زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

ادامه دارد....

جالبه که بعد از این همه مدت از تعطیلی وبلاگ هنوز مراجعه کننده هست

نظرات 7 + ارسال نظر
ابانا پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 03:00 ب.ظ http://abanac.mihanblog.com

مگه تعطیلش کردی؟؟!

نمیشه گفت تعطیل،دچار رکود شده!

یکی یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 12:18 ب.ظ http://yourbook.blogfa.com

بله ک هس؛*

چه عالی

پیمان پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 06:27 ق.ظ

سلام،
میتونم بگم وبلاگ شما بهترین وبلاگی هست که تا حالا خوندم،هر از گاهی میام به امید پست جدید، میتونین بعضی از مواقع خاطراتی که جدید یادتون میاد و یا قبلا نمیتونستین بنویسین ولی الان مشمول گذر زمان شده را بنویسید، حتی میتونین بعضی کارها را در ایران و المان مقایسه کنید و راه کار پیشنهاد بدید و ....

نظر لطف شماست
اوایل که اومده بودم به ایران موضوعات زیادی نظرم رو جلب میکرد ولی مشکل اصلی من کمبود وقت هست

همطاف یلنیز چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 01:54 ق.ظ http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
.
خوو نگفته بودید که تعطیل است
و
پسرکان مشغولتان کردند یا ایران وقت کم می آورید یا چی؟

کلا شبانه روز برای من کمتر از بیست و چهارساعته

ani چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام
اول اینکه باید بگم خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم و چون مدتی هست دنبال وبلاگ هایی میکردم که در رابط با زندگی در آلمان باشه

می‌خواستم بپرسم بجز دختر معمولی دوست دیگه ای هست که از زندگی در آلمان بنویسه و بتونید بهم معرفی کنید؟

سلام
دو تا از خواننده های وبلاگم خودشون هم صفحه دارند
با سرچ کردن بتونید پیدا کنید احتمالا

سهیل سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 09:43 ب.ظ http://zera.ir

کاش یه روز منم آلمان برم...



یه دختر سراغ نداری المانی باهاش ازدواج کنم؟
سفارت میگه رحت ترین راه ازدواج هست

احتمالا راحت ترین راه باشه و دخترهای آلمانی هم اینو می دونن

فاطمه جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 09:51 ق.ظ

وقتی دیدم برای دختر معمولی کامنت گذاشتی گفتم حتما اینجا هم پست گذاشتی، نمیدونم چه ربطی داره
لیلی جان روزهای قبل از آمدن به اینجا رو یادمه که مطالبت رو میخوندم. در ایران. هنوز شبکه‌های اجتماعی به این صورت نبود و منابع اطلاعاتی ما وبلاگ و سایت بود. وبلاگ شما من رو یاد خونه گرم و کوچکم در ایران میندازه، خاطرات خوب
وقتی اومدم در و دیوار اینجا برام آشنا بود، انگار مدتها زندگی کرده باشم
ازت به خاطر همه چیزهایی که نوشتی ممنونم

ممنون
ان شالله هر جا هستی خونه ات گرم و دلنشین باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد