زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

سایت آپلود عکس

دوباره سایت آپلود عکسم مشکل پیدا کرده و من نمی تونم پست جدیدم رو بذارم

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ

حنا یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ

هی وااای من

بسامه یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ

این لینک رو امتحان کن خواهر...

uploadtak.com/

ممنون خانومی.
چند روزه دارم دنبال سایت آپلود عکس خارجی می گردم چون فکر می کنم اون ها که ایرانی هستند ممکن است دوباره مرا با مشکل مواجه کنند. هر سایت آپلود خارجی هم می یافتم باید از داخل ایران سوال می کردم که آنجا باز می شود یا نه؟
امیدوارم این سایت برای همه قابل دیدن باشد و با من راه بیاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد