زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

تعطیلی جدید

-ارمیا می پرسه میشه دو نفر خواب یک جور ببینند؟؟ من میگم نمی دونم فکر نمی کنم بشه.می گه خب مثلا خوابش یکجور باشه اما شکل هاشون فرق کنه مثلا دو نوع شیر باشه!!

- ایلیا می گه چرا انگشت شست پا این قدر بزرگه و انگشت بعدیش این قدر کوچیک؟ من جای خدا بودم انگشت ها به ترتیب یه کم به یک کم کوچیک می شدن یا این انگشت کوچیکا ی پا رو اندازه بزرگه می ذاشتم .

-ایلیا میگه اگه یک نفر مته روشن کرده و زمین رو سوراخ کنه و حواسش نباشه چند روز ادامه بده می تونه به مرکز زمین برسه؟؟

- ایلیا میگه کاش یک تعطیلی بین پنج شنبه و جمعه داشتیم.جمعه نمی تونیم بریم جایی چون داداش فردا باید بره مدرسه،پنج شنبه هم داداش روز قبلش مدرسه بوده خسته است!!


نظرات 3 + ارسال نظر
صبا جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 05:53 ق.ظ http://gharetanhaei.blog.ir/

خداااااااااا. این دو تا داداش چقدر خوبند آخه :)

به ارمیا بگید میشه! برای من پیش اومده با کسی تو یه شب یه موضوع را خواب ببینیم و به قول ارمیا فقط نوع شیرش فرق داشت.

از طرف من ایلیای فیلسوف و خلاق رو بچلون لیلی جان.
پیشنهاد میکنم اسم وبلاگیش رو عوض کنی بگذاری افلاطون یا ارسطو

خوبی از خودتونه
باید سوالاتشون رو اینجا مطرح کنم جواب درست و کامل تحویل بدم
ممنون گلم. خداییش به ارسطو مرسطو نمی خوریم سوالات هفت پیچ بچه ها بهتره

AE یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 12:22 ب.ظ

ولی اتفاقا منم سوال اول پسرتون رو خوندم یاد نظریه عالم مثل و عالم سایه ها افلاطون افتادم. افلاطون اونجا از مثال اسب استفاده می‌کنه اما به جا شیر :)

ازونجا که نظریه مثل افلاطون برای من از خیلی معدود نظریه های فلسفیه که ازشون خوشم میاد، برای من خیلی سوال جالبی بود این سوال پسرتون!

چه جالب.من نمی دونستم همچین نظریه ای هست.
حالا این سوال رو با دید فلسفی چطوری باید برای بچه توضیح داد؟

فاطمه پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 01:38 ب.ظ http://Ttab.blogsky.com

ولی شدکه من وهمسرخواب های مشابه ببینیم.
چقدرجالب درموردمته آخییی..دیگه حسابی فکراشون علمی شده

خب از بی اطلاعی من هست.باید اول می اومدم اینجا از بقیه می پرسیدم.
فکراشون عملی شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد