زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

دکوراسیون

کماکان با هوای آفتابی و نیمه ابری بهار را تجربه می کنیم. عصرها در تراس بوی شکوفه های اندکی که بعد از باران های شدید مانده می پیچد و حس های خوب جریان می یابد. همسایه ها گاهی در تراس بساط پهن می کنند و از آفتاب لذت می برند. خبر جدیدی در اینجا نیست ولی فکر کنم اون طرف ها خیلی خبر باشد. ما هم اینجا گاهی از نسیم خبرهای آنجا بهره مند می شویم.

سر کلاس زبان یکی از جلسات درباره معرفی خود بود. بعد که هرکس خود را معرفی کرد استاد گفت که حالا هر کس اگر سوالی از بقیه داره بپرسه. بیشتر سوال ها از من بود!! یکی می پرسید موهات چقدره؟ تو دامن هم می پوشی؟جواهرات و بدلیجات هم داری؟ دیگری می پرسید تو حیوون خونگی هم داری؟ خلاصه فهمیدم من یک نقطه مرموز در کلاس هستم. در مورد حیوون خانگی همه با علاقه از سگ و گربه هایشان حرف می زدند و خصوصیات و علاقمندی هایشان را تعریف می کردند. یکی می گفت من به خونه جدید که وارد شدم تا یک هفته گربه ام عادت نداشت و خوابش نمی برد! من شب ها چند بار بیدار می شدم و با گربه در خانه قدم می زدم تا به شرایط جدید عادت کند!! دیگری می گفت من هر خانه ای که می رفتم که برای اجاره ببینم اول گربه ام را می فرستادم اگر از آنجا خوشش آمد می فهمم خانه خوبی است. دیگری می گفت گربه من مثل سگ می ماند و باید هر روز ببرمش توی کوچه تا گردش کند و دلش باز شود. من برای حیوان خانگی گفتم که ما درایران گربه داشتیم ولی اجازه نداشت توی خانه بیاید و توی حیاط زندگی می کرد. دیگه توضیح ندادم که توی حیاط می تونست بره توی کوچه و با بقیه گربه های هم سن بازی کند.

عکس های زیر از یک فروشگاه همه فن حریف نزدیک شهرمان هست که با دوستان برای هواخوری به آنجا رفته بودیم!می دانم که این تصاویر و مبلمان در کشور خودمون هم هست. من فقط برای تنوع عکس گرفتم. چون قیمت هایش که فقط به درد تماشا می خورد. البته ما نیاز نداشتیم وگرنه پولش که عددی نیست

این مدل های آشپزخانه، همه وسایل توش از یخچال و ماشین ظرفشویی و لباس شویی واقعی است و وقتی بعد از مدتی مدل توی فروشگاه رو بخواهند عوض کنند تمام کابینت و وسایل الکتریکی اش را با تخفیف می فروشند.

مدل های آشپزخانه:


مدل کابینت 


مدل آشپزخانه


راهرویی از انواع مدل آشپزخانه


کابینت و کاغذ دیواری قرمز!


آشپزخانه ای با نیمکت های کناری


مدل ظرفشویی و گاز در وسط


کابینت سیاه!


این مدل آویزونی وسط جالبه


این کابینت چوبی یخچال هست!


گاز مدل قدیمی


نظرات 23 + ارسال نظر
ParsiTheme جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ http://TopBlogs.Blogfa.com

با سلام.
شما به عنوان وبلاگ برتر انتخاب شده اید
لطفا به وبگاه آمده و روی ثبت وبلاگ برتر کلیک کنید و اطلاعات را تکمیل کنید
با تشکر


TopBlogs.Blogfa.com مرجع رسمی معرفی وبلاگها

!!!

بسامه جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ

وای چه کابینتایی....
من با اجازه برشون داشتم تا برای اشپزخونه خودمون ازشون ایده بگیرم... اجازه دارم عایا؟؟؟
در مورد نکته مرموز هم خوب برای اونا یه تازه واردی... از یه فرهنگ متفاوت... می خوان خوب بشناسنت خوب.. من خوشحال میشم یه نفر در این جور موارد ازمون سوال بپرسه چون باعث میشه بدون سوءتفاهم و شنیده های ضدونقیض دیگران درباره مون قضاوت کنن...

اگر به دردت می خوره عکس زیاد گرفتم ولی همه رو نذاشتم توی وبلاگ، برات ای میلش کنم.
من ناراحت نشدم و کاملا درک می کردم که من چون مسلمان هستم برایشان زندگی و ایده هایم متفاوت هست. توی کلاس مون از آفریقای جنوبی و کره جنوبی هم داریم اونها هم فرهنگی متفاوت از اروپا دارند ولی کلا من از دیگران در جلسات اولیه سوال نمی پرسم چون هنوز با هم دوست نشدیم که بدانم تا چه حد راحت است در پاسخ دادن.

بسامه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:26 ق.ظ

نه منظورم این نبود که ناراحت شدی... کلی گفتم
اون خوشگلاشو اگه میشه ایمیل کن... عکس بزرگ اینا رو هم داری مخصوصلا اون کابینت سفیدا رو هم ایمیل کن بیته

بلی بلی.
باشه براتون ای میل می کنم.

مشتاقی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 ق.ظ

سلام بر مسئول {سوال شونده}

جالبه چطوره اینقدر حیوونات تو زندگی اونا وارد شده که انتخاب اول

مال جانوران بعد خودشان و آخر هم احتمالا بچه هاشون.

سلام
اینها برای فرار از تنهایی و داشتن همدم به حیوانات پناه آورده اند و بعد دیگه براشون عادت شده.

مریم شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ق.ظ

چه کابینت هایی! من از اون قرمزه میخوام! وای یخچال رو ببین! خیلی بامزه اس! اینجاست که میگن اگه چیزی رو گم کردی حتما تو یخچال هم دنبالش بگرد!
راستی چرا در مورد بز و اردک و جوجه و لاک پشت و اینا که داشتیم چیزی نگفتی؟!

خب صبر کن نمایشش تمام شود همه رو برای شما پست می کنم.
آره.یخچال خوبی است البته ظاهرش این جوری طبقه طبقه است داخلش یک سره است.
اون وقت می گفتند که حقوق این همه حیوان رو چه جوری رعایت می کردی و تصور می کردند ما در روستا زندگی می کردیم. نمی تونستند درک کنند که ما چون علاقه داشتیم باباجونمون برامون اینها رو تهیه می کرده(آیکون لبخند)

لیلی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.manamleili.blogfa.com

تو اونجا مانتو شلوار می پوشی مثل ایران؟

من لباس های بلند می پوشم مثل مانتو. البته دوستان دیگرم لباس و دامن های بلند به سبک ترک ها می پوشند.

محمد شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام لیلی خانم
واقعا قشنگن

سلام
قابل شما رو نداره

محمد شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:58 ب.ظ

لیلی خانم مبارک باشه که وبتون برتر شده

این کامنت به نظر میاد تبلیغاتیه، من جدی نگرفتم

nani شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.abcd1.blogfa.com

لیلی من از اون اشپزخونه های نیمکت دار می خواهم اخه من خیلی تنبلم واسه اشپزی اون وسط هی می رم دراز می کشم

اگه شما برای آشپزی تنبلی من در همه کار تنبلم!!
وسط آشپزی استراحت کردن هم باعث میشه غذا جا بیفته و هم خانوم کدبانو سرحال بشه(آیکون چشمک)

خانم و آقای پیشی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ http://pishia.blogfa.com

یکی از سرگرمیای من بازدید از انواع نمایشگاه س که دکوراسیون منزل و آشپزخونه در اولویتای اوله... خلاصه که یه حال اساسی به من دادی... مرسی...
مدل کابینت سیاهو خیلی پسندیدم... البته رنگش برا جایی که مدت زیادی رو درش میگذرونم مناسب نیس...مشکی یه رنگ اداریه... ممکنه افسردگی بگیرم!
خب عزیزم علاوه بر تفاوت فرهنگی تفاوت پوشش هم داری و اصولا پوشش جذابیت و مرموز بودن میاره...

من هم دکوراسیون و چیدمان خونه رو دوست دارم، البته خونه خودم نه ها، خونه دیگران!
درسته رنگ های تیره برای خانه های بزرگ که پنجره های قدی به فضای باز داشته باشند مثل خانه های ویلایی مناسبه.
درسته پوشش متفاوت جلب توجه می کنه.

حنا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ http://parandeymohajer.persianblogfa

ووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای لیلی جونم خیلی جالب و قشنگ بود.راستی اوون میل اولی رااست بودواقعا تو اول شدی؟هاان

راستی لیلی چرا وبلاگت اینطوری شده؟قالبت کو؟پروفایلت کو؟من اوون قدیمیه را می خواام

خواهش می کنم. انشالله برای خونه خودت از این طرح ها استفاده کنی.
نه عزیزم اون کامنت جنبه تبلیغاتی داره، جدی نگیرید.(آیکون چشمک)
من هم اون قالب قبلی رو دوست داشتم چون هم پروفایل داشت و هم عکس کنار صفحه، ولی هر کاری کردم اون دیگه برنگشت(آیکون گریه)

erica یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ق.ظ http://determined.blogfa.com/

چه کابینت های قشنگی جدا و چقدر تصمیم گیری سخت میشه بعد از اینکه این همه مدل کابینتا ببینی...
و خب در مورد کلاسم معلوم میشه همه ی این سوالا تو ذهنشون بوده و دنبال موقعیت میگشتن تا ازت بپرسن روشون نمیشده بودن مقدمه بپرسن

تازه من از یک سوم کارها عکس گرفتم، هرچی مدل ها متنوع تر باشه انتخاب سخت تر میشه.
آره، حق با شماست منتظر بودن یک فرصتی پیش بیاد ابهامات ذهنشون رو روشن کنند(آیکون چشمک)

سپینود یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ق.ظ

وااییییییییییییییییییییییییییییییی لیلی جان من اون آشپزخونه اولی رو می‌خوام !

قابل شما رو نداره. الان میگم بسته بندی کنند براتون بفرستند(آیکون چشمک)

مشتاقی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام و صدتا سلاممممممممممممم

دوباره اومدیم و دیدیم و رفتیممممممم

سلام و هزار تا سلام.
خوش اومدین، چه زود رفتین، بیشتر می موندین.

افسانه سادات یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام لیلی جان
بهت تبریگ می گم و ( خودمونیما ) وبلاگت واقعا قشنگه و برتره
چون ما با فرهنگ های دیگران آشنا می شویم و عکس های جالبی
می گزاری

اون مدل آویزونی هم برای خانم خونه به درد می خوره
خانم خونه دیگه لازم نیست همیشه دنبال کفگیر و ملاقه و .......
بگردد .

لیلی جان !

همیشه دعا می کنم چشم هایی داشته باشی که بهترین ها را

در آدم ببیند قلبی که خطا کار ترین ها را ببخشد ذهنی که

بدی ها را فراموش کند و هیچ گاه ایمانش را به خدا از دست ندهد

سلام خانومی
شما لطف دارین خانومی.آخ که چقدر دلم می خواد بدونم شما کی هستید(آیکون حسرت)
واقعا این مدل های آویزونی راسته کار خانوم هاست که توی کابینت های شلوغ دائم دنبال قابلمه و تابه می گردند. ولی فکر کنم بعضی ها یک دست قابلمه شیک می خرند فقط برای آویزون کردن و نمایش دادن!
ممنون از دعای خوبتون، امیدوارم که برای همه هم وطنانم این بصیرت و قضاوت بی طرفانه و بینش روشن محقق بشه

زهرا.. یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:05 ب.ظ http://28mehr-8esfand.blogfa.com

سلام...
چه حوصله و وقتی میذارن برا گربه هاشون
اما باید در مورد عکسات بگم وای چه قدر این کابینت ها نازن، مخصوصا اولیه!آدم دلش میخواد ده تا آشپزخونه داشته باشه خونش و برا هر کدومش یکی از این دکوراسیونارو اجرا کنه

به جای بچه به حیواناتشون می رسند.البته اکثرا بچه ندارند.
بلی حق با شماست.آدم دلش می خواد که همه این طرح ها و مدل ها رو داشته باشه و هر از گاهی بره توی یک مدل آشپزی کنه!(البته کسی که این همه مدل و طرح داره دیگه خودش آشپزی نمیکنه)

نرجس یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ب.ظ

man omadam ...
horrrrrrrrrrrrrra

به به خوش اومدین. بفرمائید تو، دم در خوب نیست(آیکون لبخند)

فهیان یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ب.ظ

ممنونم همینطور خودت باش این خود بودن جذابیت میاره ایجاد پرسش میکنه ودر نهایت منجر به احترام قلبی میشه

خواهش می کنم. انشالله که همین طور باشه. من هم فکر می کنم تبلیغ عملی بهتر از تبلیغ کلامی موثره

مامان جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

خسته نباشی شما و همه دوستانی که نظر میدن.راستی اول شدی چطور می فهمی؟

خواهش می کنم. خودشون خبر میدن اگر اول شده باشم

فردا یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ

بازم دکوراسیون... از این یکی بیشتر از بالایی خوشم اومد حتی!

خوش به حال این یکی که بیشتر از اون یکی مورد توجه شما واقع شد.

فاطمه دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ http://2t7p.mihanblog.com/

من از عکس سوم مدل اولی را خوشم اومد
با کابینت های عکس اول و دوم یاد سریال قصه های جزیره افتادم

فکر کنم یک سری مدل هاشون یادآور طرح های قدیمی شون باشه مثل همین ها که شما میگین شبیه سریال قصه های جزیره است. طرح سنتی شون هست

مهدیه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ق.ظ http://madardokhtari.blogfa.com

تو این آشپزخونه ها آدم دوست داره همش کیک و شیرینی و غذا درست کنه!
خوش بحال شوهر آدم در اون وقت!!!
جالبه که میذارن عکس بگیرین!
براشون مهم نیست که ایده هاشون انحصاری باشه!

به شرطی که تمیز نگهش داشت. فکر نمی کنم عکس گرفتن مشکلی داشته باشه چون این نمونه ها توی کاتالوگ هاشون هم هست و ضمنا اینجا قانون کپی رایت به شدت اجرا میشه و کسی جرات کپی کردن نداره

نیلوفر یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:52 ب.ظ

عکس ها نیستش دلم می خواد ببینم

متاسفانه سایت آپلود عکس های اولیه وبلاگ برفنا رفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد