زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

سال نو در زمستان

- افاضات جدید "ابن "دار به بخش بخش کردن کلمات رسیده.مثلا ما ابن کارونی(یعنی ماکارونی) و ایل ابن یا (یعنی (ایلیا) داریم.

-ارمیا : یه خبر بد! امروز هیچ مناسبتی نداریم ولی در عوض فردا خیلی مناسبت هست.(خبر بد و خوب رو باهم میده)منم گفتم تقویم رو کج کردن مناسبت ها روی هم ریخته

به ارمیا ۱۰ دی رو توی تقویم نشان دادم و گفتم ببین اینجا نوشته ۱ چون در تقویم میلادی امروز سال نو می شود.با تعجب گفت یعنی الان اونجا بهار شده؟ گفتم نه.متفکرانه گفت یعنی همین طوری تو زمستون سال نو میشه؟؟!!

- ایلیا می پرسه اگر من مرحوم نشم و صدساله بشم اون وقت داداش چند سالش میشه؟

نظرات 1 + ارسال نظر
صبا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1400 ساعت 11:42 ق.ظ http://gharetanhaei.blog.ir/

خیلی خوبند

خبر بدش رو بگو

بچه هم می فهمه یهو وسط زمستون سال نو شدن چقدر عجیبه! بعد کل دنیا نمی فهمند

ممنون
کل دنیا با تقویم پیش میرن نه با فصل ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد