زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

من خونه هستم

وای باورم نمیشه من ایران هستم پیش خانواده ام. جای داداش جون اینجا خیلی خالیه

ساعت 7 شنبه از خونه حرکت  کردیم و با تعویض دو تا اتوبوس به ایستگاه قطار رسیدیم و با تعویض دو تا قطار به فرودگاه رسیدیم و با پرواز ساعت 2.30 ظهر ،ساعت 11.30 شب به ایران رسیدیم. هواپیما در اسلوانی سوخت گیری کرد و یک ساعتی معطل شدیم. خوشبختانه 1 ساعت تاخیر داشتیم. سر فرصت میام با جزئیات بیشتر تعریف می کنم

نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ

خوش اومدیییییییییی آبجی جونم! جای داداشی خالیه! دفعه دیگه باید حتما با هم بیایییییییییید!

آخ جون دفعه بعد چقدر خوب خواهد بود!

بسامه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ http://tangooo.persianblog.ir/

وای ایرانی؟؟
نگفته بودی داری میای ایران...
ایشالا بهت خوش بگذره...

چند روز آخر خیلی درگیر جمع و جور کردن وسایل بودم فرصت نکردم بنویسم

مریم دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ

زود باش بیا بقیه شو تعریف کن!

خب من که اینجام م م م

وحید سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام
منم الان دارم از تو سالن کنفرانس برات مینویسم. دل من واسه همتون تنگ شده. انشالله دفعه بعد باهم ایران و تو خونه باشیم.
امیدوارم که سفر خوبی داشته باشین و با انرژی زیاد برگردین سر درس.

به به بالاخره به کنفرانس رسیدین.
امیدوارم تو هم ارائه خوبی داشته باشی و بهت خوش بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد