زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

سوالات فصلی

ارمیا از من می پرسه:مامان تو چند تا تابستون رو دیدی؟! بهش میگم  فصل ها از زمان دایناسورها تا حالا بودن و مدام تکرار میشن ،هر کس با توجه به سنش همون قدر فصل ها رو دیده.میگه  آها فهمیدم  من که شش سال ونیمه هست شش تا و نصفی تابستون دیدم!

داداش ارمیا میگه من فهمیدم دو تا فصل پائیز داریم! یک فصل پاییز کرونایی و یکی غیر کرونایی! چون من تو عکس دیدم که برگ های درختا ریخته بود و آدم ها زیر درخت نشسته بودن و ماسک نداشتن!

گربه های ترسو

ارمیا میپرسه:گربه ها از اول ترسو بودن یا بعدا ترسو شدن؟؟

تحقیق علوم


امروز توی کانال کلاس تحقیق های همکلاسی های ارمیا برای درس علوم رو با هم میدیدیم. راجع به تغذیه سالم بود.اکثر بچه ها روی میز مواد غذایی مفید و غیرمفید برای بدن رو چیده بودند و توضیح میدادند مثلا شیر و عسل مفید هست و پفک و چپس و سس غیرمفید. بعد از دیدن چند تا فیلم ارمیا پرسید بعد از این فیلم با خوراکی های غیرمفید چیکار میکنن؟دور میریزن یا میخورن؟ من گفتم میرن مغازه پس میدن  گفت  اصلا چرا تو مغازه ها می فروشن