زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

اولین در دنیا

-بابا به داداشی ها میگه شما نمی تونید تو ایران رئیس جمهور بشید چون طبق قانون اساسی رئیس جمهور باید متولد ایران باشه .اونها هم عصبانی میشن و میگن ما میریم رئیس جمهور آلمان میشیم (خودشون راجع به حمله و فتح ایران با هم مباحثه می کردن) یک هفته ای هست راجع به دولت و رئیس جمهور و چگونگی رسیدن به این جایگاه می پرسند. اونم تو خونه ی ما که کسی تلویزیون نمی بینه و در جریان اخبار نیستند.

- ایلیا می پرسه بزرگترین برج دنیا کجاست؟ برج میلاد نیست؟ میگم نه از اون بلندتر هم هست. میگه نمیشه میله ی سرش رو درازتر بکنن بلندترین برج دنیا بشه؟ 

-ایلیا می پرسه ما تو چی اول هستیم؟ چرا ما هر چی میگیم تو میگی چینی ها قبلا ساختن؟

نظرات 15 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام دوست خوبم من به عنوان یه دختر بدون هیچ کمک و سرمایه به کمکت احتیاج دارم :)

یه پیج تو اینستاگرام دارم به اسم :

regaloonaa تو این پیج پک های خوشگل، فانتزی و کیوت آرایشی و بهداشتی می فروشم شاید دلت نخواد ازم خرید کنی یا اصلا این چیزا رو دوست نداشته باشی، ولی بدون حتی با یک لایک کوچیک یا کامنت از منِ دست تنها حمایت کردی دعای منم تا آخر عمر بدرقه راهت می مونه

من اینستا ندارم

شادی دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 05:10 ق.ظ http://setarehshadi.blogsky.com/

آفرین چه بچه های وطن دوستی

ما تلاش می کنیم دید منفی نسبت به محیطی که توش زندگی می کنند نداشته باشند

مادر خونه دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 07:36 ق.ظ Http://n1393.blogsky.com

میله ی دراز تر
عزیزم

کاش می شد مثل آلیس وارد دنیای بچه ها شد

بالاخره باید مشکل رو حل کنه.

خانم مهندس دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 10:25 ق.ظ https://msengineer.blogsky.com/

چه ایده خوبی،واقعا نمیشه اون میله بلند تر بشه ؟

اگر بلندترم بشه باز ما اول نمیشیم

رضوان سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 10:53 ق.ظ https://nachagh.blogsky.com/

خب چرا نمیذارین این بچه ها دلخوش باشند و نگین که قله کوه هیمالیا از قله دماوند بالاتره؟بله <جز راست نباید گفت ،ولی هر راست نشاید گفت.>

درسته حقیقت گرچه تلخه ولی باید قبولش کرد

قره بالا سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 02:17 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

لیلی جان یه سوال
اگه دوس نداشتید جواب ندید
چرا نموندید آلمان؟ اونجا بهتر نبود واسه آینده بچه ها؟

به هزار و یک دلیل. دلیل اول دلتنگی مادرم بود چون برادرم هم ایران نیست .
الویت های زندگی هر کس فرق می کنه. برای من روابط عاطفی و دوستی ارزشش بالاتره. دوران کودکی اگر تو محیطی باشی که دوست داشته بشی بزرگسالی دستت پرتره. الان تو جمع فامیل و با خاله و عمه و تو کشوری که وطن هست بهشون خوش میگذره وقتی بزرگتر شدن و دلشون خواست می تونند با توانایی هاشون هر جا خواستن برن

علیرضا سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 07:46 ب.ظ http://nneverland.blogfa.com/

فکر میکنم این دوتا پسر تنها بچه های کم سن و سالی باشن که بتونم باهاشون گرم بگیرم و از تفاوت های جهان سوم براشون حرف بزنم و از بدی های فلسفه اگزالیستی بحث کنم

آنقدرها هم امیدوار نباشید پسربچه ها سربه هوا هستند

khatoon پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 11:10 ق.ظ https://memories-engineer.blogsky.com

خداحفظشون کنه
سوالاتشون جالبه

ممنون

فاطمه جمعه 7 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 12:13 ب.ظ http://Ttab.blogsky.com

سلام حمله وفتح ایران توسط خودشون؟مثلا ازآلمان حمله کنن؟
چه حیف شد،شایدرییس جمهوری خوبی میشدن،هیچ راهی نیست؟فرض محال که محال نیست

سلام
وقتی دیدن نمی تونن رئیس جمهور ایران بشن به ذهنشون رسید که ایران رو فتح کنند. البته گفتم بهشون که آلمان ها سابقه ی خوبی در جنگ ندارند.
حالا رئیس جمهور هم نشن اشکالی نداره می تونن وزیر بشن. تا اداره مملکت بیفته دست دهه ۹۰ی ها دنیا متحول میشه

تیلوتیلو چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 01:38 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر نگاهت به زندگی قشنگه

اینا دیدگاه های داداشی هاست

لیمو شنبه 22 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 09:11 ق.ظ

ای جانم چقدر هنوز دیدشون خوبه به ایران...

من تلاش می کنم جایی که زندگی می کنند در نظرشون منفی نباشه.اخبار بد و ناامیدکننده رو منتقل نمی کنم

قورى سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 12:30 ب.ظ http://ketriyoghoriii.blogfa.com/

اى خدا عاشق این دوتا بامزه هستم
خداحفظشون کنه

امیدوارم این نظر بیاد
نمى دونم مشکل از کجاست
البته بگم این عدد و که باید بنویسیم
پنج تا شش بار باید بزنم
تا بالاخره نظر رد بشه
الان هم که گفتین نیومده براتون

ممنونم
این دفعه چون با توضیحات بود بلاگ اسکای کامنت رو تحویل داد

گل سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 05:29 ب.ظ

لازم نیست متولد ایران باشه. باید ایرانی الاصل باشه (پدر و مادرش ایرانی باشن) و خودش تابعیت کشور دیگه ای رو نداشته باشه (فقط تابعیت ایران رو داشته باشه). کجای قانون دقیقا گفته باید ایران به دنیا اومده باشه؟

پس ما قانون رو دقیق بلد نبودیم و فکر می کردیم غیر از ایرانی الاصل بودن باید متولد ایران هم باشه.
ممنون که روشنمون کردین

مریم پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 09:19 ب.ظ

پیرو نظر جناب گل نمونه ش اقای لاریجانی که متولد نجف هست و سال ۸۴ کاندید شده
فقط گل پسرا مشکلی ندارن تو انتخابات ریاست جمهوری با هم دیگه رقابت کنن؟

حق با شماست. باید ایرانی الاصل باشند نه الزاما متولد ایران. اطلاعات ما کم بود ایجاد بحران کردیم.
حالا که مشکل حل شد خودشون با هم توافق می کنند

نگار پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 03:27 ق.ظ

لیلی اگه بچه داشتم طرز فکرم مثل خود خودت بود. چه جالبه.

چه خوب که کسی هم عقیده با من پیدا شد. حالا معلوم میشه که من خیلی خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد