زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

کتابخانه قدیمی

قبلا هم از این کتابخانه قدیمی عکس گذاشتم. این سری هم یک سری عکس هاش رو می ذارم

کتاب مخصوص بچه ها. من روم نشد که باز کنم ببینم چیه؟ شونه و آیینه و وسایل مثل این توش بود. زیرش هم کتاب سیندرلا و شنل قرمزی هست. یه سری کتاب هم بود که جوجه پارچه ای روش چسبیده بود.


به نظر شما این صندلی حس کتاب خوندن به آدم نمیده. مخصوصا که از پنجره روبه روی صندلی رودخانه خروشان پیداست



همیشه وقتی میریم این کتابخونه من روی این صندلی میشینم و حس پیرمردها که جلوی آتیش شومینه می نشستن و کتاب می خواندن رو کاملا درک می کنم.


این هم صندوق صدور فاکتور این کتابخانه. فکر کنم مال قبل از جنگ جهانیه. جالبه که هنوز کار میکنه. توی این کشور هرچی بخری حتی یه دونه آدامس بهت فاکتور میدن و توی فاکتر هم نوشته که قیمت این جنس شامل 19% مالیات شده

نظرات 7 + ارسال نظر
کامیابی چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ http://mehdi102.blogfa.com

هی لحظه شماری میکنم تا پیرمرد بشم و توی زمستون بشینم تو یکی از اون صندلی ها کنار شومینه و جنگ و صلح روبرای سومین بار بخونم
البته با یه استکان چایی داغ!

نرگس چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ

من می‌خوام رو اون صندلی بشینم کتاب بخونم. حالا چه کنم؟! چه جوری بیام؟ نمیشه اون بیاد؟

البته روی زمین دراز کشیدن و کتاب خوندن هم کیف داره ها

نرگس چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

چه جنگولک بازی‌هایی سر کتاب در آوردن! شبیه دفتر خاطراتایی شده که اون روزا می‌خریدیم!

احتمالا مال دختربچه هاست این کتاب ها
آره هه هه

مریم چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ

من از این کتابا تو فیلما دیدم! خیلی ملوسه! البته برای سن مناسب خودش!مثه من!

بله حتما
معلومه که برای رده سنی مهدکودکه

محدثه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام لیلای عزیز. گفتیم بنویسیم تا بدونی من همیشه میام و نوشته های قشنگت را میخونم؛ اما گفتم که حسش نیست همیشه نظر بدم. به متولد اردیبهشت منسوب به شما تبریک بگو و بگو اردیبهشتی هاب بهشتی حرف ندارن.

خیلی ممنون خانومی
بله بله خانوم اردیبهشتی
تولدت مبارک خانوم اردیبهشتی. فکر کنم ۷ اردیبهشت تولدت بود نه؟؟

محدثه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

من 2/2 به دنیا اومدم لیلا جون. 15 روز بعد از وحید. حالا یادت اومد.

به به. مبارکه خانوم اردیبهشتی.
اگر 2/2/2002 هم بود جالب می شد

مامان جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ

چه جالب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد