زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

گربه ۷ جان دارد

به تازگی ایلیا کتاب زندگی دوزیستان و خزندگان رو از کتابخانه گرفته و به مارها علاقمند شده(با نوشتن این جمله یک لحظه یاد کتاب هری پاتر افتادم) و برای من از بزرگترین مار و قوی ترین سم تعریف کرده و نتیجه اش در بازی به این صورت مشخص شده:

-تهیه غذای مرگ که با زهر مار درست شده و خوبیش اینه که ۲۴ ساعت وقت داری  تا بمیری و می تونی که مراسم خاکسپاری خودت رو هم ببینی.

-ایلیا می پرسه اگه گربه ۷ تا جون داره ما آدما چند تا جون داریم؟ از کجا فهمیدن گربه ۷ تا جون داره؟ یعنی یک نفر نشسته صبح تا شب یک گربه رو دیده که چند تا اتفاق براش افتاده و نمرده؟

 -ایلیا می پرسه :تو آینده ممکنه برن فضا و ببینن یه کره ی  زمین دیگه مثل ما وجود داره؟ اون وقت اسمش رو چی می ذارن" زمین هوایی"؟

-ارمیا می پرسه اگه جمعیت زیاد بشه ممکنه هوا کم بیاد؟ ممکنه جا کم بیاد؟ بزرگترین کشور دنیا چیه؟ جواب میدم احتمالا روسیه.دوباره می پرسه چرا پرجمعیت ترین کشور دنیا چین هست ولی بزرگترین کشور روسیه؟

نظرات 12 + ارسال نظر
محبوب حبیب یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 04:48 ب.ظ

زمین هوایی

قره بالا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 04:45 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

عاشق زمین هوایی شدم


بهش بگید تازه میتونه حلوای خودشم بخوره

حلوای مرده بلد نیست وگرنه می گفت حتما

Khatoon چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 07:43 ب.ظ https://memories-engineer.blogsky.com/

چقدر سخته جواب دادن به سوالات این بچه های باهوش

چالش ذهنی دارن برای ما

فاطمه جمعه 30 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام
آخه عزیزم به گربه ناز پشمالو نمیاد هفت تا جون داشته باشه .. خیلی نازنینه

سلام.اصطلاحی هست که از فیلم گربه ی چکمه پوش شنیدن به اون گربه ه میاد

رضوان یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:01 ب.ظ http://nachagh.blogsky.com

سلام عزیزم.این دوتا برادر با همکاری هم دیگر شما را کلافه نکنند ؟!نوه من ده ساله است تا می افته به پرسیدن، من تقاضای کمک می کنم.ولی همسرم خوشش میاد .

سلام
خیلی خوبه پس نوه ی شما مشتری برای سوال هایش دارد

فاطمه یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام
رفتم عکس گربه چکمه پوش را دیدم
بله ۷ جان هم بهش میاد

سلام
پس شما هم با ایشان آشنا شدید

فاطمه یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:45 ب.ظ http://Ttab.blogsky.com

سلام واقعاغذای مرگ وجودداره و۲۴ساعت برای مردن وقت داریم؟

سلام
آشپز خونه ی ما ادعا کرده بلده بپزه

زهره جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:11 ق.ظ https://shahrivar03.blogsky.com/

دقیقاً
من هم حس کردم کنار شیرِ آب دستشویی میرتل گریان ایستادم و فقط میتونم با زبون مارها صحبت کنم تا بلکه راه مخفی به طرف تالار اسرار باز بشه...
سلامت باشند همیشه آقا پسرهای ماهتون

شما خیلی دقیق یادته. من یک تصویر کلی از هر کتاب هری پاتر یادمه
ممنونم

منجوق دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:11 ق.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییی
رسما مغزم گره خورد. چطوری تحمل میکنی

زندگی همین بحث ها و استدلال هاست

نسیم پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:32 ب.ظ http://nssmafar.blogfa.com

کاش فاصله سنی پسرای منم کم بود
یه دفعه ای هلاک میشدم نه قطره چکانی

اصلا انگیزه ی من از پشت سرهم بودن بچه ها همینه. با هم بزرگ بشن و ما هم بتونیم زندگی کنیم

مامان یک فرشته شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:29 ب.ظ

چه سوالات قشنگی.ادم کیف میکنه این سوالای متفاوت و تخیلی رو میشنوه.
خدا حفظشون کنه

ممنون

لیمو دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:22 ق.ظ https://lemonn.blogsky.com/

پسر شما شبیه هری پاتر مار رو از قفس آزاد میکنه حالا
+ عاااشق سوالش برای هفت جون گربه شدم

قصد داشت کتابی برای مارها بنویسه ولی کتابش نصفه مونده چون رفته سراغ بازی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد