زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

برنامه تلویزیونی

این دفعه می خوام چند تا مطلب که سمیرا و شقایق از برنامه های تلویزیونی اینجا گفتند رو تعریف کنم

  • یک برنامه ای داره که کنترل فرودگاه رو نشون میده و تاکید می کنه که مامورهای بازرسی به چه چیزهایی حساس هستند. این طوری هم هست که وقتی چمدان ها روی ریل حرکت می کنند تا به دست مسافرها برسند با دستگاه بررسی می شوند و بعد منتظر می شوند که صاحبش بیا برش داره و اونوقت ظاهر می شوند و می گن "همراه ما بیا". یک چمدان حاوی دو بطری بزرگ مایع بود که درش هم پلمپ بود و عکس گل محمدی روش بود! اون ماموره هم میگه این مایع مشکوکه و باید بره آزمایشگاه. یعنی طرف بوی گلاب رو تشخیص نمیداده یا شاید هم می خواسته حال گیری کنه.
  • یک برنامه دیگه موضوعش قانون جدیدی که در اینجا تصویب شده که برای ازدواج خواهر و برادر جریمه درنظر بگیرن!! و با چند تا زوج هم مصاحبه کرده.
  • یه برنامه دیگه هم داره که خصلت اساسی مردم این کشور رو نشون میده:" مو رو از ماست کشیدن". یه خانوم یا آقایی به عنوان توریست میره با دوربین مخفی توی هتل های پنج ستاره و شروع میکنه همه جا رو می گرده تا بتونه ایراد از یه چیزی پیدا کنه. مثلا لامپ رو خاموش میکنه و با عینک مخصوص (دید در شب احتمالا) کل اتاق و زیر تشک و دیوارها رو می گرده تا یه پرزی،پر کاهی پیدا کنه. یا میره رستوران هتل و غذا و سالاد سفارش میده و اونها رو توی ظرف های جداگانه یخچال دار می ریزه و با پست سفارشی می فرسته آزمایشگاه کشور خودش تا ببینه چند تا دونه مولکول و باکتری توش پیدا میشه. و وقتی به اندازه کافی ایراد جمع می کنه میره سر جون مسئولین هتل و کچلشون می کنه و شکایت و شکایت کشی و تا ستاره های هتل رو کم نکنه آروم نمیشه. به خاطر همین خصلت توریست های این کشور خیلی محبوب نیستن.
  • توی همون برنامه بالایی یه ساختمان بزرگ رو که می سازن نشون میده که مثلا لوله کش از فلان کشوره و برقکار و تاسیسات از فلان کشور و پنجره و در رو مثلا ازفرانسه میارن و خلاصه بارزس نهایی و تائیده ساختمان از این کشوره. به خاطر همون خصلت ایراد گیریشونه. این بازرس ها هم کاغذ و قلم دست می گیرن و میگن مثلا لاستیک دوره پنجره یک میلیمتر نازکه و این حرف ها. این اخلاقشون به خاطر تربیت شون هست و توی کار خودشون هم به همین اندازه دقیق و حساس هستند و به قانون فوق العاده احترام می ذارن.
  • یک شبکه تلویزیونی هم مشترک بین اینجا و فرانسه هست و برنامه های دوزبانه اجرا می کنه.
  • جالبه که مخالفت و یا اعتراضات به کشور خودشون رو هم نشون میدن. مثلا مردم یونان بر علیه صدراعظم اینها شعار دادند و عکسش رو آتیش زدن و همه رو هم تلویزیون نشون میده. بحران اقتصادی الان حجم بیشترش توی یونانه و بقیه کشورها دارن بهش وام میدن که خودش رو بالا بکشه و مردم یونان هم شاکی بودن که وامش خیلی زیاده و ما تا سالها باید پسش بدیم.
  • این هم چندتا عکس نامربوط

شمع نیلوفری


شمع فیلی

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ق.ظ

آخی دلم برای یونانی ها سوخت! کجاست سقراط؟ کجاست افلاطون!چه شدند ارسطوها! آه گزنفون تو را چه شده است!؟ گلاوکن به پاخیز!سیمیاس بیدارشو! هیپوکراتس! یونان کبیر در آتش خشم و قهر می سوزد! آه خدای من! زیتون بزن!

من الان هیپوتالاموس هستم که بیدار شدم کاری از دست من برمیاد؟
باشه بریم زیتون بخوریم

مریم جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ق.ظ

من بسیار تحت تاثیر آخرین برنامه تلویزیونی که گفتی قرار گرفتم! یه لحظه احساس کردم خون اسکندر در رگهایم جاری شده!

احتمالا تلویزیون ایران هم نشون داده

آقای بابا جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ

خوب دیدن واز زیباییها گفتن ولذت بردن نشانه نشاط و آرامش روح و روان است
انشااله همیشه سرحال باشید از زیبایی ها لذت ببرید وزندگی موفقی داشته باشید که دارید.
بقولی زندگی هدیه خداوند است به انسان و نحوه زندگی هدیه انسان است به خداوند

ممنون بابای مهربونم

نرگس جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ

چقد دقیقا تو کاراشون! خیلی خوبه! من از نظم خوشم میاد!

وا
این قدرش هم خوب نیست.
همه چیز منظم باشه هیجان توی زندگی از بین میره

نرگس جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ

آخییییییییی حیف اون همه گلاب نبود؟!

چرا خیلی حیفه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد