زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

شهر دوباره زنده شد

یه کم از حال و هوای کریسمس در بیایم و عکس های گرم ببینیم. عکس های زیر رو پسر عمه محترم از دانشگاه و شهر محل تحصیل شون فرستاده. ایشون در یکی از کشورهای آمریکای لاتین درس می خونه. دانشگاه شون در کنار دریا قرار داره و قسمتی از ساحل جزء فضای دانشگاه است  قسمتی از شرح عکس ها رو من طبق توضیحات ارسالی خودش می نویسم

فضای دانشگاه از دور


منظره ای از کنار ساحل


مجسمه بزرگ مسیح از نمای دور


حیاط دانشگاه-به شمعدان سمت راست تصویر هم دقت کنید


ساحل دانشگاه


ساحل دریا نزدیک خونه
خدا رو شکر که شهر دوباره زنده شد. به مناسبت کریسمس 4 روز مغازه ها تعطیل بود. انگار همه مرده بودند. توی شهر فقط تویست ها با دوربین عکاسی هاشون دیده می شدند. ما طبق تجربه پارسال به مقدار کافی نان و خوردنی خریده بودیم که در این تعطیلی طولانی از بی غذایی نمیریم!
دیروز که رفته بودم کنار رودخانه قدم بزنم افراد خیلی کمی توی مسیر پیاده رو بودند. حدس می زنم باید خارجی باشند وگرنه همه الان در کنار کانون گرم خانواده به سر می برند. یک خانوم مسنی بود که با یه سگ کوچولو اومده بود هواخوری . از بس این سگ های بدبخت اصلاح نژاد شدند نمیشه فهمید که سگی با قدی کوتاه توله است یا دستکاری ژنتیکی شده. خانومه از روبه رو می آمد و سگه هم چند قدم جلوتر از صاحبش برای خودش فضولی کنان قدم می زد.سگه به دو قدمی من که رسید ،سرش رو که بالا کرد و من رو دید مثل فشفشه دوید پشت سر صاحبش قائم شد صاحبش هم منو نگاه می کرد و لبخند می زد. هرچی قیافه خودم رو برانداز کردم نفهمیدم این سگه در شخص شخیص بنده چه دید که این گونه متواری شد من از حیوانات نمی ترسم و از کنار سگ ها که رد میشم واکنشی نشون نمیدم.

نظرات 21 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ

به به! چه دانشگاه قشنگی! دست علی آقا درد نکنه! ما منتظر عکس های بیشتر هستیم!

شاید از بس تو از حیوونا نمی ترسی، یه جذبه ای داری براشون!

بله بله، ما منتظر عکس های بیشتر هستیم
ها جذبه دافعه حیوانی؟

نرجس جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ق.ظ

این سگه احتمالا از نوع دستکاری های زنتیکی بوده که از ادم ها میترسه

بله بله، این بهترین احتمال است

مریم جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ

ما هم دانشگاه داریم کنار دریای مه آلود انقلاب! هم اش مه باور کنین! دید داره به سواحل کتابفروشی! چه دیدی! انقد خلوت و آرومه! به خدا اگه تا حالا دیده باشین!

خوش به سعادت تان. عجب دانشگاه محیرالعقولی دارین

ماری جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ق.ظ http://marii.persianblog.ir/

خانوادگی دانشگاهاتون باکلاسه هامنم هی یاد ساختمون قدیمی دانشگاه خودمون میفتم

خب ساختمان قدیمی هم صفایی دارد و کوله باری از تجربه دانشجوهای مختلف

بسامه جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ

اخیییییی خیلی قشنگن...
ولی من المان رو بیشتر می پسندم

بالاخره ما هم گزینه های مختلف رو معرفی می کنیم شما بررسی بفرمائید

حنا جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ق.ظ http://parandeymohajer.persiablogfa.ir

هی هی هی مردم چه دانشگاه هایی دارند .دلمان کباب شد.خداییش اینها دانشگاه می رند یا ما به خدا دلم می خواست عکس دانشگام را می زاشتم تا تفاوت را احساس کنید.
بیبنم شما فامیلی همتون خارج رفتید؟؟؟
حتما سگه از ابهتت ترسیده پلااااان

خب تفاوت آب و هوایی رو هم در نظر بگیر.
شما هم عکس دانشگاهت رو بفرست البته زیبایی هایش رو.
نه ما 90% مون در داخل ایران تحصیل کرده و تحصیل می کنیم.
نمی دونم باید از سگه بپرسیم.

آزی جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ق.ظ

به دانشگای ما که اصلا نمیرسه!
یعنی ی دریاچه داره هر بار که ما به استادمون که رئیس دانشکده هم هست اعتراض میکنیم که حتی آب سرد کن خرابه و بوفه نداریم میگه به دریاچه نگاه کنید عزیزکانم!پروردگارا به ما صبر بده

به به چه دانشگاه قشنگی که دریاچه داره.مرغابی و پل چوبی و قایق سواری هم داره؟
خب حق با استاد است چرا نیمه پر لیوان را نمی بینید

محبوبه 81 جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ

آخی سگ کوچولوو ... من خیلی سگها رو دوست دارم و به همون اندازه از گربه ها بدم میاد شاید این هنوز توله سگ بوده
دانشگاه قشنگیه مخصوصا محوطه اش با اون کبوترهای دوست داشتنی ... دانشگاه ما هم خوب بود لیلا مگه نه ؟

همه میگن ایرانی ها از قدیم با گربه مانوس بودند
دانشگاه ما بسی زیبا و جادارو بزرگ و دارای اساتیدی با تجربه و ... بود

دایی جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام علی آقا
باز هم از اینورا رد بشید و سوغاتی منظر بیارید
اونور دنیا هم برا خودش جائیه.سلامت و موفق باشی

بنده این وسط فقط کامنت منتقل می کنم

بابا جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

مرسی لی لی جون
همه رو دور کرسی مادر بزرگه جمع میکنی

همه بیاین اینجا تا راه های دور نزدیک شود

lمامان جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

لیلی جو نم همه رو دور خودت جمع کردی مثل همیشه


با ارزوی روزهای همیشه با ارامش وصفا برای شما و همسر گرامی

ممنون مامان مهربونم

مهربانو شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ق.ظ http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

چه فضای دل انگیزیه ...اینجا میشه درس خوند؟:))من باشم فقط میرم ریلکسیشن:))

نمی دونم دانشجوها اینجا درس هم می خونن یا نه؟
پسرعمه بیا جواب سوال به این مهمی رو بده

فاطیما شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ http://3tayesh.blogfa.com

لیلی جان اولا ممنون از اینکه قدم رنجه کردی به وبلاگ من سر زدی ،بعد اینکه یه نگاه گذرا به وبلاگت انداختم واقعا خیلی قشنگه مخصوصا عکسهایی که گذاشتی خیلی علاقه مند شدم که مطالبت رو بخونم،موفق باشی عزیزم

خواهش می کنم.
ممنون
شما لطف داری

پسر عمه. شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام بر همگی.
تشکر دایی جان،برگه سبزی،تحفه ی درویش.
سپاس نرگس خانم،بلی حتما
مریم خانم،تعبیر جالبی بود، و ماهی های قرمزی از نژاد BRT!
حنا خانم،اینجا به خاطر هوای گرمش سگ های "پاکوتا" زیاد داره!
محبوبه خانم،کبوتره های اینجا از آدمها نمیترسند و حتی گاهی به غذای تو دستت حمله میکنند!
مهربانو خانم،دقیقا!منم همین میگم، میخوایم درس بخونیم محیط نمیزاره!
تشکر از نرجس خانم،خانم ماری،بسامه خانم،آزی خانم بخاطر نقطه نطرات جالبتون و سلامی به گرمی یه کرسی تو زمستون برای مامان لیلی خانم.
و تشکر ویژه از مدیر وبلاگ

خواهش می کنم از طرف خودم و بقیه!

شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ب.ظ

هی من میگم بذار عکسای دانشگامونو بفرستم، آخرش همه می فرستن به جز خودم!

خب بفرست عکس ها رو ما منتظریم

مریم شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

لازم به ذکر است(!!!) که اون موجودات BRT شناور در دریای کنار دانشگاه ما؛ ماهی قرمز نیستن که! مار ماهی ان! اصن کوسه ان! له می کنن آدمو!
میگم خواهر! منم میخوام عکس دانشگاهمونو بفرستم! ۵۰ تومنی نداری خودت؟!؟
نرگس .ر حتما باید عکس دانشگاهتونو بفرستی! منم دوست دارم ببینم!

ها...کوسه ماهی
من 50 یورویی دارم اگر به کارت بیاد
نرگس.ر ببین چقدر اصرار برای ارسال عکس های دانشگاهت وجود داره. هر چه سریع تر اقدام کن

محدثه شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ

مرسی از عکس های قشنگی که داداشم فرستاد و شما هم وبلاگی نمودیدش. مخاطبانت خیلی سوال مطرح می کنند ها.

خواهش می کنم از طرف خودم و بقیه همکاران
مخاطبان من روحیه فعال و خلاق و پرسش گری دارند

فرزانه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ http://www.farzaaane.blogfa.com

چه جالب مثل چهارشنبه سوری ما
چه عکسای خوشمزه ای

محمد یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام
چرا عکس ها باز نمی شه؟؟


من نمی دونم چرا سایت های آپلود عکس من مدام مشکل پیدا می کنه. این سایت تست شده بود

فاطمه سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ق.ظ http://2t7p.mihanblog.com/

بعد اینا اونجا وقت درس خوندن هم دارند ... من اگه بودم فقط کنار ساحل مینشستم تازه به اساتید پیشنهاد میدادم کلاسا رو کنار ساحل برگزار کنند

بله بله شما کنار ساحل بشین اساتید بیان خدمت شما درس بدن و رفع زحمت کنند می تونند از شن های ساحل هم به عنوان تخته سیاه استفاده کنند!

هم وطن چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام عکسا نمایش داده نمیشه...
ممنون از وقتی که میزارید با مطالب دوست داشتنی تان

سلام
سایت آپلود عکس ها مشکل داره.
ممنون از نظر لطف تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد