زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

هر جایی با یک بو

بعضی بوها خاطره انگیزند و هر بار که به مشام می رسند ذهن پرواز می کنه به یک مکان یا زمان یا آدم خاص. مثل بوی دارچین که برای من یادآور شیرینی های کریسمس هست و بوی آویشن که طعم غذاهای خوشمزه خونه مامان رو داره. اولین بار بعد از برگشتنم که این بو رو حس کردم وقتی بود که خواهرجان اومده بود کمکم و داشتیم پیتزا درست می کردیم. من داشتم مواد اولیه رو روی اجاق گاز مخلوط میکردم که خواهرجان گفت چرا آویشن نزدی و من وقتی درب قوطیش رو باز کرد سرمست شدم از این بوی جادویی

همین طور بوی گلاب یا بوی مغازه عطاری همه شون حس خوب دارند و بوی عود کلیسا تداعی گر خنکای  ساختمانی ساکت و رفیع هست

برای بعضی بوی نفتالین یا بوی قورمه سبزی یا بوی جنگل خاطره انگیز. احتمالا هر شهری یک عطر و بویی داره که ساکنینش هر جای دنیا اون بو رو بفهمند یا خونه شون تو وطن می افتند

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام لیلی جان چقدر انرژی مثبت هستی من تقریبا تمام خاطراتت را خوندم .. بخاطر انرژی مثبتی که توی نوشته ها بود حتی توی محل کارم هم میخوندم. سالم و موفق باشی عزیزم :::

ممنون از روحیه مثبت نگری شما خانم باذوق

تهمینه شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 09:34 ب.ظ

به به لیلی خانم همچنان فعال در وبلاگ

یعنی هر ماه یک پست هم باشه به عنوان فعال قبول میشم؟

بهار چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 10:18 ق.ظ

قبلا که آلمان بودید خاطراتتون رو میخوندم و خیلی هم مطالبتون مفید بود و وقتی برگشتید ایران یه خرده برام عجیب بود اما الان که ساکن آلمان هستم اون کار کاملا برام قابل درکه و امیدوارم شرایط بعد از درسمون به نحوی رقم بخوره که برگردم به ایران دلم برای همه ی اون بوهای آشنا و خاطرانگیز تنگ شده

امیدوارم هر جا هستی دلت همون جا باشه.از قدیم گفتن شنیدن کی بود مانند دیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد