زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

اولین ساعت

-ارمیا همراه پدر رفتند نان بخرند و ایلیا پیش من توی ماشین ماند. ازش می پرسم چرا نرفتی؟ پاسخ میده: اولا حال نداشتم،دوما هوا سرده،سوما اینجا جام راحته و تریلوما دلم نمی خواست( تریلیون ماکزیمم عدد شناخته شده برای داداشی هاست)


- ایلیا می پرسه خدا که دیده نمی شه شبیه نور هست یا صدا؟

-ارمیا می پرسه دنیا بزرگتر هست یا جهان؟

از پیشنهادات ایلیا :کاش یک روز تو تقویم تولد لقمان حکیم باشه!!

- ارمیا می پرسه اولین ساعتی که اختراع شد از چه عددی شروع به کار کرد؟ من می گم ۱۲ .میگه به نظر من از ۱


نظرات 3 + ارسال نظر
صبا پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 05:52 ق.ظ http://gharetanhaei.blog.ir/

چرا تولد لقمان حکیم؟

تریلوما

خدایا این دو تا داداش خیلی خوبند

چون اسم لقمان حکیم رو تازه شنیدن و براشون جالبه
خوبی از خودتونه.داداشی ها جنبه های دیگه هم دارند

Fateme پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 07:41 ب.ظ

ماشالله لاقوه الابالله العلی العظیم
چقدر من داداشیا رو دوستشون دارم
ممنون از شما که اینا رو به اشتراک میذارین
سوالات و حرفاشون ماشاالله عمیقه که قطعا فضای فرهنگی و ارزشمند گفتگو های والدین و اطرافیان درش تاثیر گذاشته
اهان راستی با این اوصاف ماجراهای تقویم ، دهه فجر و داداشیا یادتون نره

ممنون.نظر لطف شماست
باسوادی دنیای بزرگی رو براشون گشود و هر جا میریم دنبال کتاب های مختلف می گردن تا بخونن
یک سری حرف هاشون چون بار مذهبی یا سیاسی داره نمیشه نوشت.
کلا دهه فجر و انقلاب و اینها خیلی براشون سوال بود

فاطمه جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 01:06 ب.ظ http://Ttab.blogsky.com

به نظر منم باید از۱شروع شده باشه ساعت،تریلوما چه کلمه جالبی
خداحفظشون کنه.واسشون خواهرنمیارید؟

پس شما با ایشون هم عقیده اید که ساعت باید از ۱ شروع بشه.
حالا اگه برادر باشه اشکال داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد