زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

من رو بالاخره راه دادن

با کمال خوشحالی اعلام می دارم که امروز موفق شدم پسورد وبلاگم رو بازیابی کنم. بعد از یک هفته تلاش و امتحان کردن همه آی دی هایم موفق شدم به پسوردم دست پیدا کنم. از موفقیت عظیم خودم بسیار خرسندم. الان فقط خواستم خوشحالی خود را اعلام بنمایم، سر فرصت دوباره میام و می نویسم.






نظرات 20 + ارسال نظر
نرگس جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ب.ظ

ما هم این موفقیت عظیم رو به شما تبریک می گوییم!

ممنون

فردا جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ب.ظ http://med84.blogfa.com

مگه پسوردت گم شده بود؟!

بلاگ اسکای سیستم مدیریتش رو نو کردن و صفحه اصلی ش رو تغییر دادن برای همین من که پسوردش رو روی صفحه ورودی ذخیره کرده بودم بنابراین پسوردم رو حفظ نکرده بودم و کلی ای میل و کلمه عبور و نام کاربری امتحان کردم تا بالاخره یکیش درست دراومد

[ بدون نام ] شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ق.ظ

بنده هم که موفق شدم بطور اتفاقی این وبلاگ را در جستجوی عبارت "خاطراتی از آلمان" پیدا و مطالعه کنم به خودم تبریک می گویم و برای خودم اسپند دود می کنم

به به بوی اسپندتون تا اینجا هم می آید
خوش آمدین.
لطفا اسم تون رو هم بنویسید تا با هم آشنا بشیم.

محمد شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام لیلی خانم
لیلی خانم فکر کنم نظرتون کردم گفتم کیف می کنید و با مشکل پسورد روبرو شدید!!

سلام
احتمالا شما چون خودتون امتحان داشتین نمی تونستین ببینین یه بنده خدایی در یک گوشه دنیا امتحان هاش رو داده و کمی احساس راحتی می کنه

مریم شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ق.ظ

باید شیرینی بدی!

باشه شیرینی رو می چسبونم تو وبلاگم

سپینود شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ق.ظ http://ushti.blogfa.com

آخی مبارکه این موفقیتت عزیزم . خسته هم نباشی ..

ممنون. بلی بلی بسیار خسته شدیم!!

فردا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ http://med84.blogfa.com

پس ما نیز در این اتفاق عظیم و سرنوشت ساز که شما را موفقیت حاصل گردید شادمانی می کنیم و برایتان آرزوی حفظ پسورد در حافظه تان می کنیم تا دگر بار چنین در نمانید از ورود به دنیای مجازی تان!

از ابراز شادمانی شما سپاسگزاریم.
این حفظ پسورد با وجود امکانات فعلی بسیار کم متحمل است!
من پسوردم ثابته ولی چون عجله داشتم و ظاهر مدیریت بلاگ اسکای تغییر کرده بود من فکر می کردم قاطی پاطی شده. چهار تا ای میل ام رو امتحان کردم تا بالاخره پسورد پیدا شد

erica شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ http://determined.blogfa.com/

فکر کردم مسافرتی اینقدر طولانی شده:) خدارا شکر که پیدا شد بلاخره! :)

ممنون

ماریا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام لیلی جون. ما هم این موفقیت عظیم رو گرامی میداریم. راستی تو اخبار گفتن المان سیل اومده؟ شهر شما هم اومد؟ سالمین انشالا؟

سلام. ممنون از تبریکتون.
بله، بعضی روستاها و شهرهای حاشیه رودخانه ها سیل اومده ولی در شهر ما خبری نیست

طاهره شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

پس پسوردت گم شده بود که چند روزی از تاریخ آپ شدنش گذشته بود!
(دیدی چه زود برگشتم!)

وااااااااااای دختر ، چه آبروریزی شد. یعنی تو این قدر همت کردی به من سر زدی ولی من نتونستم بنویسم

سمانه یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ http://daqqolbab.blogfa.com

خوش اومدی!

خیلی ممنون

محمد یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام نه لیلی خانم شوخی می کنم انشاالله همیشه شاد و خرم و موفق باشید
ماهم امتحان هامون تموم شد اما پروژه جدیدم شروع شد

سلام
انشالله برای همه شادی و آرامش باشه
پروژه ها که نمی ذارن کسی نفس راحت بکشه. هنوز امتحان ها تموم نشده صف می کشند.

مهری سادات یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:13 ب.ظ

لیلی جان سلام .خوشحالم ازاشنایی باشما ووبلاگ قشنگت.ازبخش نظرات وبلاگ امی باشمااشناشدم.به عبارتی باوبلاگ امی گردشی کردم در انگلستان وباوبلاگ شمادوری زدیم درالمان .بسیاردقیق وگویا مینویسی باویرایشی عالی.انشاله دربازگشت به وطن سمتی بدست اوری وازتجربیاتی که اندوخته ای دربازسازی وزیباسازی ایران عزیزمان استفاده کنی.

سلام خانومی. خوش اومدی. ممنون از حسن نظرت.
من و سمت؟ چقدر دست و دل بازی شما!

مضراب یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:00 ب.ظ

مدیونی اگه فک کنی پس وبلاگم سیزده تا کاراکتر داره و حفظش کردم :)))
البته برای شما مشکلی نیس که حفظ نباشی بالاخره راحت دسترسی داری به ایمیلات.. تو ایران که نمشه قربونت؟ گاهی ایمیل ها از دسترس خارج می شن به وسیله بالا دستی ها.. حالا باس خر رو بیارن و باقالی بار کنن اونا که پسوردشون رو حفظ نکردن و مشکل برای ورود به وبلاگشون پیش اومده.. والاااااا

خب من هم پسورد رو حفظ بودم ولی در یک حرف آخرش شک داشتم. اکثرا هم پسورد ها رو روی سیستم سیو می کنم .

بسامه یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ب.ظ

حالا چه گیری دادن به این پسورد تو

نمی دونم لابد مسئله مهمی است. شاید هم نشان علاقه و دلتنگی برای من است(شکلک خنده)

nani یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.abcd1.blogfa.com

من رو هم در خوشحالیت سهیم بدون .عکس اولیت خیلی قشنگه

ممنون خانومی.

امین یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ http://over.blogsky.com

وبتون زیباست
ولی حالم گرفته شد وقتی که عکسهاتون کوچیک بود

ممنون. من سعی می کنم حجم عکس ها رو کم کنم تا صفحه وبلاگ راحت تر باز بشه. اگر عکس خاصی رو می خواید بگید براتون ای میل کنم

زندگی زیبا ست یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ب.ظ

بابا کجایی
چرا چیزی نمی نویسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

دارم می نویسم ، عکس هاش زیاده،صبر کنید. شما چرا این وقت شب بیدارین؟

امین سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:48 ق.ظ http://over.blogsky.com

نه مرسی ممنو ن از لطفتون
ولی اگه فتوشاپ نصب هس روی سیستم تون
عکس رو میارید توی برنامه
کلیک راست و بعدش open with با فتوشاپ
روی منوی کرکره ای بالا یا همون اولی یعنی file میرید و از اون منو گزینه save for web and device
رو انتخاب میکنید
یه گزیبه میاد از سوالت میپرسه همراه با صدای دینگ
گزینه yes رو میزنی
خب بعدش یکی دو ثانیه صبر میکنید
تا لود بشه عکس
سمت راست رو که نگاه بکنید زده image size
طول و عرض رو زده با w و h
اون اعداد رو یکی شون رو کم کنی
سایز عکس بدون کیفیت میاد پایین بعدش باید سیو کنی
البته با یه اسم دیگه سیو کن که سایز عکس اصلی کم نشه
طول رو دست بزنی عرض هم متناسب باهاش کم میشه
اندازه عکس و کیفیت همونه فقط سایز میاد پایین
معلوملا عکسهایی که خودم با دوربین گرفتم
طول 4320 و عرض 3240 هس
طول رو بزنی 900 یا 800 سایز عکس از 3 مگابایت میشه زیر 500 کیلو بایت شما میتونی کمترش هم بکنی
امتحانش مجانیه
ولی سایز عکس بزرگ باشه زیبایش خیلی بیشتر میشه
به جون خودم

ممنون از توضیحات خوبتون. این دفعه فتوشاپ رو نصب می کنم و امتحان می کنم

[ بدون نام ] شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام ایمیل بگذار چند عکس از مناظر ایران برایت بفرستم

سلام.کجا ای میل بذارم؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد