زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

مامانِ رئیس جمهور

ارمیا می پرسید علامتی که کنار شبکه ی پویاست برای چیه؟من جواب دادم شمارش تا روز انتخابات هست و بعد براش توضیح دادم که مکانیسم چطوریه و بعد ایلیا پرسید حالا رییس جمهور به چه کار می کنه؟ چند تا مثال از قرارداد با بقیه ی کشورها و جاده سازی و اینها گفتم که ملموس باشه. آخرش گفت اینها که مهم نیست خودشون هم می تونن  با هم قرارداد ببندند!

چند روز پیش که با آقای همسر در مورد برنده شدنم در قرعه کشی صحبت می کردم ایلیا شنیده و پرسید مامان الان تو رئیس جمهور شدی؟؟ براش توضیح دادم ولی گویا خیلی براش فرقی نداشت. چون دوباره امروز پرسید مامان وقتی این عددهای کنار آرم پویا تموم بشه باز هم تو رئیس جمهوری؟؟؟ 


-ارمیا می پرسه خال ها چطور به وجود میان؟خدا چرا خال آفریده؟ چون می خواد ما با هم فرق داشته باشیم و قاطی نشیم؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
غزل سپید چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 09:43 ب.ظ

شما رئیس جمهورید دیگه. ولی رئیس جمهور خونه!

بله بله. ولی من با رای گیری انتخاب نشدم تو خونه

دانشجو پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 09:44 ب.ظ http://mywords97.blogfa.com

ماشالله اینا پر از سوالند!! من که خیلی برام سخته به زبان بچه ها باهاشون حرف بزنم که استدلالهام رو متوجه بشن. شش ماهه دارم در مورد معنی فرهنگ براش صحبت می کنم هنوز درست و حسابی متوجه نشده!! یه روز نشستم کلی در مورد ساعت و PM , AM صحبت کردم. با دقت گوش می کرد و چند تا از سوالاتم رو هم جواب داد. اصلا نشون نمیداد که نفهمیده. فرداش که شد فهمیدم هیچی نفهمیده!! هنوز نمیدونست بین مثلا عدد ۳ و ۴ در ساعت در واقع ۵ دقیقه است!!!!! این رو البته امروز فهمیدم که مشکلش در یادگیری ماه پیش کجا بود!!

فرهنگ رو منم نمی دونم یعنی چه؟تازه دونستنش با قبول داشتن و عمل کردنش سه تا مسئله است! برای ساعت که بچه ها درکی از شصت دقیقه و چرخش ثانیه و دقیقه ندارند. پسرهای من در حد همون سر ساعت بلدند. بیشتر ازشون انتظاری نیست

طیبه تی تی یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 07:04 ب.ظ http://parandehdararamesh.blogfa.com/

هزار ماشالا و هزارالله اکبر
من که با خوندن چندین پست عاشقشون شدم رفت
الهی خدای مهربون نگهدارشون باشه،بچه ها بزرگ ترین معجزه ی الهی هستند.

ممنون خانمی از محبتت. ان شالله شازده پسرت سلامت باشه

فاطمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 06:41 ب.ظ http://Ttab.blogsky.com

مبارک باشه خانوم حالاچی برنده شدید؟
شایدواقعاخال هابرای همین چیزهاباشند

قرعه کشی ماشین
این هم یک دلیله

فرزانه یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 05:31 ق.ظ

عزیزم خدا حفظ کنه گل پسرهات را

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد