زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

جاذبه در دهان

-ارمیا می پرسه:ساعت و موبایل زمان بچگی شما بوده؟یعنی اینقدر بچگی ما دور و دراز پیداست؟ براش از تاریخچه ی ساعت گفتم و توضیح دادم که بچگی ما تلفن بوده ولی موبایل و اینترنت از 20سال پیش فراگیر شده. البته بیست سال پیش هم برای اون خیلی بود.تصور زندگی بدون موبایل برای دهه نودی ها سخته.

-ایلیا میگه کاش توی دهان جاذبه نبود،اون وقت می تونستیم بفهمیم بدون جاذبه چطوریه و با لقمه تو دهنمون بازی کنیم!

-ارمیا میگه :الفبای فارسی کامله،دیگه چی می تونه بهش اضافه بشه؟ براش ü در زبان آلمانی و ترکی رو مثال میزنم. میگه خب چرا باید اونجوری تلفظ کنندراحت بگن او

-ایلیا میگه:چیزی که بی نهایت بار تو خودش تکرار بشه چی هست؟ خودش مثال میزنه تلویزیون یک فیلم نشون بده که توی اون فیلم تلویزیون داشته باشند و همون صحنه رو نشون بده یعنی دوباره تلویزیون داشته باشند و همون فیلم پخش بشه. من مثال آیینه های موازی رو براش گفتم. قرار شد جایی دیدم بهش نشون بدم