زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

لباس سنتی

تبلیغات این هفته خرید جالب بود. کلا هر مرکز خریدی که میریم برای خودش آگهی نامه داره و کالاهایی که هفته بعد می خواد بیاره رو معرفی می کنه. چون این مراکز خرید در کل کشور و گاهی در کل اروپا شعبه دارن معمولا تبلیغات همه شعبه ها(حداقل داخل یک کشور) یک جوره
تبلیغات این هفته یکی از این فروشگاه ها لباس های سنتی جنوب کشور بود. البته این ایالتی که ما هستیم و کلا ایالت های جنوی بیشتر کشاورزی و دامداری هست و لباس هاشون به شیکی لباس های آدم های فیلم های قدیم اروپایی نیست.

توی این آگهی ببینید حتی برای کفش و جوراب و پیراهن سفیدی هم که زیر لباس ها پوشیده میشه تبلیغ کرده. می خواسته کلا قدیمی بشن مردم.
این عکسی هم که 4 تائی لباس سنتی پوشیدن رو توی انبار کاه گرفتن که یعنی همه برین به دامپروری مشغول شید تا هوا خوبه!

البته این لباس ها خیلی گرون هستند. مثل لباس های سنتی خودمون که قیمتشون بالاست.

یه قسمت دیگه تبلیغات هم وسایل اسب سواری بود. از شلوار مخصوص تا کفش و جوراب و دستکش سوارکار تا زین و افسار و یراق و کفش و جوراب اسب. کلا قراره همه برن روستاها به سبک قدیم زندگانی کنند.البته شاید چون کسانی که ویلا و باغ دارن این امکانات رو هم دارن.
نظرات 6 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ق.ظ

چقد لباسای سنتی شون قشنگه!(البته نه به خوشگلی لباسای ما!) تا حالا کسی رو دیدی از اینا بپوشه؟
خب یعنی پولدارا هم از اینا می پوشیدن؟ اونا که تو فیلما کت بلند میپوشن چه مدلین پس؟

نه
نمی دونم کجا این لباس ها رو می پوشن؟
من تا حالا ندیدم کسی بپوشه
شاید توی مهمونی هاشون می پوشن

مامان پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

جالبهاونجاها هم تبلیقات هست برا این چیزا مردم انگار همه مصرفی شدن

همه جا تبلیغات هست

نرگس یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

من یعنی مدافع محترم، بالاخره امروز تشریف آوردم خونه و دوباره دارم اینترنت‌گردی می‌کنم!در اینجا حضور دوباره‌ام رو به همه اعلام می‌کنم!

خوش اومدی
خسته نباشی از میدان مدافعه
حسابی بگرد

نرگس یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

لباس سنتی‌هاشون قشنگ بود! منم می‌خوام.

توی چه مراسمی توی ایران میشه اینارو پوشید؟؟؟

مریم یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ

به نظرم تو عروسی میشه پوشید! برا منم بخر!

نه .آبروریزیه

زی زی گولو دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

این لباس صورتیه خوشگل بود. برا من یکیش رو بخر!

واقعا خوشگله؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد