زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

مهمانی بااجازه

اول از همه عیدتون مبارک. دوستان و اقوام عزیزی که من هر سال عید غدیر به دیدنشون می رفتم لطفا سهم عیدی و شیرینی من رو محفوظ نگه دارند! دوستان وبلاگی جدید هم که از سادات هستند و من نمی شناسمشون لطفا سهم بنده رو بفرستید!(کلا من امروز در فاز سهم خواهی هستم)


از فرمایشات حضرت رسول:

جبرئیل از جانب خداوند این خبر را براى من آورده است : «هر کس با على دشمنى کند و ولایت او را نپذیرد لعنت و غضب من بر او باد»



امشب این دختران طبقه بالایی آمدند دم در و گفتند ما امشب مهمانی داریم و عده ای از دوستانمان می آیند و سر و صدا خواهیم داشت. تاکید هم کردند که مهمانی شان فقط دور هم بودن و نوشیدنی است(منظورشون این بود که باربیکیو و  یا موسیقی پارتی و...ندارند)  خوب شد ما را دعوت نکرد!! وگرنه من اون وقت شب کادو و چشم روشنی از کجا می آوردم

توی کلاس زبانمان هم معلم مان تاکید می کرد که در اینجا مرسوم است که اگر شما مهمانی ای دارید از قبل به همسایگان اطلاع می دهید و بابت سر و صدا عذرخواهی می کنید. البته این آپارتمان بغلی ما که هر از گاهی مهمانی دارد که اطلاع دادنش شامل ما نمی شود!

مهمان هایشان از ساعت 8 شب آمدند و صدای پا و حرف زدن هایشان در راه پله ها پیچیده بود. البته قبل از آمدن مهمان ها هم صدای کشیدن میز و صندلی و مبل و نمی دونم چی چی می آمد. آخه هر چی باشه خونه اونها هم اندازه ماست و تعداد مهمان که بالا برود مشکل جا به وجود می آید.

خلاصه تا ساعت 12 که مهمانان خداحافظی کردند صدای خنده و داد و فریادشان می آمد. البته موسیقی ملایمی گذاشته بودند و کف و دست و رقص و بزن و بکوبی در کار نبود. فقط گاهی صدای شیپور می آمد!! البته وقتی عده ای جوان دور هم جمع بشوند و مسئله نوشیدن هم در کار باشد شنیدن صدای عربده و خنده های بمبی!! بدیهی است. خوشبختانه به علت سرمای هوا در و پنجره های ما بسته بود ولی خب طبقه بالایی ها که همه اش توی تراس بودند. شام و پذیرایی هم معمولا سوسیس و یا پیتزا است و قسمت عمده مجلس های این چنینی به نوشیدن انواع نوشیدنی هاست. یعنی قسمت نوشیدنی فعال تر از خوردن است. دیگه پلو و خورش و دسر و این برنامه ها هم نیست.خب البته من تاکنون به این مهمانی ها دعوت نشده ام پس نمی تونم بگم چه خبره و چیکار می کنن  البته این مهمانی طبقه بالایی ها که سروصدای معقولی داشتند.این خانوم پیرزن تراس روبه رویی هم چندی پیش یک بار عده ای از دوستان دخترش مهمانشان بودند. آنها هم از عصر مشغول تدارکات بودند ولی فقط سوسیس در کار بود و با این که تا ساعت 2 نصفه شب مهمانان نشسته بودند ولی از خوردنی ای دیگری خبری نبود! البته مهمانان آنها موسیقی زنده و شعرخوانی دسته جمعی داشتند که زیبا بود و بعضی از همسایه ها هم از توی تراس هایشان گوش می دادند.(گزارش این مهمانی را فکر کنم قبلا داده ام!!)



این برنجی که در زیر عکس هایش را می بینید "برنج سریع پخت سایز یک نفره " است(اسم رو حال کردین!!) به اندازه یک نفر یعنی 125 گرم در داخل بسته های نایلونی با سوراخ های ریز قرار دارد و برای پختش هم طبق تصاویر با همان نایلون داخل آب جوش می اندازید و بعد 10 دقیقه برنج شفته !! آماده است. البته طعم خوبی دارد( این را هم از روی تجربه می گویم!!) ولی ظاهرش به زیبایی برنج حتی دم پختک ما نیست و البته قابلمه پر از کف های سفید می شود.

روی جعبه برنج نوشته 4 تا بسته 125 گرمی

با نایلون داخل قابلمه آب جوش انداخته می شود.

بسته بندی اش حتی دسته هم دارد!!


قل قل تا پخته شدن!!

نظرات 29 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ق.ظ

عید شما هم مبارک آبجی گلم!
چه محترم تشریف دارن! چه خوبه آدم به همسایه ها اطلاع بده! ما هم به همسایه ها اطلاع میدیم و دعوتشون هم میکنیم! تازه بعضی وقتا از خونه اونا هم برای مهمونی استفاده می کنیم!
خوشحالم از همسایه های خوبی که داریم! خدایا شکرت! ایشاله نصیب شما هم بشه!

بله بله، عید شما هم مبارک
آره ما هم وقتی از قبل مطلع بودیم دیگه به سرو صداشون غر نزدیم و گفتیم یک شب مهمونی دارن و می خوان خوش باشن.
چه همسایه های خوبی دارین شما.
ان شالله

مریم پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ق.ظ

اوه راستی! این پلاستیک برنج رو میذارن بپزه؟! سرطان مرطان رو بی خیال؟!؟ برنج با طعم "پلاستیک پخته" نمیشه احیانا؟ شاید یه ماده خاصی باشه!

وقتی قراره با پاکت نایلونی بذارن حتما فکر اونجاش رو هم کردن. غذای سرطانی که به خورد مردم نمی دن!
ما با پلاستیکش نپختیم و نمی دونم مزه اش چی میشه

سلام پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

عید بزرگ و وراهنمایی سترگ بر پویندگان را ه کمال و جمال ازلی

مبارک ومیمون باشد.

سلام
ان شالله

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ

تاریخ نوشته درسته ؟

الان درست کردم

شادی فرداها پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

از این بسته بندی های پلویی چه خوشم اومد

ویژه تنبل خانومایی مث من
یه چندتا قورمه سبزی آماده هانی هم توی بساطت داشته باشی دیگه بدون دقیقه ای پای گاز وایسادن پلو قرمه سبزی نوش جان میکنی

بله بله. دیگه خیلی زندگی راحت میشه

محجوبه پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.lebaseshokr.mihanblog.com

یا علی
سلام دوستم
عیدت مبارک

فرهنگ خوبیه مهمانی با اجازه ...
در مورد عکسها هم که دیدم ج نظرات نوشتید چیز سرطانی که نمیدن به خورد مردم - مفهوم حرفتون -اینطور که میگید نیست البته منظورم اینه که به طور مطلق حرفتون رو قبول ندارم ! چون مثلا خوردن داروهای شیمیایی که این همه در همه کشورها رایجه مخصوصا ایران !!! هم سرطن زاست چون کلا مواد شیمیایی سرطان زاست پس خوردنش چه تو دارو باشه چه پلاستیک فرقی نمی کنه !اثرشو میذاره .

سلامت باشی
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام خانومی
ممنون.به همچنین
منظور من برای این نایلون ها این بود که چون برای استفاده در آب با دمای بالا طراحی شده حتما برای این قسمتش هم فکری شده.
این که مطلقا بگیم همه ی داروها سرطان زاست صحیح نیست. استفاده نادرست و بدون ضابطه از هر دارویی عوارض داره. بسیاری از داروها حلال بسیاری از بیماری ها بشر هستند. هر چند علم پزشکی جای وسیعی برای پیشرفت داره! و خیلی بیماری های بدون درمان هنوز هست

بسامه پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

1- عید شما مبارک
2- عایا جوشاندن پلاستیک کار خوبیست؟
3- عایا خوردن برنج شفته وقتی برنج ناب ایرانی هست کار خوبیست؟
4- عایا مهمانی دادن و همسایه رو دعوت نکردن کار خوبیست؟
5- عایا سوسیس تو تراس پختن و به همسایه ندادن کار خوبیست؟
6- عایا تو وبلاگ وقتی یک خیل گرسنه هستن حرف از سوسیس و پیتزا زدن کار خوبیست؟

1-خیلی ممنون
2- پلاستیک داریم تا پلاستیک!
3-نه کار خوبی نیست. اما اگر برنج ناب ایرانی نباشد چاره ای هم نیست
4-نه این کار بسیار بسیار زشتی است
5-در مورد من کار خوبی است چون من سوسیس دوست ندارم.
6-الان که ماه رمضون نیست خیل عظیم همه راه چاره دارند

فردا پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ب.ظ http://med84.blogfa.com

عید که مبارک! سادات هم نیستم پس توقع سهم نداشته باش! ولی اگه سادات پیدا ردی که خواست بهت چیزی بده سهم منم نگه دار!
این برنجا که توی نایلونه از نظر پزشکی مشکل نداره؟! نایلون تو آب جوش؟! البته حتما خارجیا فکر اینجاشم کردن!!

ممنون
ای بابا حالا سهم نگرفته ام رو باید با شما قسمت کنم؟؟
من درباره این نایلون ها فکر می کنم اگر قراره که توی آب جوش استفاده بشه حتما برای این حالت طراحی شده و موادی که توش به کار رفته مخصوص آب دمای جوش هست. البته مطمئن نیستم!

هستی جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام وخسته نباشید بابت وبلاگ خیلی مفیدت دوستم ، یه سوال تخصصی داشتم ، تو خونه هایی ک میگیرید یا مساجد یا هتل ها سرویس بهداشتی هاشون همه فرنگی ن یا در کنارش ایرانی هم هست ؟ ( دغدغه منو میبینی ؟)
میگم اگ نمایش این نظر مناسب نیست جوابشو برام میل کن لطفا

سلام خانومی
عجب سوال تخصصی ی!
توالت فرنگی از اسمش هم پیداست مال فرنگی هایت. توی هتل و خانه ها و دانشگاه ها و ... همه جا فقط توالت فرنگی است. در برخی کشورهای اروپایی مثل ایتالیا توالت مثل ما ایرانی ها رو هم دارند البته در کنار اون مدل توالت!

بهاره جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ق.ظ

این خیلی خوبه که برای مهمانی اجازه میگیرن و یا حتی نگیرن و یه موقعی مهمانی پرسر و صدا داشته باشن عیبی نداره ولی کار همسایه هایی که هر روز تو خونشون با صدای بلند آهنگ گوش میدن خیلی آزارم میده چون آرامش بقیه رو بهم میزنن و بنظرم یک خودخواهی بزرگه
راجع برنج هم بگم که لطفا اون برنج ها رو اگه می خوای استفاده کنی با پلاستیکش نذار تو آب جوش چون مواد پلاستیکی با حرارت تمام خاصیت بد و سرطان زاش رو به مواد غذایی میده

آخ آخ این همسایه ها خیلی بدن، خدا نصیب نکنه. این همسایه های ما انصافا اکثر اوقات خوب هستن یعنی فکر کنم اکثرا سرکار می رن و فرصت سر و صدا ندارن!
ما از این برنج به صورت باز استفاده می کنیم

محبوبه 81 جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام دوست جون

اینا احیاناً همون همسایه ترک تون نیستند؟؟ ای بابا دختر و خنده بمبی و عربده ؟؟ خوب نیست والااااااااا

من سوسیس خیلی دوست دارم چرا میگن خوب نیست آخه

از این برنج های ده دقیقه ای هم نخور دوست جون. مطمئناً سالم نیست مخصوصاً که با پلاستیک پخته میشه و حتماً مواد شیمیایی پلاستیک با برنجا قاطی میشه. درست کردن برنج اگه به وسواسی بودن مامانامون نباشیم به نظرم نیم ساعت بیشتر زمان نمیبره . همش میشه سه تا ازون ده دقیقه ای ها. مگه خیلی فرقشونه ؟ انقدر در طول روز الکی وقت حروم میکنیم که حالا بخاطر بیست دقیقه غذای با ریسک بالا بخوریم ؟

سلام خانومی. همسایه طبقه بالای ما دو تا دختر فکر کنم آلمانی بودن که یکی شون رفته و به جاش این دختر ترک اومده. حالا من نمی دونم این مهمونی مربوط به کدوم یکی از دخترها بود؟! مهمونی هم مختلط بود و معمولا آقایون صدای بلند و عربده شون بلند میشه.
من هم برنج رو به همون روش مامان ها می پزم، چون بالاخره یه آقای همسر مشکل پسند توی خونه داریم که ...
از این برنج پاکتی برای سوپ استفاده می کنم چون شفته میشه!

معصومه جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:03 ب.ظ http://puyanemaman.persianblog.ir/

من این برنجا رو برای شله زرد و آش استفاده می کنم خیلی خوب می شه. البته نوع ارزونش رو که از لیدل می خرم. ما یه بار یه مهمونی بودیم که با اینکه میزبان تو راهرو نوشته بود که مهمونی داره همسایه ها شکایت کرده بودن و پلیس اومد در خونه ولی البته وقتی پلیسا دیدن میزبان برای همسایه ها نوشته که مهمونی داره و اجازه گرفته از دست شاکی ناراحت شدن و رفتن ولی خب ما ایرانی ها هم کم سروصدا نداریم البته.

من هم این برنج ها رو برای سوپ استفاده می کنم چون حالت شفته دارن و به درد چلو نمی خورن. منتظر بودم شما بیاین توضیح بدین برای نایلون های این برنج ها که بالاخره سرطان زا هست یا نه؟
عجب همسایه های کم صبر و طاقتی. البته مهمونی ایرانی ها معمولا پر سر و صداست. مخصوصا که همه می خوان با هم حرف بزنن!

مامان جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ

واه چرا دختر من و دعوت نکردن؟

بهتر که من رو دعوت نکردن. آخه توی اون مهمونی شلوغ و پلوغ من باید چه می کردم؟

مهتاب جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ

عید بزرگ غدیر بر همه مسلمانان جهان مبارک.

پیامبر گرامی ص فرمودند .من کنت مولاه فهذا علی مولاه

هر کس که من مولای اویم علی ملای اوست.

ممنون

گلهای زندگی من شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ق.ظ http://www.golhayezendegiyeman.blogfa.com

سلام لیلی عزیزم
چه همسایه های خوبی که اجازه میگیرند
منکه برنج این مدلی تا حالا نگرفتم

سلام خانومی
این قانون اطلاع دادن و خبر دادن خیلی خوبه.
توی ایران برنج های خوشمزه ای هست حاجت به این نوع نیست

نرگس شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ق.ظ

سلام آبجی! عیدت مبارک! من دو-سه ماهی هست که بسی خوش‌خوراک شدم و کلی لپ در اوردم.
البته ربطی به این بحث نداشت فقط حرف خوردنی بود یادم اومد!

سلام آبجی گلی من. به به بر این اشتهای فزاینده.

دکتر پرتقالی شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ http://dr-orange.blogfa.com

اون پلاستیکایی که همه در مورد گرم شدنش نگرانن از جنسیه که در برابر حرارت تغییر ماهیت نمیده و به راحتی میشه باهاش اشپزی کرد

خدا رو شکر که شما رسیدین خانوم دکتر. منتظر بودم یک نفر که جواب را می داند ما را هم مطلع کند.

زینب شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:21 ب.ظ

ما چند وقته تصمیم گرفتیم مهمانی های هدف دار ترتیب بدیم یعنی تو مهمونی هامون چیزای جدید یاد بگیریم و در مورد یه موضوع خاص نظراتمون رو بدیم و مشکلات همدیگرو رفع کنیم.

به به عجب کار خوبی. هم مهمونی ش خوبه و خوش می گذره و هم هدفش باعث میشه آدم احساس مفید بودن و در مسیر پیشرفت بودن داشته باشه. اگر غذای خوشمزه هم می خورید یاد من باشید

رادمهر و مامان شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ http://radmehr435.blogfa.com

لیلی جون برات شادی و موفقیت از درگاه خدا آرزو میکنم انشالله ببینمتون میتونم لینکتون کنم؟خوبه که همسایه ی خوبی دارید امان از همسایه بد به وبلاگم بیایی متوجه میشی

ممنون. ان شالله برای شما هم سلامتی و شادی باشه.
اختیار دارین من خوشحال میشم مهمون وبلاگ شما باشم.
حق با شماست امان از همسایه بد

پری یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ http://0o0o0o0o.blogsky.com/

کی گفته دارو ها سرطان زان؟؟؟آ ی ی ی ی نفس کش.....
تعداد بسیار اندکی از دارو ها ممکنه احتمال برخی سرطان ها رو افزایش بدن اونم در مصرف طولانی مدت و زیاد....که اونها اغلب خط اول درمان هم نیستن.....
چه انسان های متمدن و با فرهنگی....ما تو خوابگاهمون که کوچیکه و تنها ۲۸ نفر ساکنش هستن همش مشکل سر و صدا داریم بخدا....همش در حال مهمانی دادن هستن خواهران دانشجو!

من هم با نظریه ی شما موافق می باشم.
چه خواهران دانشجوی فعالی دارین شما. چقدر شادن خب شما هم برین مهمونی شون خودتون رو از تک و تا نندازین

نرگس یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ب.ظ http://nbeheshti.persianblog.ir/

سلام لیلی جون
فرصت کردی درباره سوال من تحقیق کنی؟
درباره آنتن های موبایل
ممنون عزیز

سلام خانومی
من از چند تا از دوستانم سوال کردم اونها هم تا حالا ندیده بودن و اطلاع نداشتن. نمی دونم باید از کی بپرسم! یا اصلا مربوط به چه ارگانی میشه که برم از توی سایتش ببینم!

فهیان یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ب.ظ

این کیسه برنج منو یاد "تنورک پخت 2000"انداخت ،نمیدونم شما هم یادتونه؟(آخه من عمر نوح دارم همه چی یادمه!)هی به مامانم میگفتیم یکی بخر ببنیم مرغ توش چه مزه میشه؟میگفت:من از این ات و آشغالا نمیخرم!(ببخشید مامانم بود دیگه!)
حالا هی همسر جان میگه از کیسه های مخصوص ماکروفر بگیر راحت شی.میگم من آت و آشغال نمیخرم!(ببخشید منم دختر همون مامانم!!)

من همچین چیزی یادم نیست! حالا چی بود؟ البته نظر مادرتون کاملا محترم است و البته علایق کودکانه شما هم محترم ولی خب زور مادرتون بیشتر بوده!
خب شما هم حق دارین. آدم با دیده تردید به برخی لوازم و وسایل مدرن نگاه می کنه!

فهیان یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ

کیسه ای بود که مرغ رو میذاشتی توش میذاشتی تو فر(اجاق گاز)ووقتی بزرگ میشد(یا به قول دخترم باد میکرد!)ینی مرغ اماده است.
با همه چیز این مدرن پختن کنار اومدم، جز استفاده از کیسه نایلونی حالا هی بگن سرطان زا نیست،تو مغزم نمیره!

عجب کیسه ی جالبی بوده. البته من هم مثل شما در استفاده از وسایل و مواد نایلونی در آشپزی بسیار شکاک هستم

الهام دانشجوی پزشکی دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:11 ب.ظ http://drelham.blogfa.com

چه جالب برنجای اونجا اینجوووریههه؟؟
اینجا هم بعضی از مهمونیا به نوشیدنی ختم میشه که من اصلا دوس ندارم جوشووونو

البته همه نوع برنج دارن. این یک مدلش بود که خودم چون قبلا ندیده بودم برام جالب بود و اینجا مطرح کردم.
خب هدف از مهمانی و شرایط صاحب خانه و نوع مهمانان ... مشخص می کنه که این مهمونی چطور هست.

زیتون سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:58 ب.ظ http://zatun.blogsky.com

سلام
خوبه ادبشان عالی است
پلاستیک انداختن توی اب جوش مضراست!سرطان زا است
استاندارد ۱۲۵گرم عالی است درایران هم ۱۰۰۰گرم را برای ۷نفر می پزند
وقتی گفتارهای نبوی وعلوی را می نویسیم اگر منبع بنویسم بهتراست مثلا اگر ازکافی - من لایحضر الفقیه - تهذیب وووباشد اعتمادبش ۱۰۰٪
اگرازبحرالانوار باشد اصلا قابل اعتبارنیست وحدیث شناس میخواهد

سلام
در این مورد رفتار بسیار خوبی دارند.
این پلاستیک ها برای استفاده در دمای بالا طراحی شده اند و پلاستیک معمولی نیستند.
ممنون از توصیه تون. حق با شماست

زیتون سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:05 ب.ظ http://zatun.blogsky.com

درپاسخی که به نظر محجوبه خانم دادید
سه روزقبل یک دکترمتخصص کلیه ومجاری ادرار ازتلوزیون گفت هیچ دارو مسکنی نیست که به کلیه آسیب نرساند
-------------------
قاعده منطقی :
پستانداران می زایند خرگوش پستانداراست
پس خرگوش می زاید
مواد شیمیائی سرطان زا هستند دارو ها موادشیمیائی هستند پس داروها سرطان زا هستند
مفهمومش این نیست امشب خوردم فردا سرطان می گیریم بلکه سن ابتلا درایران زیر ۳۰سال است ولی دراروپا بالای ۵۰سال چون ایرانی ها مسکن زیاد میخورند وپزشکان هشدار داده اند تا سه سال دیگر علت اول مرگ ایرانی ها سرطان خواهد شد الان ناراحتی قلبی است

حتما شما هم قبول دارین که همین داروها تاکنون جان انسان های بسیاری رو نجات دادن. هر دارویی با مصرف بدون قاعده می تونه مضر باشه. ولی این که کل داروها رو سرطان زا قلمداد کنیم صحیح نیست

صبا سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ http://pearl777.blogfa.com

سلام
چ عکس های زیبایی از دیدن این مناظر لذت بردم
موفق باشی دوست عزیز
دعوتی ب خواندنم

سلام
خواهش می کنم.
به همچنین

فاطمه یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.hardwarecom86.blogfa.com

سهمتو چه جور برسونم دستت ؟

آیا خوردنی است؟اگر این گونه است از طرف من بخور و مزه اش را برایم تعریف کن!!

مهدیه چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ق.ظ http://madardokhtari.blogfa.com

میدونی لیلی جون! ما اهل گیلانیم و پدرم اصالتا لنگرودی هستن و مزارع برنج دارن و سالهاست که مرغوبترین نوع برنج دنیا رو خوردیم . با دیدن این عکس یه جوریم شد!!
همین که گفتی عطر خوبی داره هم به دلم ننشست!
حالا قیمتش چه جوره؟ مال اقشار ضعیفه؟

به به شما بهترین برنج رو می خورین پس هر برنج دیگه ای باشه در نظر شما خوشمزه نیست.
قیمتش نسبت به بقیه برنج ها کمتره. ما برای سوپ استفاده می کنیم، البته بدون کیسه پلاستیکی اش.
ولی چه سطحی از مردم استفاده می کنند خبر ندارم. اصولا برنج جزء غذای اصلی مردم اینجا نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد