زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

سوال های بی پاسخ

از دغدغه های ارمیا اینه که بره یه جا زندگی کنه که همیشه تابستون باشه که شب هاش کوتاه باشه و وقتی میگم باید بری کشورهای رو خط استوا مثل برزیل یا هند ،می پرسه به چه زبانی حرف می زنند؟ و وقتی می فهمه غیر فارسی هست دغدغه اش عوض میشه که چطور بره  اونجا و به اونها فارسی یاد بده!


-سوال داداش ارمیا هم اینه که چرا ۱۲ماه داریم؟چرا ساعت تا12 داره ؟چرا مدرسه ها تا کلاس ۱۲ ام هست؟و چرا ۱۲ تا امام داریم؟چی داره عدد ۱۲؟

نظرات 4 + ارسال نظر
رویا دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1399 ساعت 05:31 ب.ظ

واقعا عدد 12 چی داره؟
آفرین به داداشی من تا حالا به فکرم نرسیده بود.

بچه ها تازه با مسائل آشنا میشن و سعی می کنند براش دلیل پیدا کنند،برای ما اینقدر تکراریه که بهش اهمیت نمیدیم

دانشجو شنبه 13 دی‌ماه سال 1399 ساعت 08:12 ب.ظ http://mywords97.blogfa.com

آفرین! چه جالب! برای من هم سوال شد؟ واقعا چرا؟

واقعا چرا؟؟؟

دانشجو شنبه 13 دی‌ماه سال 1399 ساعت 08:14 ب.ظ http://mywords97.blogfa.com

آفرین که بیشتر از اینکه به این فکر کنه که خودش رو با محیط تطبیق بده و زبان اون کشورها رو یاد بگیره به تغییر محیط فکر می کنه و اینکه بهشون فارسی یاد بده!!!

به نظر میاد بیشتر از تنبلیش باشه که نمی خواد خودش زبان یاد بگیره

افق بهبود سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1399 ساعت 12:10 ب.ظ http://ofogh1395.blogsky.com

منم خیلی دوس دارم زمستون و پاییز نباشه
به عنوان همکار در پروژه شونن ثبت نام میکنم

عجب بالاخره طرحشون همکار هم پیدا کرد.امیدوار شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد