زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

کلاس اول مجازی

بله ما هم امسال کلاس مجازی داریم اونم از نوع کلاس اولی البته آقای همسر بهار و تابستان امسال درگیر کلاس مجازی بودند ولی نقش استاد کجا و دانش آموز ابتدایی کجا!

قسمت سخت ماجرا آشتی ارمیا با موبایل هست.تا قبل از کلاس مجازی طبق قانون خونه ما موبایل برای بزرگترهاست و بچه ها نیازی به موبایل ندارن.داداشی ها هم این قانون رو پذیرفته بودن و اصولا هیچ درخواستی برای موبایل گرفتن و دیدن نداشتند و متقابلادر موبایل ما هم برای بچه ها هیچ فیلم و عکس و  بازی و آهنگی وجود نداشت و از برکات کرونا! اینه که حالا دیگه موبایل جزٕ ملزومات مدرسه مجازی مون شده.چقدر متفاوت میشن این دهه نودی ها 

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 11 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 11:01 ب.ظ

آفرین لیلی جان که با کرونا هم انرژی مثبت برخورد میکنی

من کلا زیادی مثبت نگرم

همطاف شنبه 19 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 07:24 ق.ظ http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
عجب! انگار همین دیروز بود که از شنیدن خبر تولد دومین پسر متعجب شده بودم و بعد تبریک و...
الان رو ببین که اولی دبستانی شده، ماشاالله

سلام
آره واقعا،چقدر دنیا زود میگذره

no name! دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 01:34 ق.ظ http://timeisgol.d.blogfa.com

سلامت باشن ایشالا

ما که سرمون به کارمون گرم می شه، این طفلیا از بس خونه می مونن با اینهمه انرژی ذخیره شده چی کار می کنن؟

از سر و کول ما بالا میرن

رویا دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 05:27 ق.ظ

آخی
یعنی هفت سال گذشت....
شما اومدی خبر تولدش رو دادی و منم یادمه تعجب کردم ....
چقدر زمان زود می گذره ....چقدر جوون بودم اون موقعتنها چیزی که برام این زمان رو قابل باور می کنه که می گم من هنوز مجرد بودم .
امیدوارم همیشه تنتون سالم باشه.

خیلی زمان زیادیه.واقعا هفت سال یک نوزاد صفرکیلومتر میشه بچه کلاس اولی
البته برای بچه زمان زیادیه وگرنه که ما همون جووون میمونیم
شما رویا از بچه های دانشگاه هستی
ان شالله سلامت باشی تا صدسالگی

سمانه دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1399 ساعت 06:27 ق.ظ http://weronika.blogsky.com

سلام
من هم امسال دخترم کلاس اول هست و چالش های زیادی رو رد کردیم و الان الحمدالله از نتیجه راضیم
خوشحال شدم ی عزیز دیگه رو توی دنیای مجازی پیدا کردم که دانش آموز کلاس اولی داره

سلام
ما هنوز اندر خم یک کوچه مانده ایم
امیدوارم حداقل اسمش رو یاد بگیره،بیشتر انتظار ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد