زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

رای گیری بهترین وبلاگهای فارسی

مسابقه وبلاگ نویسی بهترین وبلاگ فارسی بهار 92 آغاز شده است. برای رای دادن به این آدرس مراجعه کنید و خودش مراحلش رو نوشته. هر نفر با یک آدرس E-Mail معتبر می تونه به پنج تا وبلاگ رای بده، بعد از ثبت نام وبلاگ های مورد نظر یک ای میل به آدرس E-Mailی که نوشته میاد تا تائید بشه.اگر E-Mailی که میاد تائید نکنید نظرات گهربارتون ثبت نمیشه. گاهی هم E-Mailی که میاد میره تو Spam.از این نوشته اصلا منظورم این نیست که برید به من رای بدیدهمین طوری برای اطلاع عمومی گفتم.
تزئینات کنار پارک در فرانکفورت


حیاط خانه ای پر از گل و گلدون

نظرات 22 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

وااای چه خونه پر گل و گیاهی! مامانی حتما عاشقش میشه! البته الان باغچه خودمون هم کلی سرسبزه!

من رفتم با اقتدااااااار بهت رای دادم! ببینم تو هم احساس تکلیف کردی که وارد صحنه شدی؟!

مامان من اگه خونه اش اونجا بود چندیدن برابر این گل و گلدون داشت.
از شانس ماست که دو تا انتخابات مهم همزمان شده!

الهه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ

ولی ما رفتیم و بهتون رای دادیم

یعنی منظورم اینقدر واضح بود؟

پگاه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

منم دارم میرم بهت رای بدم البته اصلا به خاطر حرفت نیستا

وااااااای شما چقدر صداقت دارین خانومی

زندگی زیبا ست پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ق.ظ

من هم رفتم تا بهت رای بد ه ام
حرفت طوری بود که احساس گناه می کردیم اگه بهت رای نمیدادیم

ممنون
ای بابا این جوری که شما گفتین من حس می کنم همکار شیطان در وسوسه کردن هستم

سپینود پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ http://ushti.blogfa.com

وای چه گلهای قشنگی
امروز پنجشنبه است و ساعات کاری تا ۱ و کار من هم طبق معمول زیاد ... و حالا که تو احساس تکلیف کردی و وارد صحنه شدی و اصلا هم منظور خاصی نداری که بهت رای بدیم بذار کارامو بکنم و برم وظیفه ملی شرعی خودم رو انجام بدم ! خوب معلومه که بهت رای می‌دم . تو غربت تنها موندی ! نمی‌تونم برات سبزی خوردن و سنگگ بفرستم ولی می‌تونم که رای بدم ! اون وقت این رای کوچکترین کاری که می‌تونم برات بکنم .

این گل ها قابل شما رو نداره، شما خودت گلی خانومی با دخترت
ای بابا یه جوگیری بود وگرنه من کجا و صحنه کجا؟
شما چقدر سنسورهای قسمت احساس وظیفه ات حساسه، زود امواج میگیره.
هر وقت سبزی خوردن می خوری از طرف من هم یک برگ ریحون بخور
ممنون خانوم پر مشغله مهربون

moshtagh پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

ma ham raftim rai bedim behet

ممنون
شناسنامه هاتون یادتون نره

مضراب پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ

منم حیاط پر از گلدون می خوام.. از این مدلی که عسکش رو گذاشتی

خب حالا این گلها امکانش نیست می تونی شمعدونی و گل محمدی بکاری

محمد پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام راستی لیلی خانم شما تو المان امکان رای دادن برای انتخاباتو دارید؟

در سرکنسولگری ها و سفارت های ایران در همه جای دنیا میشه رای داد

محمد پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ب.ظ

لیلی خانم من با همه ایدیام به وبلاگ شما رای دادم

جدی میگین؟
خیلی ممنون

حنا جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ق.ظ

راای من فقط لیلی

این جور که شما از من طرفداری می کنید دارم امیدوار میشم که به جام جهانی برسم

نرگس جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ق.ظ

اون تزیین دایناسوری چه خوشمل بووود!

منم بهت رای دادم. چون تنها وبلاگی هستی که این روزا می خونم!

انشالله قسمت شما هم بشه.
ممنون.ای خانوم پرمشغله الان که دیگه دانشگاه ها تعطیله

roj جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:09 ب.ظ http://rojna.blogfa.com

چه ابتکاراتی ... من که هنوز از این جوایز و فستیوال بلاگی و مسابقات اینترنتی بیخبرم. مرسی از اطلاعات

من هم از طریق وبلاگ یکی از دوستان مطلع شدم و جوگیرانه تصمیم گرفتم

زهرا _ مامان مریم گلی جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ب.ظ http://maryami88.blogfa.com

سلام لیلی عزیزم که مثل خیلی از دوستای دیگه منو تو غربت تنها نزاشتی .....همدردیم دیگه...

آپهاتو تقریبا تا جایی که تونستم خوندم و لذت بردم....واقعا قشنگ بودن عکسا....

مواظب خودت باش...دلم برات تنگ بود

سلام مامان خانومی.
ما غریبان در غربت می فهمیم روز جمعه که هیچ کس نیست چه کسی داره
شاد باشی با نازگلت

لیلی جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.manamleili.blogfa.com

اونجا استخرا چه جورین؟ زنونه مردونه جدا هم هست یا همش مختلطه؟

تا اونجا که من شنیدم مختلط هستند.
ولی چند تا از بچه ها چند سال قبل یک سانس استخر رو برای خانوم ها رزرو کرده بودند

فهیان شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ق.ظ

ازت ممنونم بخاطر اینکه مثل هزاران ایرنی رهگذر این کشور نیستی ومثل چشم بقیه هموطنانت هر چی میبینی ثبت میکنی میتونستی اینکار رو نکنی حالا معلوم میشه تفاوت اون حس اجبار به رای دادن چون اگر کسی لذت نمبرد یا کاری نکرده بودی این ادمها که اجباری ندارند رای نمیدادند

نوشتن شاید کمی ذوق و وقت می خواد، وگرنه زندگی هر آدمی پر از قصه است. ممنون از این نگاه زیبایت

خانم و آقای پیشی شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ب.ظ http://pishia.blogfa.com

ما هم واسه بالاتر رفتن اطلاعات عمومی مون یه سر میریم این سایت... اصلا منظورمون از این جمله این نیس که قراره به شما رای بدیم!
وای چه حیاط باصفایی... روحمون تازه شد.

پس سر راه رفتن به این سایت به دو تا سایت علمی هم سر بزنین تا من عذاب وجدان نگیرم از آدرس دهی خودم
انشالله این روح تازه بتونه تا آسمون ها پرواز کنه

مضراب یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ق.ظ

تو خونه مون باغچه نداریم اصنشم

ای بابا خب گلدون بذار پشت پنجره یا توی پله ها

مامان دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:00 ب.ظ

شما که همیشه خوش یمن وبا برکت بودی برا همه .


تو این مسیله هم همینطوره انشاله

ورود من به صحنه رای گیری کاملا جوگیرانه بود، وبلاگ های برتر از من بسیار هستند.

یه دوست یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:04 ب.ظ http://dokhtaretalaei.blogfa.com

عــــــــــــــــــــالی بود به وب من هم سر بزنید

پوریا شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:56 ب.ظ http://poriyagold.blogfa.com

سلام واقعا وبلاگ قشنگی داری بیا تو وبلاگم و برام نظر بذار اگه دوست داشتی منو لینک کن

arvah22 پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ http://amir0022.blogfa.com

وبلاگ خوشگلی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی

امیر حسن حاجی لو دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ب.ظ http://92csh1.blogfa.com

سلام.
وبلاگت بسیار زیباست به من هم سری بزن

سلام
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد