زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

از دوری به دوستی؟

من که قبلا از شلغم خوشم نمی اومد و لیموشیرین رو برای مریضی می دونستم چرا این قدر بهشون علاقمند شدم؟؟ یعنی چند سال دوری از این خوردنی ها منو علاقمند کرده؟ 

الان اکثر دنیا غرق در کریسمس و بازارچه وبابانوئل هستند. 








نظرات 10 + ارسال نظر
بسامه شنبه 20 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:41 ب.ظ http://tangooo.persianblog.ir/

اره چرا که نه... حالا من که زیاد لیمو شیرین نمی خورم ولی شلغم خیلی دوست دارم..
به به چه عکسهایی... ادم اصلا باورش نمیشه برگشته باشی لیلی.. فکر می کنیم هنوزم اونجایی و داری گزارش تهیه می کنی.. می گم.. دلت برای اونجا تنگ نشده؟

پس برم سراغ بقیه لیست خوراکی های دوست نداشتنی ام
دلتنگی که هست برای فضا و دوستان و سبک زندگی متفاوتش

آبانا یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:46 ق.ظ http://abanac.mihanblog.com

چه میکنه دلتنگی!!!
منم همیشه فک میکنم لیموشیرین میوه نیس! داروهه! و هیچوقت جلو مهمون نمداریم.

خیلی دکترانه بهش نگاه کردین.ما به مهمونامون میدیم چون خوش قیافه است

هاتف یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:27 ب.ظ http://hatefblog.in

سلام
بسیار عالی و تصاویر خیلی زیبایی هم بود و لذت بردم
الان کریسمسه و حال و هوا خیلی خوبه ... ولی چون من ایرانی هستم بیشتر روی عید نوروز خوشحالی می کنم تا سال نو میلادی
امیدوارم هر جا هستید موفق باشید
هیچ جا کشور خود خود آدم نمیشه.......

امیدوارم همه تو کشورشون خوش باشند.

نادیا دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:35 ق.ظ

سلام لیلی جان عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه چطوری میتونم براتون ایمسل بزنم و سوالاتم رو بپرسم دوست مهربونم؟ میشه کمکم کنید این ایمیلم

سلام خانومی

نادیا دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:37 ق.ظ

عزیزم چقد خنگم من ایمیلت رو یافتم دوستم مرسی ازت حتما برات مینویسم همه شرایطم رو..فدات شم

خواهش

مریم دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 05:15 ق.ظ

من از بچگی بیشتر خوردنی ها رو دوست داشتم! نمی تونم درکت کنم خواهر!
یعنی واقعا اکثر دنیا در حال و هوای کریسمسه الان؟ آسیا و آفریقا که عموما کریسمسی نیستن. اصلا فقط خود چین و هند رو حساب کنی، کریسمس اکثریتش رو از دست میده!!
دیدی چه گیری دادم به دو کلمه ای که بعد یه ماه نوشتی؟! به این می گن خواهر خوب!

اونایی که کریسمسی هم نیستند مثل چین بالاخره استقبال می کنند از تزئین و فروش ویژه.
بله بله

سلام یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 04:31 ب.ظ

راستی ماست بادمجون رو امتحان کردین ؟
پیشنهادای جدید: دمنوش زنجبیل تازه، بهارنارنج، عسل عالیه
تو سس ماکارونی یا هنگام جوشیدن در آب اگه گشنیز بریزید عالی میشه؛ حالا نه خیلی زیادها به اندازه یکی دو قاشق ساطوری شده

هنوز فرصت خرید پیدا نکردم. یعنی میرم مغازه از بس عجله دارم یادم میره
زنجبیل جزء دمنوش های آلمان ها هم هست. بهار نارنج که خیلی خوشمزه است
ممنون از توصیه های خوشمزه تون. باز هم شنیداریم

مینو جمعه 3 دی‌ماه سال 1395 ساعت 07:09 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

چه عکس های جالبی.خوشم میاد که تزیینات این جشن به فروشگاهها و خیابانها هم میرسه.

چون تزئین پیچیده ای نیست

فائزه شنبه 4 دی‌ماه سال 1395 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام
دوست عزیزم از خوندن وبلاگت لذت بردم.
چند تا سوال دارم و ممنون میشم جواب بدی.
در کل از اینکه رفتین اونحا برای ادامه تحصیل راضی هستی ؟ بنظزت ارزش سختی هایی که کشیدی داشت؟ و اینکه آیا اموزش اونجا چیزی فراتر از دانشگاه های ایرانه منظورم اینه که اموزش های بهتر و کاربردی تری دارند؟
و شما از وضعیت کار رَشته کنترل و ابزار دقیق تو کشور المان مطلع هستی؟
ممنون از اینکه وقت میذاری

سلام
شما لطف دارین
من و همسر هر دو اهل سفر و تجربه هستیم و از تصمیم مون راضی می باشیم چون دنیا دیده بهتر از دنیاخورده است.آدم با فرهنگ و نگرش جدید آشنا میشه و البته بعضی ها میگن کاش هیچ وقت خارج نرفته بودیم و تفاوت ها رو ندیده بودیم تا راحت زندگی می کردیم.
سبک آموزش و کار با ایران خیلی متفاوت هست.نه اطلاعی ندارم

فهیمه جون شنبه 4 دی‌ماه سال 1395 ساعت 09:32 ب.ظ

شلغم که خوشمزه است
چه خوب که باز مینویسی.
هورااااا

بله جدیدا خوشمزه شده!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد