زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

مادرها و بچه ها

یادمون باشه به مادرها و بچه هاشون ایراد نگیریم و با گذشته خودمون و یا اطرافیانمون مقایسه نکنیم؛

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم جمعه 20 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 04:36 ب.ظ

با سلام. وقت به خیر.
ببخشید سوال من به پست شما ربط ندارد ولی دوست دارم در صورت امکان از راهنماییتون استفاده کنم.
برای دوره پست داک از سوئد پذیرش گرفتم. من حجاب دارم و به مسائل دینی مقید هستم.
یکی از مواردی که نگرانم میکنه دست دادن با آقایون هست. قبلا ماموریت خارج از کشور رفتم. موقع دست دادن عذرخواهی می کردم.
ولی برای کار کردن در محیطهای اونها برای ۲ سال نمی دونم چطور میشه در عین داشتن رابطه کاری مناسب دست نداد.

سلام
به نظرم اگه با همکارات از همون اول مطرح کنی یادشون میمونه و اگه با افراد متعدد سروکار داری دستکش نخی هم راه بدی نیست

محبوب حبیب دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 06:36 ق.ظ

سلام لیلی جان تذکر خوبی بود.
من به شخصه چند مورد قضاوت داشتم که الان سر دخترم داره سرم میاد و همون رفتاری که نمیخوام رو داره انجام میده! کلاً قضاوت کردن ساده است و غالباً همیشه اشتباه

سلام
قضاوت کردن یک جمله است یا یک صفت ولی ادامه اش مشکل میشه.....

Maryam شنبه 19 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 06:49 ب.ظ

با سلام. وقت به خیر. از راهنماییتون خیلی ممنون و‌ متشکرم.

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد