای علاقمندت فرصت می کنی! البته من همچین علاقه ای در پسرها مشاهده نمی نمایم!
شما هم گل پسرهای خوشحالت رو ببوس

نرگس یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:36 ب.ظ

خیلی ایده های جالبی بودن! کاش منم وقت داشتم درست میکردم! منتظر تابستون میشم که بیای و با هم بکنیم، به خصوص با حضور ارمیا!

تو در همون زمینه ای که تخصص داری یعنی کیک پزی ادامه بدی موفقی.
هه هه یعنی امکان داره ارمیا فرصت کنه و بشینه این چیزها رو نگاه کنه یا بذاره ما درست کنیم؟؟

سایه یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام همیشه می خونمت اما کامنت نمی زارم.
قبلنا یه مدتی می نوشتم پای پست هات.
یادت میاد خانم پر تلاش
ممنونم که قشنگی و قشنگی رو تقسیم میکنی
پسر گلت سلامت باشه

سلام
ای بابا، تنبلی مخصوصا در کامنت گذاری بسیار ناپسند است!
بله بله یادم هست. اگر باز هم کامنت بذارین یادم خواهد ماند بیشتر!
چشماتون قشنگ میبینه.
ان شالله

سودا دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:45 ق.ظ http://sowda.blogsky.com

سلام. من درباره این زنگارنگ ها نظری ندارم، فقط اومدم عرض ادب!!

سلام
اصولا رنگارنگ ها آدم ها رو نظر دادن سوق می دهند.
عرض ادب از ماست!(این جوابش درسته؟)

mehdi سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:24 ق.ظ http://mehdimahmodzadeh.blogfa.com

با عرض ادب
با یه پست با عنوان صدای بارون به روزم[گل]

سلام
ممنون

زینب(همیشه بهار) سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.bahary72.blogfa.com

سلام عزیزم
چه قدرقشنگن
پاکت هاهم خیلی جالبن

سلام خانومی
شما که خودت هنرمند باسلیقه ای

مگ چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:00 ق.ظ

چقدر لباس های جین خال خالی حال منو خوب می کنن خدا جووون


اینجا چرا آپ نمیشه من خیلی منتظرم

عجب سلیقه ای داری.
من حواسم نبود که یک هفته گذشته و من ننوشتم

مامان شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:05 ق.ظ

خیلی ایده های خوبین .خانمهای بچه داردرست کنند

خانم های بچه داری که فرصت دارند

فهیمه جون یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:57 ق.ظ

اووووووووووووووووووووووو. من همش رو میخوام درست کنم.یغنی با وروجک میشه

نه خانومی. فعلا من و تو باید ارزوش رو داشته باشیم

ی.مجیدی جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:47 ق.ظ http://ymajidi.blog.ir

ایده های بسیار خوبی هستن
دست شما درد نکنه

خواهش می کنم. امیدوارم براتون مفید باشه

نگار دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:41 ق.ظ

سلام
عکس ها باز نمیشن

سلام
متاسفانه بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد