زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

مناسبت تقویمی جدید

- ایلیا صبح که از خواب بیدار شد میگه امروز روز برعکس هست.می پرسم یعنی چه؟ میگه یعنی  اگه شب با لباس نارنجی و شلوار سیاه خوابیده باشیم صبح که بیدار شدیم برعکس شده شلوارمون نارنجی و لباس مون سیاه شده!!!

- ایلیا می گه من اگر جای خدا بودم آدم ها رو می ریختم تو جهنّه و از مصالحشون ادم های جدید می ساختم!!

-ارمیا می پرسه آب موجود زنده است؟ اثرات درس ماده و خصوصیت مایعات است که شکل ظرف را می گیرند.

- دیشب ارمیا پرسید: تو مسابقه ی دو وقتی میگن یک دو همه می دون؟ من گفتم نه، وقتی گفتن یک دو سه همه می دون.گفت پس چرا بهش میگن مسابقه ی دو! بعد از توضیحات که دو از دویدن میاد نه عدد دو ،پرسید یعنی مسابقه ی یک نداریم؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
ترانه پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 01:22 ق.ظ

برای ایلیا و ارمیا و کنجکاویهای با مزشون

ممنون

فاطمه یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 10:29 ق.ظ http://Ttab.blogsky.com

جهنه

صبا جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 05:56 ق.ظ http://gharetanhaei.blog.ir/

مسابقه فرمول یک داریم دیگه :)

جهنه همون جهنم هست ؟

راست میگی اصلا یادم نبود.باید سوالاش رو بیام اینجا بپرسم جواب کامل بهش بدم
بله.جهنه همون جهنم از نوع داغ ترش هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد