زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

کرونا کجا نیست؟

دیشب ایلیا نامی که برای برادر ارمیا در این وبلاگ انتخاب کردم موقع خواب وقتی از پایان زمستان و آمدن بهار حرف می زدم پرسید:بهار که بیاد باز هم کرونا هست؟ جواب دادم بله فعلا هست ولی همیشه نمی مونه و میره. ایلیا پرسید روی ماه هم کرونا هست؟تو سیاره های دیگه چطور؟ نمی شه بریم اونجا زندگی کنیم؟؟ وقتی براشون از عدم وجود جاذبه در ماه گفتم خیلی مشتاق شدن برن اونجا. به نظرتون به ناسا معرفی شون کنم؟؟


دیشب ایلیا از باباش پرسید:خدا رو بیشتر دوست داری یا امامان رو؟ خدا رو بیشتر دوست داری یا ما رو؟ و خدا رو بیشتر دوست داری یا خدا رو؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
ا چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 06:15 ب.ظ

دمت گرم

دم کی؟؟

افق بهبود پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 05:08 ب.ظ http://ofogh1395.blogsky.com

لطفا سیاره ی مذکور زمستون اینا هم کم داشته باشه پلیز

بله حتما تو سفارش شما لحاظ میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد