زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

خانه تکانی

امروز صبح هنوز چشمانم را کامل نگشوده بودم که دیدم یک آقایی سوار بر وسیله ای عجیب از پشت پنجره اتاق خواب رد شد. فقط در کسری از ثانیه آدم فضایی و این حرف ها به ذهنم رسید چون طرف کاملا قیافه انسانی داشت! با عجله دویدم پشت پنجره و دیدم دارند ناودان ساختمان را تعویض می کنند و این آقا سوار بر اتاقک متحرک داره لوله ها را جایگذاری می کنه و چه شانس خوبی که لوله های ناودان دقیقا از بغل پنجره رد می شود!



منظورم این اتاقک متصل به این ماشین هاست. نمی دونم اسمش میشه چی

می خواستم این پست برای یک مطلب دیگه بنویسم ولی دیدم شماها تو حس و حال خونه تکونی و نوکردن هستین گفتم من هم با تصاویر با شما همدردی کنم!

این تصاویر از همون مجموعه قبلی است که وسایل آشپزخانه اش را گذاشته بودم. کلا هر دفعه وسایلی میاره که آدم دلش می خواد هی تماشا کنه و بعد دلش می خواد داشته باشه!!. چند سری کاتالوگ تبلیغاتی هاش را من کنار لپ تاپ گذاشتم تا عکس هایش را با هم ببینیم و بگیم چه جاااااااااااااالب!(حالا شما چیزهای دیگه هم می تونین بگین ولی خب من به همین قدر بسنده می کنم)

این تصاویر برای تغییر دکوراسیون و جمع و جور کردن وسایل توی خونه هست. البته یک سری وسایل برای شهرهایی کاربرد داره که گرد و خاک ندارن و می تونن از ویترین بدون شیشه استفاده کنند.


قفسه دیواری کتاب


آینه های دیواری


آویز دیوارکوب(برای آویزان کردن وسایل سبک)



طاقچه برای قاب عکس- به عکس ها و نقاشی های خلاقانه دقت کنید

استفاده بهینه از قفسه دیواری


قفسه کنج دیواری


جعبه های کوچک برای قفسه ها




قفسه ها و دکور- به نوشته Home که با برچسب های رنگی ایجاد شده دقت کنید


جاکفشی


میز در دار


خودتون خونه رو رنگ کنید!


این قسمتش دیگه خیلی به سلیقه و خانه های ما جور درنمیاد! با استفاده از مهر های برجسته روی دیوار تازه رنگ شده هنرنمایی کنید!


مهر برجسته


خب هنرنمایی هم بسته به سلیقه تون داره. ولی میشه از این طرح برای کمد هم استفاده کرد


این مدل مهر هم شبیه همون هاست که توی مدرسه با سیب زمینی می ساختیم!!


اگر جایی توی خونه از هنرنمایی خلاقانه شما!! در امان مونده بهش رحم نکنید



سعی کنید از وسایلی استفاده کنید که قابل دور ریختن باشند که اگر خراب شد خیلی غصه نخورید!!

نظرات 35 + ارسال نظر
شقایق وحشی جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام
بعضی این ایده ها جالبن. اون مهر هم کلیشه هست و باهاش میشه مهر زد خیلی خوبه به شرط اینکه رنگ مناسب و جنس مهر مناسب باشه

سلام
ممنون که اسمش رو گفتین
بله بله دیگه باید سلیقه هم در کنار خلاقیت داشت!

سحر شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ق.ظ http://khodayashokret.persianblog.ir/

سلام. ممنون. مثل همیشه جالب و جذاب بود.
فقط یه سوال، اون کتابا تو عکس دوم، چجوری به دیوار چسبیدن؟!

سلام
قابل شما رو نداره
یک صفحه کوچیک هست که به دیوار وصل شده و کتاب آخری با جلدش اون رو پوشونده

بسامه شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ق.ظ

وای لیلی.. حالا تو خوبه فکر کردی ادم فضایی بوده.. من بودم فکر می کردم جنی چیزی اومده.. عین تو فیلما
واییییییییییییییی چه چیزای قشنگی... من به اون قفسه ها واقعا احتیاج دارم.. چقدر قشنگن..

خب جن برای حمل و نقل به اتاقک نیاز نداره، البته احتمال حمله پلیس به ساختمان هم به ذهنم رسید!
قابل شما رو نداره، آدم هر چی هم قفسه توی کمدش داشته باشه باز هم کمه

سوره شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ق.ظ

سلام جالب بود
لباسمونم موقع رنگ انقد نو و سفید باشه عالی میشه

سلام
برای عکس گرفتن آدم باید لباسش رو تمیز نگه داره!!

kelid khoshbakhty شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ق.ظ http://http://khoshbakhtyma.blogfa.com/

سلام لیلی جان عزیز
پست خیلی زیبایی گذاشتید.زحمت کشیدید......
راستش منم یکمی طراحی دکوراسیون کار میکنم ولی مگه میشه این ایده ها را توی خونه ایرانی اجرا کردراستش زیاداستقبال نشده ایده های منکثیف کاری زیادی ایجاد میشه.

سلام خانومی
قابل شما رو نداره
سلیقه ایرانی این دکوراسیون رو نمی پسنده. وسایل دکوری حجیم و کریستال و این جور چیزها بیشتر مشتری داره تو ایران

زهرا - گل بهشتی من شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ق.ظ http://www.golebeheshtieman.niniweblog.com

اون آینه ها با مزه بودن.ممنون.ایده داد بهم.

خدا رو شکر که برای شما کاربرد داره

سمانه شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ق.ظ http://daqqolbab.blogfa.com

همه شن جالب بودن، اما به نظر من و برای من، اون جاکتابی کنج دیوار از همه کاربردی تر بود.
می دونی لیلی، من خیی اهل وسایل صرفا فانتزی نیستم، مثلا مُهر و رنگ برجسته و ... بیشتر کاربردی بودن و ضر.ری بودنشون رو به چشم میارم.

قابل شما رو نداره
سلیقه ایرانی بیشتر به وسایل دکوری بزرگ و کریستال علاقه داره تا وسایل تزئینی فانتزی

بهاره شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ق.ظ

سلام لیلی جان
بنده از اون دستگاه که خودمون میتونیم باهاش خونه رو رنگ کنیم خیلی خوشم اومده و به شدت در شرایط فعلی بهش نیاز دارم و همچنین از اون مهرهای جذاب که اگه داشتم به صورت خیلی بی جنبه تمام خونه رو مهر می زدم

سلام خانومی
پس باید یکی برای شما سفارش بدیم!
پس خوب شد که اون مهرها به دست شما نرسید!!

eli شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.royahayekochakema.blogfa.com

وای مرسی برای عکسای خوشگل
من عاشق اینجور خونه هایی هستم که در عین سادگی ولی خیلی شیک هستن:)

قابل شما رو نداره
پس شما هم سلیقه ات به من نزدیکه که از وسایل تزئینی فانتزی بیش از کریستال و دکوری های حجیم خوشت میاد

عسل اشیانه عشق شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ق.ظ

وسایل چیبو خیلی کاربردی اند و جنساشون هم عالیه. من از اون قفسه های فلزی که تو عکش پنجم گذاشتی از چیبوی دبی گرفتم و زدم داخل کمد دیواری. انگار که یه قفسه بهش اضافه شده و روسری ها و کمربندهامو چیدم توش

وسایلی که چیبو داره اکثرا خلاقانه و خاص هستند. آدم هر چی هم قفسه داشته باشه کمه!!

فردا شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ http://med84.blogfa.com

سلام. خب ما هم مثه شما می گیم چه جالب!
بخصوص اون کتابا! خیلی جالب بودن و خوشم اومد..

سلام
خب پس شما هم مثل من به همین حد بسنده می کنین

فهیان شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ

امسال که اصلا در حال و هوای خونه تکونی نیستم.ینی قراره خونمون رو از جا بکنیم.ولی پارسال از این هنر نمایی ها کردم.خیلی خوب بود.یادمه پارسال هم پست خوبی تو این زمینه داشتید.

پس خونه تکونی واقعی رو امسال شما دارین، مراسم خونه کنی!!
پس از تجربه پارسال تون راضی هستین
حیف شد که عکس های پارسال پرید و گرنه میشد در این پست بهش ارجاع بدم

محبوبه 81 شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام دوست جوون
وای لیلا من هی اینا رو دیدم هی گفتم چه جالب چه قشنگ چه عالی مخصوصاً اون قفسه کتاب دیواری خیلی به درد من میخوره. اگه ازونا داشتم مجبور نبودم هی کتابامو تو کارتن کنم و روونه انباری

من دو هفته ست که قراره اتاقمو تمیز کنم هی میگم از فردا ولی این فردا کی از راه برسه خدااا میدونه

سلام دوست جونی
برای تو که فکر کنم کل دیوارت رو هم قفسه کتاب بچینی کم باشه
فردا قراره بعد از عید برسه خیلی منتظرش نباش

زینب شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.bahary72.blogfa.com

سلام لیلی جون.ماکه هنوزخونه تکونی روشروع نکردیم.خیلی قشنگ هستن این جاکتابی بااون کمدهااون میز هم همینطورکلاجالبن

سلام خانومی
حتما خونه تون خونه تکونی شده و تمیزه و خیلی کار نداره
پس شما هم قبول دارین که جاللللللللللللبه

شیوا شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.pinel.blogfa.com

سلام. خوشبحالتون
عمر ادمی کوتاهه .... چقدر لذت بخش ادم بتونه تو چند کشور باشه و سبک و سنن اونها رو هم تجربه کنه ..... من که لذت می برم با همه سختی هاش .

ان شالله که برای شما هم این فرصت پیش بیاد
اگر من از سختی ها و دلتنگی ها و ناراحتی هایم نمی نویسم دلیل بر عدم وجوشان در زندگی ام نیست

kelid khoshbakhty شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ http://http://khoshbakhtyma.blogfa.com/

لیلی جونم با اجازه لینکتوتن کردم.راضی باشید.

ممنون خانومی، باعث خوشحالی من هست

سپینود یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ق.ظ http://ushti.blogfa.com

ممنونم . مثل همیشه عکس ها عالی بودند . حالا لیلی جان فقط تو عکس ها با کسایی که خونه تکونی می‌کنن همدردی می کنی یا در عمل هم همینطوره ؟ شروع کردی کارها رو ؟

ای بابا خونه ی فسقلی بدون پرده و فرش و مبل و دکور و ویترین ما که خونه تکونی نداره!

باران یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ق.ظ

لیلی عکس ها خیییییلی خوب بودن...می دونی من عاشق اون جای شال و روسری شدم که شکل گله...خیلی خوب و بدردبخوره

پس شما هم پسندیدین. قابل نداره

مهسا یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ http://sarneveshtehman.blogfa.com

وای عکسا رو... خیلی جالب هستن... چقدر خوب ..اینجوری فضای مرده کم می شه.

استفاده بهینه از فضا خیلی خوبه. چون فضای کمدها محدود است و باید حداکثر استفاده رو کرد

سارا.ص یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ http://shasusaname.blogfa.com

salam
delet garmo labat khandun hamishe

سلام
ان شالله برای شما هم شادی و سلامتی باشه

لیلی یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.manamleili.blogfa.com

من عاشق تیپ و قیافه و موهای این دختره شدم من این مدل مو رو می خواااااااااااااام

به به عجب نگاهی. بین این همه وسیله و تجهیزات و رنگ و وارنگ مدل مو رو دیدی
این رو شرمنده نمی تونم بگم قابل نداره مال شما، چون صاحب داره!!

mahtab یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ خhttp://mynicechild.niniweblog.com

من عاشق مدیریت وسایل هستم، از این مدلهای قفسه و جاکتابیها خیلی خیلی خوشم اومد
پستتون کلی حالمو جا اورد

پس این طراحی وسایل به درد شما می خوره.
قابل شما رو نداره خانم مدیر

mahtab یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ خhttp://mynicechild.niniweblog.com

از اون آیینه ها هم خیلی دلم میخواد

قابل شما رو نداره

نرگس دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ http://nbeheshti.persianblog.ir/

سلام لیلی جون
میتونی اینا رو به لیست سوغاتی هایی که قرار بود برام بیاری اضافه کنی

من خیلی سخت گیر نیستم به سلیقه خودت دیگه خواهر

سلام خانومی
همه اش رو که نمیشه لطفا انتخاب کن!
حالا شاید سلیقه هامون فرق کنه شما خودت زحمت انتخابش رو هم بکش

فاطیما ی عمه دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام بر دختر دایی عزیزم
عکس ها قشنگ بودند و امتحاناتم را بد ندادم ولی لیلی چرا نظر دوستم فاطمه توی پست قبلی نیست؟
راستی لیلی جونم ما سال دوم یه همکلاسی داشتیم که اسمش سارا بود و فامیلی اش هم با صاد شروع میشد (البته من فامیلی اش را نمیگم چون ممکنه ناراحت بشه) حالا میخواستم ببینم اگر سارا.ص هم سن من باشه پس حدسم درست بوده

سلام بر فاطمه خانوم درس خون
شاید نظرش ثبت نشده. چون نظر بدون تائید باقی نمونده. من نظرها رو قورت نمی دم باور کن!!
می تونی بری به وبلاگ سارا.ص و ببینی که دست نوشته هاش شبیه دوستت هست یا نه

niliii دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام.بعضیاشو دوس داشتم.از رنگ کفش اون خانومه که لباس قرمز سفید داره هم خوشم اومد!
تازشم درمورد لباس مجلسی هم کاشکی یه چیزایی بنویسی ناسلامتی عروسی خواهرمه
بعدشم اینکه حالا یه نی نی میداشتین هم بد نبوداااا

سلام
می بینم شما هم بین این همه وسیله و قفسه و قلاب به خانومه توجه نشون دادین.خوش به حالش!!
من فکر می کنم مدل های لباس مجلسی اینجا با ایران فرق می کنه چون در اینجا اصل بر ساده بودن و کم کار بودن لباس هست

بابایی دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام

دستگاه رنگ پاش خیلی جالب و مورد نیازه

مخصوصا اگه بشه زبر پاش هم باشه تا دیوارها را هم

پوش داد

ممنون از زحمتهات

سلام
احتمالا بشه این کاربرد رو هم ازش گرفت
خواهش می کنم

اکرم جون سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ http://akrammahdiye.blogfa

وااای من نیزطب سنتی میخانم قانون ابن سینابرای تمام حواس 5گانه درمان داره.این فیلمومیخام ببینم توی ایران یافت میشه؟

فکر نمی کنم به این زودی توی ایران دوبله بشه ولی احتمالا بشه توی اینترنت پیدا کرد

آریا سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ق.ظ http://aalmaan.blogfa.com

سلام.

ممنونم بابت نظر محبت آمیزی که در وبلاگ من گذاشتید. انشالله پذیرش رشته ی Wirtschaftsinformatik را میگیرم;)

سلام
ان شالله که موفق می شوید

کوثر سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ب.ظ http://manare.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااام
خیلی ایده های جالبی بود. خصوصا جا کفشی اش

سلام
میشه ایده های خوب رو پیاده کرد

بهار سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ

من بودم حسابی وحشت زده می شدم

من هم تصور حمله پلیس رو کردم!!

سارا.ص سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ب.ظ http://shasusaname.blogfa.com

با اجازه ی صاحب خونه ..خانوم لیلی خانوم
سلام فاطیما جون عمه

بله بله

سارا.ص سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ http://shasusaname.blogfa.com

فاطیمای نازنین عمه فکر می کنم من چند سالی از شما بزرگتر باشم (دیگه نپرس چند سال دیگه) ولی به هر حال دوست ها و دوستی های جدیدو با اغوش باز پذیرا هستم

دلت بهاری لیلی جون

فاطیما خانوم بیا این هم جواب سوالت
ممنون خانوم چند سال بزرگتر

zoha پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام لیلی جون . خیلی قشنگ بودن عکسات . خوشم اومد :))
بیشتر میخوامممممممم. بووس

سلام خانومی
قابل شما رو نداره
باز هم عکس می خواین یا شکلات؟

babaii پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ

Mamnoone hamishegi

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد