زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

هتل کودکان

هوای شهر ما داره بهاری میشه. بعضی درخت ها جوانه زدند و برخی ها شکوفه هم تقدیم نمودند هر چند که برخی روزها برف می بارد ولی خیلی جدی نیست مغازه ها هم پر از تزئینات و نمادهای عید پاکOstern شده و مجسمه و شکلات های تخم مرغ و خرگوش و مرغ همه جا به وفور پیدا میشه.
توی مجلات تبلیغاتی که برای کودکان هست و رایگان به خانه ی ما ارسال می شود دو تا مجله هست که ارمیا عکس هاشون رو دوست داره و اصرار داره که از روی اینها براش قصه بگیم. مخصوصا صفحاتی که برای تبلیغ اسباب بازی هاست. این دفعه یک پیوست هم اضافه تر داشت به نام هتل خانواده با تاکید بر کودکان. عکس ها و تبلیغات این هتل ها برای من جالب بود. این هتل ها بعضا کامل برای تفریح و شادی بچه ها ساخته شدند و برخی ها هم قسمت هایی رو برای بچه ها در نظر گرفتند. مثلا یک خانواده به مناسبت تولد فرزندشون کادو بهش اقامت در این هتل(به همراه خانواده) رو می دهند. همین طور که هتل هایی برای مسن تر ها که به آرامش و آفتاب نیاز دارند وجود داره بچه ها هم هتل هایی مخصوص خود دارند.
 عکس ها و دسته بندی و توضیحات این هتل ها وسوسه برانگیز بود . بعضی ها علاوه بر پارک و زمین بازی و استخر و ساحل و آفتاب گزینه هایی مثل آموزش شنا و اسکی و قایق سواری  داشتند. با توجه به این که  از ورزش های مورد علاقه کشورهای سردسیر و پرآب اسکی و متعلقات آن و شنا  و ماهیگیری و قایق سواری هست آموزش  آن برای بعضی ها واجب است.
حتی برخی هتل ها برای نوزادان هم برنامه داشتند. برنامه هایی مثل ماساژ و یا اتاق های آرام و باصفا برای شیردادن بهشون! از برنامه های جذاب این هتل ها تجربه ی اکتشاف و گشت زنی در جنگل ،زندگی سرخ پوستی ،زندگی در مزرعه و اسب سواری و سر و کله زدن با حیوانات ، زندگی شوالیه ها و فضاهای قدیمی هست و البته من فکر می کنم شیرینی همه ی این برنامه ها به هم بازی شدن پدرها و مادرها با بچه ها و تمام وقت باهاشون بودن هست. البته در منوها نوشته بود که پرستارهای حرفه ای و نگهداری بچه ها و اتاق خواب مخصوص نوزاد رو هم دارند و پدر و مادرها می تونند کمی هم از دست بچه ها خلاص بشوند! برنامه های هتل ها هم به دو دسته زمستانی و تابستانی تقسیم می شود و در هیچ حالتی بی نصیب نمی مونید.
می تونید عکس هاش رو در نت جستجو کنید. این عکس ها رو هم من از اینترنت گرفتم.






























نظرات 20 + ارسال نظر
mahtabمامان علیرضا شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:32 ب.ظ http://myonlinediarybook.persianblog.ir/

سلام لیلی جان
خوبید.؟گل پسرا خوبن؟
ممنون که پاسخمو.دادی
حس کردم.نمیدونی مهتاب این وبلاگ و اون یکی هردو یکی هستن
http://myonlinediarybook.persianblog.ir/

سلام خانومی
خدا رو شکر خوبیم.
ببخشید که فراموش کرده بودم و دیر پاسخ تون رو دادم

زری شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:39 ب.ظ

والله من علاوه بر اینکه برا دخترم دلم خواست که ایکاش بتونم براش تامین کنم، از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون، دوست دارم خودم هم برم

ان شالله شرایطش برای دختر شما و همه ی ارزومندان فراهم بشه

فرزانه یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:37 ق.ظ

سلام لیلی جان عکسا جالب بودند و بی نهایت لذت بردم، بودن چنین مکانهایی برای بچه ها واقعا هیجان انگیزه!

سلام خانومی
اررره حسابی کیف می کنن فسقلی ها

زهرا - گل بهشتی من یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:52 ق.ظ http://www.golebeheshtieman.niniweblog.com

چه جالب....منم میخواااااااااااااااااااام!

منم می خوام. بیا با هم بریم

فاطمه یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:03 ق.ظ

چقدر جالب! به خصوص عکس اول و دو عکس یکی مونده به آخر! آدم احساس می کنه داره تصویری از بهشت می بینه!

موافقم. عکس ها خیلی زیاد بود من عکس هایی که بچه هاش بیشتر بود برگزیدم.

زهرا یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام لیلی جان واای مرسی از این پست جذاب و عکسای فریبنده منم دلم خواست و چیزی که واسم جالبه اهمیت اونا به شاد بودن بچه ها کنار خونوادشونه اونوقت بچه های ما اینجا چنین امکاناتی ندارن نهایت تفریحشون پارک محله ای با دوتا تاب و سرسره است تازشم به نظر من والدینشون لذت بیشتری از این تفریحا میبرن منکه عاشق اون قسمت زندگی تو مزرعه و جنگلم حتی شده واسه یه روز

سلام خانومی
البته این ها هتل هستند و غیر از پارک و تفریحگاه های داخل شهری می باشند. پول همچین هتل هایی هم خودتون می دونید چقدر هست.
ان شالله یک دور زندگی روشتایی از نوع گاو و گوسفندداری نصیب شما بشه

سهیلا یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:34 ب.ظ http://nanehadi.blogsky.com

خیلی قشنگ بودن .ممنون

قابل شما رو نداره. ان شالله قسمت شما بشه!

رادمهر و رهام دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:12 ق.ظ http://radham139.persianblog.ir

سلام لیلی جون ,خوبید؟ کوچولوها خوبن؟
ان شالله خودت هم یکی از این تفریحات و همراه بچه ها بری و برامون بنویسی خیلی تفریحات و تنوعات سالمیه
ممنون همیشه من انرژی میگیرم از نوشته هات مخصوصا الان که واقعا احتیاج به انرژی مثبت دارم
به امید خدای مهربون همه چیز درست میشه

سلام خانومی. خدا رو شکر خوبیم. ان شالله قسمت بشه و یه بلیطی یه جا برنده بشیم یا یکی ما رو مهمون کنه. ان شالله که با اومدن بهار انرژی های مثبت از در و دیوار خونه تون بباره

ان شالله

بهاره دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:21 ب.ظ

وای منم از این فضاها میخوام
میدونم اگه خودم همچین هتلهایی بریم بیشتر از پسرم بازی میکنم

منم دلم می خواد. یکی بیاد ما رو ببره با بچه هامون یا بدون بچه هامون!!

صبا دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:07 ب.ظ http://gharetanhaei.persianblog.ir/

خیلی دیگه خارجی بود مدل کارتونا بود، آدم دوست داشت همین حالا پاشه بره توش

مرسی مامانی مهربون و خدا قوت [گل]

بله بله بسیار هوس برانگیز است. ان شالله ما هم بریم جز ادم کارتونی ها!
ممنون خانومی

صبا دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:10 ب.ظ http://gharetanhaei.persianblog.ir/

البته فکر کنم اگر کمی اطلاعات در مورد قیمت هاش گذاشته بود یا مثلا شما می گذاشتین، دیگه دلمون نمی خواست

اون وقت دیگه کلا میرفت تو رویا. همین که ندونیم لذت دیدنش بیشتره!!

مضراب دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:35 ب.ظ

خدا شانس بده! طالعی که می گن همینا هستن که خارج از ایران دنیا میان و با کلی امکانات مختلف و مناسب توی هر سنی بزرگ می شن...

