زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

مناظر برفی

کلی عکس برفی برای امروز آماده کرده بودم ولی از بدشانسی سایت آپلود عکسم مشکل داره  

دیروز برای گرفتن نوبت برای تمدید ویزامون رفتم شهرداری. وقتی رسیدم موقع ناهار و استراحت بود. از ساعت 12:30 تا 1 وقته ناهاره. البته ناهار که فکر کنم یک ساندیچی چیزی می خورن. چون کارمندهای شهرداری رو دیدم که تو پیتزا و ساندیچ فروشی های دور میدون میان غذا می خورن. من هم روی صندلی توی راهرو نشستم تا وقت استراحت تموم بشه. 5 دقیقه بعد کارمند مربوطه اومد و گفت چی کار داری گفتم برای ویزا می خواستم وقت بگیرم. یه نگاه به کارت شناسایی ام کرد و گفت تلفنی فقط وقت می دهیم و شماره تلفن رو بهم داد و گفت بفرمائید.(یعنی برو) من هم دیدم که ساندویچش دستشه دیگه نپرسیدم مدرک های مورد نیاز چیست و رفتم. خب من که نشسته بودم و کاریش نداشتم خودش صدام زد. حالا باید تلفنی وقت گرفت

دیروز 12/12 بود و طبق گفته استاد کلاس فرهنگ آقای همسر امروز ثبت ازدواج زیادی صورت گرفته و شهرداری شلوغ بوده. کاش زودتر می دونستم و می رفتم عروس می دیدم

در مسابقه talent چند روز قبل در مرحله نیمه نهایی سه دختر ایرانی شرکت داشتند. اولش توضیح دادند که متن شعر ما سیاسی نیست و بعد سه تایی یک آهنگی را خواندند.

 

خب سایت درست شد و من عکس ها رو می ذارم

این عکس ها رو شخصا با انگشتان یخ زده خودم گرفتم


برف روی مجسمه کودک و ماهی در کنار رودخانه

رودخانه هنوز جربان داره

دوچرخه های پارک شده زیر برف



صندلی های سنگی کنار حوض کوچک زیر برف

بابانوئل در حال مطالعه سوار بر سورتمه


آلاچیق برپاشده برای کریسمس
نظرات 12 + ارسال نظر
DR ELI پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ http://dreli.blogfa.com

خانومی از خود بلاگ اسکای آپلود کن
زیر پنجره ی پست جدید یه لینک هست روی اون کلیک کن صفحه آپلود عکس و فایل باز میشه

ممنون از راهنمائیت
من قبلا از همین سایت استفاده می کردم ولی یکی از خواننده هام بهم گفتم که عکس ها براش باز نمیشه و من ترجیح دادم که سرور آپلود عکس م رو عوض کنم

بابا جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام لیلی گلی
برخورد کارمند شهرداری یاد بعضی کارمند های ایران انداخت
کار دم دستی رو دور سر میگردونند یا از بیحالی یا خشک مقرراتی

توسرمای زمستونی دلت گرم باشه با یاد خدا

این کارمند پیر بود و اخلاق آلمانی داشت. جوون ترهاشون بهترن.
ممنون بابای مهربون

مریم جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ق.ظ

ووووه چه برفی! اینجا دیروز هوا آفتابی بود عین عین روزهای خوش تابستون!
میگم شما آخرش یه آدم برفی درست نکردین ها!

باید تو باشی که همت کنی و همه رو راه بندازی

بسامه جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ

واییییییی من عاشق برفم... چقدر برف قشنگی نشسته... مگه نه؟
اتفاقا این درس اخر این ترم زبان المانی ما مربوز به Amt بود که میری اونجا باید چیکار بکنی...
man muss eine Nummer ziehen
man muss ein Formuler ausfullen
man muss das Formuler abgeben

می بینی چه خوب یاد گرفتم

بله برف قشنگی هست.
همه این کارها رو وقتی می تونی انجام بدی که بهت نوبت داده باشه
و توی شهرداری نوبت ها تلفنی داده میشه. این قسمت رو یادشون رفته اولش بذارن
الان یادم اومد ،کارهایی مثل تغییر آدرس و اعلام ورود به آلمان رو با همین سیستم نوبت دهی انجام میدن. فقط شانس بیاری بعد از تعطیلات نباشه که خلوت باشه

علی جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ

صبر میکنیم تا آب رودخانه هم یخ بزنه
اما داشت کم کم رنگ برف هم یادم میرفت

حالا نمیشه شما زودتر تشریف بیارین؟
تا شما حرکت کنید و برسین آب رودخانه هم یخ میزنه

مامان دوستدار جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:19 ب.ظ

وای چه برف قشنگی سرسره بازی هم خوبه


همیشه شاد و دلت گرم باشه

ممنون
شما هم همین طور مامان مهربونم

نرگس جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

وااااااااای! چقدر برف! چه خوشگله! ما هنوز در آفتاب و باران متغیریم و به برف نرسیدیم!

نگفتی که مسابقه talent چیه. که سه تا دختر ایرانی تو مرحله نیمه نهایی بودن؟

انشالله به اونجاها هم میرسین.
مسابقه استعدادهاست. فکر کنم اکثر کشورها دارن.

نرگس جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

برام جالب بود که وقت ناهارشون نیم ساعته! تازه خود اداره هم رستورن نداره و میرن بیرون غذا می خورن.

کلا وقت اداری اونجا چقدره؟ قبلا گفته بودی ها! من یادم رفته!

ساعت اداری نمیدونم از 7:30 یا 8 صبح هست تا 3:30 عصر
کلا برای اداره شون کم خرج هستن

محبوبه 81 جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام عزیزم . لذت بردم از عکسات و خوشحالم که زبانت در حدی پیشرفت کرده که میتونی کارای اداری رو انجام بدی. ما هم اینجا منتظریم تا زمستون بیاد و برف ببینیم البته اگه بیاد

سلام عزیزم
ممنون از دل پاکت.
امیدوارم شما هم یه برف حسابی داشته باشین

شیما و علی جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ http://malish.blogfa.com

سلام
چقدر عکس ها قشنگن! خیلی عالی بود.
موفق باشی

ممنون
به همچنین شما

نرجس شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ق.ظ

وای لیلی یخ زدم...
مثلا فکر کن یکی بخواد بیاد سوار این دوچرخه ها بشه ...خب یخ میکنه بیچاره
ایشالله خونتون با مهر ومحبت همیشه گرم باشه

اون که می خواد سوار این دوچرخه ها بشه حتما شال و کلاه داره و لباس ضد آب.
ممنون

شیرین شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ق.ظ http://roozanehaye-ma.blogsky.com/

وای بررررررف ، من عاشق برف و برف بازی ام .
اینجا انگار زمستون فقط سرماش رو آورده و دیگه خبری از برف نیست .
عکسا خیلی قشنگ هستن .ممنون لیلی جون

خواهش می کنم خانومی
انشالله به زودی همه جای ایران مون هم از برف سپیدپوش میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد