زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

مشتاقان همیشگی کنسرت

اول از همه امیدوارم که از این شب های قدر بهره مند شده باشین و طاعات و عباداتتون قبول باشه. دوم هم برای زلزله زدگان غرب کشور آرزوی صبر و شکیبایی دارم.ان شالله که هر چه زودتر آرامش به شهرهاشون برگرده.

از خودمون هم بگم که آقای همسر پنج شنبه رفت دندون پزشکی. اول از همه منشی دکتر یک فرم بهش داد که کلی سوال و کسب اطلاعات توش بود. غیر از اطلاعات فردی ،سوالاتی از این قبیل: آخرین بار کی رفتی دندان پزشکی؟ آخرین بار کی از مواد بیهوشی و بی حسی استفاده کردی؟کی دندون پر کردی؟به مواد بی حسی حساسیت داری یا نه؟ و ... هم توی فرم موجود بود.

خانوم دکتر دندان پزشک هم، فرانسوی-الجزایری است و با دستیارش کار می کرده. گفته که من از اول داروی بی حسی نمی زنم و آروم کار می کنم هر وقت احساس درد کردی بگو که برات تزریق کنم. خلاصه هر دستگاهی که برمی داشته توضیح می داده و مثلا می گفته که این یه کم لرزش داره و این کارش اینه و ..  البته اولش هم گفته که قهرمان بازی درنیار و هر وقت دردت اومد بگو.و آروم آروم کارش رو انجام داده طوری که به مواد بی حسی هم نیاز پیدا نکرده.

هزینه دندون پزشکی هم با توجه به نوع بیمه درمانی فرق می کنه. طبق قانون همه باید بیمه درمانی داشته باشند،(مثلا موقع ثبت نام دانشگاه توی فرم هاشون شماره و نوع بیمه رو خواسته بودن) هزینه بیمه و نوع خدماتش به عهده خوده طرفه. می تونی یک بیمه کامل بگیری که همه خدمات از بیمارستان و دندان پزشکی و بیماری های خاص و انواع آزمایش ها رو داشته باشه با قیمت گرون، یا بیمه دانشجویی، یا بیمه خانواده(مبلغ بیمه ربطی به تعداد افراد خانواده نداره و خانواده 3 نفره با 5 نفره مقدار بیمه اش ثابته. به شرطی که ازدواجشون ثبت شده باشه!) .

حق ویزیت دکتر هم این طوریه که فصلی هست. مثلا اول فصل بهار میری و حق ویزیت رو می دی و تا آخر همون فصل ویزیت دکتر برات رایگانه.و برای فصل بعد باید مجددا حق ویزیت رو برای 3 ماه پرداخت کنی.

این هفته دوباره در میدان اصلی شهر بساط کنسرت برپاست. توی تبلیغاتشون نوشتن که "کریس دی برگ" خواننده معروف قراره بیاد. میدون اصلی شهر رو هم سن درست کردند و میز و نیمکت چیدند.

این عکس نوشیدنی!! فروشی اتوبوسی رو ببینید:



اتوبوس قدیمی رو به صورت مغازه متحرک درآوردند و توش خوردنی می فروشند.


به همون حالت اتوبوس هم نوشته هاش رو حفظ کردند.


اتوبوس دو طبقه قدیمی، پلاک ش هم معتبر هست چون احتمالا برای جابه جایی توی شهر با پای خودش راه میره و باید مثل ماشین های دیگه شناسایی بشه



این هم سن و مشتاقان موسیقی و نوشیدن

برنامه کنسرت تا آخر هفته است. بعد از پایان مهلتش همه سن و نیمکت ها رو جمع می کنند و می برند انبار. این طوری نیست که گوشه خیابون بچینند که مثلا هفته دیگه یه برنامه دیگه دارن.


نظرات 8 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

اااااااااااااااا! کنسرت کریس دی برگه؟ شمام برین. آهنگ‌هایی که من ازش دیدم خیلی سنگین بودن! همونه که با گروه آریان هم آهنگ خونده.

کلا یک هفته برنامه کنسرت بود. و از قبل برنامه اش رو مشخص کرده بودن که چه کسی،چه روزی برنامه داره

مریم دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ب.ظ

ما رو بگو که اینجا در به در دنبال یه خانوم دندونپزشک خوب می گردیم! یه نوبت بگیر من و دکی تو راهیم!

بیاین اینجا. من براتون وقت گرفتم اون هفته

بابا دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام لی لی جون
حالا حال محمد رضا خوبه از درمان راضیه
چقدر هزینه پرداخته
سلام برسون
مراسم کنسرت بچه مناسب بوده
طبق برنامه ای زمانبندی این مراسم برگزار میشه
هدفشون ایجاد نشاطه ؟ظاهرا گفتی شهرداری متولی این کارهاست
هزینه ها رو کی میده ؟از خودش در میاد؟
خوب همتی دارند
ماشاله به همت شما

اصلا نه درد داشته و نه دکتره بهش گفته که مثلا تا یک ساعت چیری نخور.برای هزینه هم دکتر فرم رو پست می کنه برای بیمه و اونها هم مشخص می کنند که چقدرش رو پرداخت می کنند. فعلا که هیچی پول ندادیم!
من فکر می کنم که کلا هر ماه سعی می کنند یک یا چند برنامه مثل کنسرت و یا تئاتر و این جور چیزها داشته باشند. فکر می کنم هم برای حضور مردم در شهر و مشارکت اجتماعی باشه.
من دیدم که سن هایی که برای مراسم ها برپا می کنند اسم بانک های شهر رو روی بنرهاش داره و شاید هم شرکت ها و کارخانه ها هم حضور داشته باشند.

مامان سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام لیلی جونم از بیمارستان اومدم گفتم یه سر به وبلاگت بزنم خستگیم در بره .جالبه منم با بی حس کننده ها مخالفم .

خسته نباشی مامان مقاوم و صبور من. خدا قوت

............... چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ق.ظ

سلام ایا از زندگی در المان راضی هستید ؟

خدا رو شکر ما زندگی خوبی داریم

مامان پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ب.ظ

با روانشناسی کار می کنن .همه شاد ورنگارنگه

برای همه کارشون برنامه ریزی و فکر دارن

رضاو زینب جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ http://reza-g blogfa.com

با سلام به شما لیلی خانمِِ.راستش ما هم خیلی علاقمند به سفر به اروپا هستیم لطفا راهنمایی کنید .ممنون

خب شما نگفتین سفر تفریحی، علمی، کاری؟

خاله یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ http://khoone-khale.blogfa.com

مثلا این پستت برام جالب بود.

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد