زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

چه کسی در ماه زندگی می کند؟

-توجه داداشی ها رو به تغییرات اندازه ی ماه جلب می کنم که ببینید توی تابستان ماه چقدر بزرگ پیداست،ایلیا می پرسه وقتی ماه کوچیک میشه آدم های روی ماه هم کوچیک میشن؟؟  ارمیا میگه مامان قبلا گفته که توی ماه کسی زندگی نمی کنه. ایلیا می گه پس توش چیه؟میگم خاک و سنگ و کوه. میگه پس به چه درد می خوره؟؟


-ارمیا همان طور که به ساعت خیره شده می پرسه اگه شب قبل از خواب جلوی عقربه ها میخ بکوبیم چی میشه؟میگم همون جا عقربه ها متوقف میشن و نمی تونن برو جلوتر. می پرسه اگه صبح بیدار بشیم و میخ رو برداریم میرن سرجایی که باید باشند؟؟


ایلیا هنوز به روزشمار انتخابات جدا اعتقاد داره که مامانش رئیس جمهور میشه و میان می برنش!

نظرات 6 + ارسال نظر
دانشجو چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 09:45 ب.ظ http://mywords97.blogfa.com/

فکر می کنه کجا می برن شما رو وقتی رییس جمهور بشین؟ از این موضوع خوشحاله یا ناراحت؟ چقدر بچه ها عجیبن! چه سوالات جالبی می پرسن ماشالله! فکر می کنن ساعت اتوماتیک زمان رو تشخیص میده! حالا واقعا گفتین ماه به چه دردی میخوره؟! راست میگن دیگه!

باباشون گفته مامان رو می برن تهران،مردم میان جلوی خونه مون صف می کشن
کلا ساعت رو موجود هوشمندی می دونن.
استدلال های من ارزشی نداشت. گفتم شب ها زمین رو روشن می کنه که گفتن لامپ هست. گفتم روی دریاها اثر می ذاره و چون دریا رو ندیدن به نظرشون مهم نیومد

فاطمه جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام لیلی جان
خیلی وقت بود صفحتون را ندیده بودم
چقدر نگاهت قشنگ و مثبت و البته علمی هست نسبت به همه چیز . چقدر دلم میخواد مثل شما باشم ..انرژی مثبت

سلام خانومی
چقدر دید شما مثبت هست که نگاه علمی هم در این سوال و جواب ها می بینید
هر کس خوبی های خودش رو کوچیک می بینه و خوبی های دیگران رو بزرگ. شما هم حتما مثبت های بزرگی تو زندگی دارید

نسرین شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 08:57 ق.ظ https://yakroozeno.blogsky.com/

بچه ها... این مغزهای همیشه متفکر
سالم و شاد و موفق باشند

ممنون

جانان شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.lakposhtesabz.blogfa.com

بچهایی‌که‌از هرچیزی سوال درمیارن مطمعنن باهوشن و به اطرافشون اگاه ترن....من خودم‌از بچگیم‌هیچیز بلدی یادم‌نمیاد

منم از بچگیم چیزی یادم نمیاد. بچه ها تو یک سنی زیاد سوال می پرسن همون طور که تو یک سنی لجباز میشن یا پرتحرک. خلاصه این روزها هم رد میشه

فاطمه سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 08:25 ب.ظ http://Ttab.blogsky.com

خیلی وقته سرتون کنجکاو این ساعتست هااا

دقیقا. ساعت و تقویم رو میزی از جمله اشیایی است که روزانه جلوی چشممون هست

باران جمعه 4 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 12:05 ق.ظ http://julia88.blogfa.com/

دنیای بچه ها خیلی زیبا و بانمکه

بله بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد