زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

روایت های تقویم

_از بیانات ایلیا: امروز شهادت ابوعطار بیرونی است!

_ارمیا می پرسه چرا تولد حصرت عیسی هست ولی شهادتش نیست؟؟ چرا برای بقیه حضرت ها(منظورش پیامبران مثل حضرت ابراهیم) تو تقویم تولد و شهادت ننوشته؟؟؟ 

-ایلیا برای بار هزارم می پرسه چرا مناسبت ها تو تقویم های سال ۹۸ با ۱۴۰۰ فرق می کنه؟ و من که توضیح میدم که مناسبت های شهادت ها و تولدها تقویم قمری هست و جابه جا میشه می پرسه خب بعد از چند سال دوباره تو همین روز قرار می گیره؟؟ میگم نمی دونم، می پرسه مثلا سال ۱۵۰۰ دوباره همین جان؟؟ میگم من نمی دونم صد سال دیگه چطور میشه.میگه اون موقع من صد سالمه؟؟؟

-  ارمیا می پرسه : امروز که نوشته میلاد پیامبر اکرم به روایت اهل سنت چرا برای اون روز دیگه اش ننوشته به روایت چی؟؟؟

و ایلیا می پرسه مثلا تو ماه شهریور نوشته شهادت امام سجاد به روایتی منظورش روایت  اهل سنت هست؟؟؟؟

از دست این تقویم که سوالاتش تمومی نداره...


نظرات 5 + ارسال نظر
صبا جمعه 30 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 11:53 ق.ظ http://gharetanhaei.blog.ir/



من به جای شما بودم تقویم میدیدم کهیر می زدم

تقویم رو چطور مطالعه می کنند که می دونند شهادت حضرت عیسی توش نیست؟ یعنی تک تک روزا رو چک می‌کنند تا شهادت و تولدهای حضرتها رو تطبیق بدن؟

یه دایره المعارف دیگه واسه شون جذابیت نداره تا دست از سر شهادت و وفات و رحلت بردارن؟

هر مغازه و اداره ای میریم اول از همه تقویم رومیزی ش رو به هم نشون میدن طوری که خودم هم ناخودآگاه جایی که اونها نباشن نگاهم به تقویم رومیزی می افته. الان خانوادگی آلرژی تقویم داریم.
الان بهشون بگو مناسبت های آبان همه رو برات میگن.یا بگو شهادت امام سجاد کی هست سریع ماهش رو میگن!!! بیکاری بد دردیه خواهر
الان مناسبت های دیگه مثل روز صادرات و روز صنایع دستی رو دارن پیدا می کنن

خانمـــی شنبه 1 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 07:24 ق.ظ http://dar-masire-zendegi.blogfa.com/

زهرا..‌. چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 11:18 ق.ظ http://saatsheni1531.blogfa.com


ازمن میشنوی تقویم هارونابود کن
الان فهمیدم اصلا سرگرمی خوبی نیست چون شاید سراوناروگرم کنه اما سرشما روبه اتیش میکشه

اره واقعا. سوال ها تمومی نداره

امیر حسام شنبه 15 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 09:11 ق.ظ https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام؛
سؤالات بسیار کنجکاوانه و قشنگ پرسیده شده.

آویزوووووووون شنبه 22 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 04:06 ق.ظ

یه آدم بیکار میخواد واسه این‌سوالا پاسخ پیدا کنه

آره واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد