زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

حضور در تقویم

ارمیا می پرسه:برای چی روی دونه برنج می نویسن؟منظورش نوشتن روی تار مو یا دانه برنج هست که در برخی موزه ها وجود داره.

-ارمیا همون طور که کنار من میشینه می پرسه من از وقتی یاد گرفتم بشینم تا حالا چند بار نشستم؟

- سر سفره بابا به ایلیا میگه قراره  تو تقویم سال دیگه تاریخ تولد من هم اضافه بشه!! چون من آدم مهمی هستم.ایلیا با ذوق میگه اگه رحلت یا شهادت هم بکنی خوبه چون دوبار اسمت تو تقویم میاد.

- وقتی ایلیا می خواد شیشه ی سس رو باز کنه با هیجان میگه مامان این سس تاریخ مصرفش گذشته. به من نشون میده می بینم روی در شیشه سس نوشته ۵۰ سالگی مبارک ،تاسیس از ۱۳۵۰

-ایلیا همون طور که ساندویچش را گاز می زند  می گوید چرا توی ساندویچ چیزهای سیرکننده می ریزند؟؟ بعد مقداری که خورده به من نشون میده میگه ببین تا اینجا پیشرفت کردم.


نظرات 4 + ارسال نظر
صبا پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 11:13 ق.ظ http://gharetanhaei.blog.ir/

چند بار تا حالا نشستم چه جالبند

حرفاشون آدمو به فکر وا میداره

خدا حفظشون کنه دانشمند کوچولوهای و فیلسوف رو

کلا بچه ها چون بار اول هست با پدیده های عادی زندگی برخورد می کنند نگاهشون با ما فرق داره
ممنون

زری.. جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 08:39 ق.ظ http://maneveshteh.blog.ir

عااااالی بود شهادت و رحلت بابا :))
جمله ی آخر یه جوری هست انگار دوزبانه باشند و ذهنش داره ترجمه میکنه؟

احتمالا خیلی با خوردن مشکل دارند می خوان زود تموم بشه برن.

فاطمه جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 04:52 ب.ظ http://Ttab.blogsky.com

خداا ماشاالله هی دارن شیرین ترمیشن.پدرشون فکرکنم پشیمون شدکه گفت اسم من میادتوتقویم
راست میگن ساندویچ هابه نسبت سایزشون خیلی سیرکننده ان

بله پدر به اینجای قضیه فکر نکرده بود
آره ساندویچ به نیمه رسیدی دیگه سیر شده حساب میشی

ashub شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 05:46 ق.ظ http://ashub.blogfa.com

چه بچه های جذابی دارید. و چقدر خوب که خودتون هم مثل بچه هاتون مشاهده و گوش قوی دارید و میتونید این نکته ها رو ثبت کنید

ممنون
دوست دارم خاطره هاشون براشون بمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد