زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

برف داریم یه عالمه

امروز یک شنبه از صبح تا شب برف بارید. گاهی تند و درشت و گاهی ریز وسبک. از فردا دیگه باید لباس های فوق العاده گرممون رو بپوشیم و بریم به استقبال سرمای استخوان سوز!

توی خونه کنار شوفاژ با سه لایه پتو و ژاکت و یک لیوان چای داغ و بیسکوییت تماشای برف رقصان آرامش به همراه می آورد امان از وقتی که بخوای توی خیابون برف رو تماشا کنی.

هفته قبل برنامه برف پارو کردن واحدها رو به تابلو اعلانات زدن و خوشبختانه فردا نوبت ما نیست. امیدوارم تا سه شنبه که نوبت ما میشه برف قطع بشه وگرنه کی حال داره ساعت 7 صبح بره برف از جلوی در خونه پارو کنه  و نمک بپاشه؟

آقای همسر پیشنهاد داده اگر برف خیلی شدید بود و امکان پارو کردنش نبود یه چهارچرخه بذار جلوی در و رهگذران از مسیر جلوی در رو با چهارچرخه جابه جا کنه تا خطر سقوط و آسیب براشون کمتر باشه(می دونید که تو قانون شهر ما اگر خانه ای برف جلوی ساختمان خودش را جمع نکرده باشد و رهگذری در آن مسیر آسیب ببیند خسارتش به عهده صاحب خانه می باشد)


منظره ای که من می دیدم



دانه های درشت برف
نظرات 9 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ق.ظ

ووووووووی! یخ زدم!

نه هنوز ماه ژانویه و فوریه مونده. تازه اولشه، مونده تا یخ زدن

دوستدار دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

به نظرم اگه برید بیرون این اندازه سردتون نمی شه چون حرکت انسان رو گرم می کنه

امروز که رفتم بیرون دیدم هوا اون قدر ها که از پشت پنجره به نظر می رسه سرد نیست.

بسامه دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ


وای برف...
لامصب حتی برف المان هم قشنگگه..
منم میام برف پارو کنم..
فکر کنم اگه من اونجا بودم می گفتم : اول من اول من

غصه نخور نوبت تو همه میشه.
ما دعا می کنیم روزی که نوبت ماست شبش برف نیاد

مهربانو دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

چه قانون جالبی هم توی شهرتون و هم ساختمونتون!!!:))آدم لذت میره!

وای برف توی ایران دیگه تقریبا داره به رویا تبدیل میشه!

صبح که می خوای بری برف پارو کنی هوا خیلی سرده ها.اون وقت از جالبیش کم میشه
هوا اینجا هم نسبت به سال های قبل گرم شده. مثلا شهر ما پارسال کریسمس رو بدون برف جشن گرفتن. این به خاطر گرم شدن کره زمین هست.
انشالله که امسال ایران هم پر از برف بشه

فاطیما دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام لیلی جون خیلی دلم می خواست یه کرسی

می آوردم و اون جا همه دور هم زیر کرسی می نشستیم و

انار می خوردیم و بعد آدم برفی درست می کردیم

ما توی شهر خودمون خیلی خیلی دوست داریم برف بیاد ولی

نمیاد خوش به حالتون

به به کرسی و انار. گفتی و دلم رو آب کردی.
میگم خیلی سخته بخوای از زیز کرسی بری بیرون و آدم برفی درست کنی ها. کرسی آدم رو اغفال می کنه.

انشالله که امسال شهرتون پربرف باشه

نرگس دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

آخیییییییییی! چه قشنگه! منم چای داغ و بیسکویت دلم خواست!

باید هوا سرد وبرف باشه که چای داغ و بیسکوییت بچسبه
دوباره بیا اینجا با هم چای بخوریم

DR ELI دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ http://dreli.blogfa.com

وایییییی من عاشق عکسهات شدممممممم
مخصوصا عکس دوم
کلا عاشق اینم که برف بیاد من تو خونه زیر پتو با یه لیوان چایی داغ و بیسکوییت نگاش کنم
خسته نباشم
چقدر این آلمانیها هم سخت گیرن! خوب طرف خودش حواسشو جمع کنه زمین نخوره!! ایششششش!

ممنون خانوم خوش سلیقه
خب هر روز که نمیشه زیر پتو نشست باید بلند شد رفت بیرون و با برف کنار اومد.
جان آدم اینجا ارزش داره مخصوصا این پیرزن ها و پیرمردهای عتیقه

احسان دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ http://sobh14.blogfa.com

از دید حقوقی در قواعد عرفی اونجا، نکته جالبیه که اگر کسی در اثر جارو نکردن برف جلو در منزل دیگری آسیب ببینه صاحب اون منزل مسئوله!
این موارد به لحاظ تطبیقی برای بنده که دانشجوی حقوقم خیلی قابل استفاده است. اگه لطف کنید و موارد اینچنینی که در روابط اجتماعی مردم مشاهده می کنید، بیشتر بیان کنید بسیار ممنون میشم.
سالم و تندرست باشید

قبلا در مورد احترام و دید قانونی به دوچرخه سواران و عابر پیاده و قراردادخانه و ثابت ماندن کرایه خونه نوشته ام، امیدوارم برای شما مورد استفاده باشد.

مشتاقیییییییییییی سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ

سلاممممممممممممممممم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی
از گزارشششششششششششش قشنگتون

ممنون ن ن ن ن ن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد