زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

آخرین فرصت خرید کادوی روز مادر

شنبه که رفتیم خرید هفتگی دیدیم به به مغازه ها شلوغه و ملت دارن کادوی روز مادر می خرن. بالاخره هرچی باشه آخرین روزه و اگر امروز نتونه کسی بخره فردا همه جا تعطیله و باید بره از دشت و صحرا گل بچینه

اینها که از بالا آویزون کردن پوستر روز مادره و اعلام 3% تخفیف نمودن. فکر کردن که چقدر کار مهمی انجام می دهند.



بیشتر از همه هم قسمت عطرفروشی شلوغ بود. یه پدری عطرهای مختلف رو روی مقوای مخصوص تست می زد و به دختر 8ساله اش نشون می داد و نظرش رو می پرسید!

و البته لوازم آرایشی و بهداشتی هم شلوغ بود. این قسمت لوازم آرایشی که همه میان تست می کنن برای من همیشه جالبه. چون هم دختر جوون هست و هم خانوم مسن. من یک خانوم خیلی مسن دیدم که اومده بود انواع رژها رو تست می کرد و از همسرش که به زحمت عصا ایستاده بود نظر می خواست. به این می گن امید به زندگی. و البته بعد هم با هم رفتند که لاک ناخن بخرند. من می خواستم برم ببینم که این لاک جدیدی که می خره چقدر با لاک قبلی که الان به ناخنش هست فرق داره


 و این هم کادوی ویژه ی روز مادر که یک فروشگاه تبلیغ کرده بود.



همون عطر که گل به سرش زدن و یک کارت هم به گردنش اضافه نمودند.

و البته بازار گل و شکلات هم داغ بود.

این هم عکس قطار سرخپوستی که توی میدون اصلی شهر برپاست. فقط هم 2تا مسافر کوچولو داشت که اونقدر جدی فرمون رو گرفته بودن که فکر می کردن اگر فرمون رو ول کنند قطار منحرف میشه و با جدیت و دقت ریل رو نگاه می کردن تا به موقع قطار رو هدایت کنند!



این کفش های بزرگ معرف کفش های جدیدی هستند که مغازه دار توی ویترینش چیده

یکی شون هم که زبونش رو درآورده!


 اگر توی عکس زیر دقت کنید می تونید ببینید کفش های جدید چه طرحی هستند. ولی جدا یه دمپایی معمولی اینقدر تبلیغ داره؟ یا شاید با تبلیغات می خوان یه چیز کوچیک رو بااهمیت جلوه بدهند. شاید هم واقعا این دمپایی ها جنس خاصی دارند؟؟! و شاید هم  مخاطبشون کودکان هستند که از ظاهر متفاوت سریع استقبال می کنند؟



این مطلب رو هم بخونید.
نظرات 5 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ق.ظ

من از اون دمپایی کپلا میخوااااااام! اون کفشا هم خیلی خوشگلن! (میبینی نتیجه تبلیغات رو!)

اینقدر تبلیغاتشون قوی بوده که تو این فاصله هم اثر کرده؟

نرگس دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ق.ظ

پیرو این مطلبی که تو برگه‌ها گذاشتی: راستش نسل اندر نسل ما هم با مشروب و سیگار کاری نداشتن، ولی نمی‌دونم ما چرا اینقدر عمر (آن هم بدون زمین‌گیر شدن) نمی‌کنیم!
دیگه اینکه فکر کنم اینا همه دختراشونو زود شوهر میدن! هر مادری با دخترش باید حدود 20 سال اختلاف داشته باشه، تا خانم 111 ساله بتونه 5 نسل بعدش رو ببینه.
در ضمن من عاشق این لباسی شدم که خانوم 111 ساله تو عکس آخر پوشیده، آبی روشن! خیلی جوون‌پسند نیست؟
مطلب خیلی جالبی بود! قربون دستت!

من این خانومه رو توی یاهو دیدمش و گشتم تا مطلب فارسی براش پیدا کنم.
کلا این غربی ها مخصوصا مسن هاشون همیشه لباس های روشن می پوشن. احتمالا می خوان با رنگ موهاشون ست باشه

نرگس دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ق.ظ

ولی جدی باید ببینیم راز سلامتی اینا چیه. این که تا سن بالا رو پا هستن و خودشون کاراشون رو می‌کنن. برا من خیلی مهمه که بدونم. دوست دارم وقتی سنم بالا رفت هم بتونم خودم کارای خودم رو بکنم و زندگی خوبی داشته باشم. کسی چیزی می‌دونه، یه تحقیق علمی با دلیل؟

مهمترین علتش بی خیالی شونه.
خودشون برای هیچ چیزی ناراحت نمی کنن. کلا خونسرد هستن.
برای بچه هاشون غصه نمی خورن و وقت نمی ذارن.
همیشه الویت اول رو به خودشون می دن. همیشه دنبال خوشی می گردن

نرگس دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ

خیلی این تبلیغ دمپاییه نازززززززز بود. الهییییییییییییی!

یعنی تو هم تحت تاثیر قرار گرفتی؟؟!!

مامان سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ب.ظ

دخت رم جالب بود تداخل دو روز مادر باهم.وراذ طول عمر هم .امیدوارم تو هم عمر طولانی داشته باشی با عزت وایمان کامل.ودر اخر عند ملیک مقتدر جا بگیری.

همه با هم عمری طولانی داشته باشیم. عکس دسته جمعی بگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد