زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

دریاچه هامبورگ

عکس های دریاچه کنار مرکز اسلامی


ایستگاه اتوبوس دریایی!


دریاچه محل زندگی قوها و اردک هاست


قایق های بادبانی روی سطح رودخانه زیاد بودند


این آقا دو تا قلاب ماهیگیری داشت و هر دو رو جاسازی کرده و منتظر ماهی بود!


مرد پارو زن


نیلوفرهای دریاچه گل نداشتند!


اسکله قایق ها


شهر غازها


فقط ما بودیم که دنبال غازها کرده بودیم. همه شون هم پلاک شناسایی داشتند و نمی شد نیت سوء بهشون داشت


این هم نمای فواره مرکز

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ق.ظ

آخ آخ چرا دنبال غازا کردین؟
قایق بادبانی که تو نقاشیامون بود!کلا تصورات ذهنی نقاشی کودکی ما بر اساس اروپا بوده!

می خواستیم سرعت فرارشون رو اندازه گیری کنیم
کلا ما تخیلاتمون بسیار قدرتمند بوده. چون خونه های نقاشی بچگی مون هم شیروانی داره

نرگس جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ

چقدر فضاهای متفاوتی رو کنار یک دریاچه تجربه کردید! از ایستگاه اتوبوس تا نیلوفرهای آبی و .... خیلی خاطره‌انگیزه!

امی شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ق.ظ

سلام من به تازگی با وبلاگ شما اشنا شدم واز قرار معلوم مشغول به تحصیل هستید لطفا در مورد ادامه تحصیل و شهریه مطالبی بنویسید

من خودم هنوز تحقیقاتم در این زمینه کامل نشده
ولی کسانی رو می شناسم که بورس "د آ د" هستند.
من شنیدم که شهریه دانشگاه ها تو آلمان نسبت به اکثر کشورها خیلی کمتره. مثلا حدود ترمی 500 یورو برای مقطع ارشد هست.
برای پذیرش هم باید مدرک 400 ساعت زبان آلمانی رو داشته باشن و بقیه دوره زبان رو خود دانشگاه می ذاره

مامان دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ

چه مناظر فرح انگیزی صفا کنید و شاکر باشید که هستید

وحید پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ

هامبورگ چه خوشگله! اینجا هم بیشتر شهرها رودخونه دارن اما به خاطر فاضلاب کارخونه ها کثیف هستش و اطافش اصلا فضای دلچسبی نداره! مثل رودخونه شهر ما!

آره هامبورگ کلی باکلاس و شهر مهمیه
بیچاره ها.
باید این آلمان ها یک سال بیان اونجا اینقدر راجع به محیط زیست و حقوق حیوانات کار کنند تا همه دودستی بچسبن رودخانه ها و جنگل هاشون رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد