زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

تحقیق علوم


امروز توی کانال کلاس تحقیق های همکلاسی های ارمیا برای درس علوم رو با هم میدیدیم. راجع به تغذیه سالم بود.اکثر بچه ها روی میز مواد غذایی مفید و غیرمفید برای بدن رو چیده بودند و توضیح میدادند مثلا شیر و عسل مفید هست و پفک و چپس و سس غیرمفید. بعد از دیدن چند تا فیلم ارمیا پرسید بعد از این فیلم با خوراکی های غیرمفید چیکار میکنن؟دور میریزن یا میخورن؟ من گفتم میرن مغازه پس میدن  گفت  اصلا چرا تو مغازه ها می فروشن

نظرات 2 + ارسال نظر
مضراب چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 03:14 ب.ظ

ننه یاد کلاس های انلاین کیان می افتم اپیلاسیون میشم. هر کدوم یه جوری وول می خورن یکی چشماشو می ماله یکی چرت میزنه

خیلی سخته

دانشجو دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 07:56 ب.ظ http://mywords97.blogfa.com

ماشالله سوالات جالبی میپرسه! من به دخترم میگم این خوراکی ها خوب نیستند اما خیلی خوشمزه هستند!! گاهی هم میخریم و با هم میخوریم.

پس راه فرعی هم وجود داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد