زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

گربه گمشده مجددا رویت شد

یه اتفاق جالب. اون گربه هه بود که آگهی گمشدنش رو نوشته بودم امروز صبح دیدمش! براش دست تکون دادم و اون هم اومد پیشم!! نازش کردم و بهش گفتم گربه هه چرا از خونه فرار کردی؟ اون هم هی نگاهم کرد و میو میو کرد. فکر کنم فارسی رو نمی فهمید. خلاصه پیش پام نشست و مورد نوازش واقع شد. من هم کاری از دستم برنمیومد. حتی به 150 یوروی مژدگانی هم فکر کردم ولی خب نمیشد کاریش کرد.

آگهی دیگه ای که امروز دیدم در راستای همون تکریم سگ ها ست



این سگ های محترم یک روز به نام خودشون اختصاص دادن.

مورد بحث بعدی این عکس می باشد


فکر می کنید اون خونه عروسکی سمت چپ تصویر چیه؟ اصلا به ظاهرش نمیاد همچین کاربردی داشته باشه....

بله دوستان عزیز اون خونه فانتزی دستشویی عمومی می باشد!! این دستشویی در مرکز اتوبوس رانی شهر قرار گرفته. بغلش هم پارکینگه موقت. دستشویی ش هم خیلی تمیزه. چون توی دستشویی های اینجا آب استفاده نمیشه ظاهرش تمیزتزه. هم توش آب نیفتاده و هم گلی نیست.

این هم یک مدل دستشویی عمومی که پولیه! یعنی ورودی رو باید بندازی تا درش باز بشه! حالا درجه بندی هم داره یا نه و یا چه مدت اجازه توقف داری نمی دونم این نوع دستشویی بیشتر در شهرهای توریستی ساخته میشه.

خلاصه حواستون باشه که توی هر شهری باید چه جوری از خونه اومد بیرون که خرج زیاد روی دستتون نذاره

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ

اوا! چرا نرفتی تحویلش بدی گربهه رو؟ بیچاره آواره شده بوده!

شاید می خواسته طعم آزادی رو بچشه. این مسئله کاملا شخصیه من دخالتی نمی کنم

نرگس جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ

روز سگ!!!!!!!! یعنی آخرشه ها!
در این روز از خدمات سگ‌ها به جامعه تشکر می‌کنند! یا مثلا برای آموزش و سلامت بیشتر سگ‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند؟!

من به ذهنم نرسید توی برنامه روز سگ ها راجع به چه موضوعی صحبت میشه. تو ذهن خیلی خلاقی داری و می تونی خوب برنامه ریزی هدفمند داشته باشی.

نرگس جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ب.ظ

اون وقت ممکن نیست یه نفر تو این دستشویی محترم گیر بیافته؟! بازم به خودمون که یه نفر محترمانه وایمیسه دم در دستشویی و پول می‌گیره!

شاید در دستشویی از داخل راحت باز میشه.
اون مدل دستشویی پولی دم در رو هم دارن. البته دستشویی خیلی تمیزه و آدمی که ایستاده دم در خیلی باکلاس و محترم می باشد. و خیلی هم از شغلش راضی می نماید

مامان شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ

من تمیزی رو خیلی دوست دارم.حاضرم براش خرج کنم

همه می دونن که شما چقدر تمیزین مامان جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد