زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

سوالات این روزها




وقتی یک بچه کلاس اولی ، مدرسه رو با مجازی شروع کنه:


-ارمیا می پرسه: الان من مدرسه میرم؟؟

-من:بله ،شما کلاس اولی هستی.

-ارمیا:کلاس دومی ها هم الان مدرسه میرن؟

-من: بله.الان همه بچه ها میرن مدرسه.

-ارمیا: پس اونها الان تو مدرسه ان؟

-من: نه،اونها هم تو خونه مدرسه میرن


-ارمیا: خب اگه ما کلاس اول یاد می گیریم بخونیم و بنویسیم برای چی میریم کلاس دوم  و سوم؟؟

-من:خب تو کلاس های بعدی چیزای بیشتری یاد می گیریم .مثلا داستان می نویسیم.محاسبات ریاضی انجام میدیم!!آزمایش های علوم یاد می گیریم.

-ارمیا:خب تا کلاس چندم وجود داره؟؟؟؟!!


در راستای توضیح فصل ها برای داداش:

من:الان فصل پائیزه.برگ درخت ها می ریزه و میوه ها عوض میشن.بعد فصل زمستون میاد و شاید برف بیاد....

داداش می پرسه پس فصل کرونا کی تموم میشه؟!!


کلاس اول مجازی

بله ما هم امسال کلاس مجازی داریم اونم از نوع کلاس اولی البته آقای همسر بهار و تابستان امسال درگیر کلاس مجازی بودند ولی نقش استاد کجا و دانش آموز ابتدایی کجا!

قسمت سخت ماجرا آشتی ارمیا با موبایل هست.تا قبل از کلاس مجازی طبق قانون خونه ما موبایل برای بزرگترهاست و بچه ها نیازی به موبایل ندارن.داداشی ها هم این قانون رو پذیرفته بودن و اصولا هیچ درخواستی برای موبایل گرفتن و دیدن نداشتند و متقابلادر موبایل ما هم برای بچه ها هیچ فیلم و عکس و  بازی و آهنگی وجود نداشت و از برکات کرونا! اینه که حالا دیگه موبایل جزٕ ملزومات مدرسه مجازی مون شده.چقدر متفاوت میشن این دهه نودی ها