البته بستگی به وضع مالی خانواده هم داره! در ضمن خارج از ایران شامل کشورهای وسیعی میشه

ماری پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:50 ب.ظ

عالی بود این پستت لیلی
مثل همیشه بهترینها برای شما دوست من

ممنون خانومی
ان شالله قسمت بشه

آبانا پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:47 ب.ظ http://abanac.blogsky.com

ادم دلش میخواد بچه باشه اونجا هم باشه خانواده ش برن بذارنش تو هتل! یه هفته هم نیان سراغش!!

ان شالله قسمت بشه! البته به سن من و شما نمی دونم این دعا فایده داره یا نه

پاییز پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:36 ب.ظ http://nagoftehayepayizi.blogsky.com

سلام
پس منتظر عکسهای بهاری از کانال معروف باشم.
این پست هم عکسهای زیبایی داشت.

سلام
اگر تو این شهر باشیم به روی چشم
ممنون

مهسا پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:30 ب.ظ http://sarneveshtehman.blogfa.com

خلاقیت یعنی این ایده نو یعنی این!!! همه چی از روی برنامه

ایده ی خوبیه. احتمالا تو ایران هم بگیره

آنه جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:40 ب.ظ http://delavarenoor.persianblog.ir

چقدر خوب و عالی .واقعا که ابتکار خوبی بوده .بچه ها اینجا کنار بازی و تفریح کلی چیزای جدید یاد میگیرن .چه فرصت خوبی برای فسقلی هاست!
پست خیلی خیلی خوبی بود عکس ها هم حال ادمو جا میارنممنون لیلی عزیز .

خوش به حال فسقلی ها
ان شالله قسمت تون بشه!

نرگس یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:57 ق.ظ

سلام. به نظر من امکان برآوردن بعضی از این رویاها (مثل زندگی در روستا) با هزینه کمتر توی ایران هم وجود داره. به خصوص خانواده هایی که توی شهرستان ها زندگی می کنن و غالبا فامیل یا آشنای مهمان نوازی در روستاهای اطراف دارن. میتونن بچه ها رو ببرن روستا و خودشون و بچه ها از زندگی روستایی لذت ببرن. معمولا کسانی که با طبیعت سر و کار دارن از دیدن مهمون خوشحال میشن!
بعضی از ایده های دیگه مثل دیدن آسمان شب و ... هم با همت خانواده برای بچه ها ممکن هست. مامان و بابای مهربون و باهمت ما تو بچگی و حتی الان همیشه از این برنامه های مفرح برای ما فراهم می کردن!

سلام
بعضی ها به کلاس و ظاهر اهمیت میدن و برخی ها باطن و هدف.
مهم وقت گذاشتن والدین برای بچه هاست

باران پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:45 ب.ظ http://zendegimoon.mihanblog.com/

سلام لیلی جان
دلم واسه وبلاگت تنگ شده بود و فرصت نمیشد بیام بخونم....
وای اینجا مث بهشته...مطمئنا هزینه هاشم خیلی بالاست...ولی به نظرم اگر هرکی بتونه بچشو بذاره خیلی عالیه...تجربه های کودکی تکرار ناشدنیه...

سلام خانومی
خوش اومدی. خیلی وقت بود خبری ازت نبود. لطف داری خانومی
امیدوارم بچه های زیادی بتونن برن و خوش بگذرونن

لیلا پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:28 ق.ظ

لیلی من از نظرات فهمیدم یمی دیگه هم غیر ارمیا داری. لهت تبریک میگم عزیزم جه خوب کاری کردی ما شاالله خیلی زرنگ هستی ها. این هتل خیلی رویایی بود منم دلم خواست. از دوتا پسرات برام عکس بفرست. از طرف منم ببوسشون

خواهش دوست قدیمی. معلوم خیلی وقت نیومدی این طرفا. ان شالله قسمت تو و گل دخترت بشه.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد