زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

تبلیغات این هفته

امروز تصمیم گرفتم برگه های تبلیغاتی این ماه رو بنویسم. آخه از بس هرمحصول جالبی که میدیدم برگه تبلیغاتش رو نگه می داشتم تا سرفرصت بنویسم میزم پر شده از برگه های تبلیغاتی رنگارنگ

اول از همه این باطری های خورشیدی که برای خودم خیلی جالب بود رو معرفی می کنم


در توضیحات نوشته که در باغ یا مسافرت یا منزل می تونید استفاده کنید.

یک صفحه جذب انرژی خورشیدی بزرگ که انرژی خورشید رو جذب و تبدیل و نگهداری میکنه. در کنار تصویر هم عکس وسایلی که بهش می تونند متصل بشوند رو قرار داده

نوشته که مثلا یک لامپ 2 وات (24 تا LED)رو 16 ساعت روشن نگه می داره و یا باطری موبایل یا لپ تاپ رو شارژ می کنه. قیمتش رو نوشته 129 یورو.

این هم یک مدل دیگه

این مدل فکر کنم برای باغ استفاده میشه. قیمتش رو هم 160 یورو زده.

مورد بعدی صندلی ماساژ هست. اونواع صندلی های ماساژ با قیمت ها و رنگ ها و طرح های مختلف.

البته قیمت اینها رو ننوشته بود. ولی من یکبار که فروشگاه رفته بودم یکی از این صندلی های ماساژ رو برای تست گذاشته بودن و من امتحان کردم. از بالای کمر شروع میکنه به ماساژ. انگار یک مار داره روی کمر آدم حرکت میکنه. آدم غلغلکش(درست نوشتم!؟؟) میاد.


این هم انیمیشنش

یک شرکت pilipp هست که دکوراسیون منزل و مبل و میز و کمد و اینها تولید می کنه. محصولاتش واقعا شیک و خوش ساخت و البته گران می باشد. این صندلی ها پخش موسیقی هم دارند.

این یکی بیشتر به صندلی بخش مدیریت سفینه فضایی شبیه!


این هم تبلیغات میز و صندلی باغ

کلی از جنس و مدلش تعریف کرده. البته من کلی گشتم تا عکس مناسب انتشار در وبلاگ پیدا کنم

بعد از خرید میز و صندلی(عکس هاش زیاد بود ولی من یکی ش رو گذاشتم) باید به فکر چتر آفتاب گیر بود، همین طوری که توی این آفتاب داغ نمیشه لم داد و کتاب خوند پس باید چتر هم باشه

در مورد این عکس هم کلی درباره لولاهای چتر و طرح پارچه و مشخصات فنی ش نوشته بود. بعد هم انواع پایه چتر رو معرفی کرده بود. نمیشه که یکی وایسه و چتر رو نگه داره باید پایه برای قرار دادن رو زمین داشته باشه.

خب حالا که میز و صندلی و رو میزی و چتر و پایه چتر و ... خریدین برین نصبشون کنید و کنار استخرتون از هوای دل انگیز بهاری استفاده بنمائید.( این عکس رو واقعا خیلی گشتم تا پیدا کنم ... آخه عکس بدون مورد کنار استخر پیدا نمیشه)


خب الان برم پورسانتم رو از شرکت های مورد تبلیغ بگیرم این همه توضیح و تفسیر دادم براشون دادم دیگه.

البته این توضیحات و عکس هایی که من نوشتم دلیل بر این نیست که این امکانات در ایران موجود نمی باشد فقط چون اینجا رنگ و آب بیشتری دارند و تبلیغاتش هم به دست من میرسه می نویسم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مامان یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

خیلییییییییی جالب بود عکسای بسیار قشنگی گذاشتی دس مریزاد

نرگس یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااام! من اومدم!

یعنی شما اینقد آلمانیتون خوب می‌باشد که این توضیحات رو تونستین بخونین؟ ایوللللللللللللللل

ما از این باطری خورشیدی‌ها بسیار خوشمان آمد! آخه ما یک درسی به نام انرژی‌های تجدیدپذیر داشتیم که جالب بود!

نه خانومی. من توی اینترنت جستجو کردم و صفحه انگلیسی سایت رو مطالعه نمودم البته با کمک سایت مترجم

نرگس یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ

اووووووووووووووه! چقد چیزی نوشتی که باید بخونم! من اونجا تو زنجان اوننننننننننننقددددد کار داشتم که یه نظرم به اینترنت ننداختم!

نرگس دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ق.ظ

منم از این صندلی‌های ماری می‌خوام!!!

ها ها.. مار چی بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد