زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

چند تقویم

-دو تا تقویم رو میز هست که روی ماه آبان تنظیم شده.ارمیا به باباش میگه این جوری هر روز حتما یک مناسبتی داریم.اگر تو تقویم ۱۴۰۰ نبود از توی تقویم سال ۹۸ می بینیم مثلا امروز روز فرهنگ عمومی است.

-امروز ایلیا با صدای بلند اعلام می کرد. حضرت آیت الله شهید دکتر سید حسین فهمیده رحمه الله.کلا هر چی لقب تو تقویم برای اشخاص مختلف خونده رو برای یک نفر به کار می بره.

تصور کنید تسخیر لانه جاسوسی رو چطوری خوندن.کلماتی که بار اول می خونن چقدر خنده دار میشه

- ایلیا معنی هجرت رو که توی تقویم دیده از ارمیا می پرسه و ارمیا جواب میده یعنی صادرات!!!




نظرات 6 + ارسال نظر
سمانه دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 12:56 ب.ظ https://weronika.blogsky.com/

خدا حفظشون کنه
اینقدر خاطرات تقویم گل هات زیباست که من هر سری تقویم یا سررسید می بینم یاد بچه های شما می افتم و لبخند می زنم

به نظرم جمع آوری کنید برامون بهتره

Fateme دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 11:57 ب.ظ


عالی بوووود حضرت ....
سلام
من عاشق این تقویم خوانی برادران روز شمار شدم
خدا حفظتون کنه خانوادگی صفحه رو باز کردم تا دیدم پست جدید گذاشتین گفتم آخجون بازم تقوییم
ماشاالله لا قوه الا بالله العلی العظیم

ممنون خانومی
تازه یک سری افاضاتشون چون بار سیاسی یا مذهبی داره نمیشه نوشت

صبا سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 03:26 ق.ظ http://gharetanhaei.blog.ir/

وای اون جمله اول ارمیا

تقویم خودش اگر می دونست روزی قراره اینجوری باهاش برخورد بشه از خوشحالی هر روز خودش رو هم گرامی می داشت

خدا حفظشون کنه

واقعاها! منم تا امسال اصلا فکر نمی کردم تقویم اینقدر مهم باشه تو زندگی
ممنون

آویزوووووووون شنبه 22 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 04:03 ق.ظ

سلام لیلی جان
شیرینی زندگی همین حرفا و رفتاراشونه دیگه
خدا بهت ببخشه
خدا حافظشون باشه الهی

سلام خانمی
ممنون

زهرا..‌. شنبه 22 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 05:59 ب.ظ http://saatsheni1531.blogfa.com


فقط معنی هجرت

مهربانو یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:48 ب.ظ http://baranbahari52.blogsky.com/

جااانم چقدر بانمکن خدا حفظشون کنه

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد