زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

جانداران خانه ما

-ارمیا بار اول که با قطعات  کیت الکتریکی اش لامپ روشن و پنکه می سازه با تردید از من می پرسه اینها حس هم دارند؟؟

-در راستای سوال کتاب درسی و طبقه بندی چیزهایی که در خانه می بینیم،داداشی ها موجودات زنده خانه را می شمارند: ماهی،جوجه ها،گیاهان توی گلدان،پشه ها،عنکبوت ها و مگس ها.نتیجه می گیرند تو خانه خیلی موجود زنده داریم!!

-از ایلیا می پرسم اگه ایلیا نبودی دوست داشتی چی باشی؟ میگه هیچی نباشم!! میگم مثلا پرنده یا درخت یا زرافه از این چیزها بگو! چند ثانیه فکر می کنه و می گه قطره آب بودم از دریا می افتادم تو ساحل و تو شن ها تموم می شدم!!!

-

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 08:31 ب.ظ http://Ttab.blogsky.com

چقدر پرمعنا وعجیب گفته پسرتون

بیشتر عجیبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد