زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

روز جمعیت

-ارمیا می پرسه روز طبیعت می ریم گردش روز جمعیت باید چیکار کنیم؟

-ایلیا میگه حرف مدرسه رو نزن، تا اون روز دلم آب میشه.واقعا برای بچه باسواد انتظار مدرسه سخته و فکر کنم خود کلاس  اول هم کسل کننده باشه.

-ایلیا یک ترب رو که چروک شده برمی داره و می پرسه فقط ما آدم ها میریم پیش خدا؟ پس این ترب چی میشه؟ من میگم احتمالا حیوانات هم باشند!! ایلیا میگه من می خوام برم جهنم حیوانات رو ببینم .بابد جالب باشه.نتیجه این که بدون فکر سوال رو جواب ندید.

- ایلیا میگه تو بهشت همه چیز هست؟ من خورشت گاو میش می خوام!! ارمیا میگه این چیزا که خوشمزه نیست.یا خورشت قیمه یا قورمه باید سفارش بدی.

نظرات 6 + ارسال نظر
طیبه تی تی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 06:10 ب.ظ http://parandehdararamesh.blogfa.com/

جااان روز جمعیت باید به ادم ها و رفتارشون دقت کنیم

خدا حفظشون کنه.چقدر خوبه که می نویسی .چقدر دربزرگسالی از خوندنشون و یادآوریشون لذت خواهند برد

چه نکته ی قشنگی.باید بیام جواب سوالات رو از اینجا بگیرم.
امیدوارم در جوانی از این خاطرات استقبال کنند

مهربانو دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:58 ق.ظ http://baranbahari52.blogsky.com/

وظیفه ی ما بزرگسال ها در روز جمعیت میتونه این باشه که آیا به اضافه کردن جمعیت کره ی زمین علاقه و اعتقاد داریم؟ یا میشه به جمعیت و مسئولیت ما در مقابل کره ی زمین و آدماش فکر کنیم ببینیم راه های بهتری برای تجربه ی شیرین پدر و مادر شدن هست ؟ مثل فرزندخواندگی و هدیه ی یه زندگی امن و شیرین در مقابل موجودی که هم نوع خودمونه ولی از داشتن نعمت خانواده محرومه .
اینکه با این جمعیت اگر دست به دست هم بدیم چطور میتونیم آثار مخرب انسان رو از کره ی زمین کم رنگ کنیم؟
میتونیم با این جمعیت چه حجمی از حیوانات رو خوشحال کنیم و بهشون امنیت و پناه بدیم .. رفتارمون با گونه های گیاهی چطوره؟ و ...
البته که اینا مختص یک روز از سال نیست ولی میشه در اون روز خاص هدف گذاری این افکار رو شروع کرد

چه جواب قشنگی.یعنی به عنوان جمعیت به معنای انسان ها و نقش اونها تو جامعه و پیرامونشون و طبیعت
نگاه کنیم
ممنونم

صبا سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:42 ق.ظ http://gharetanhaei.blog.ir/

من از همین الان بگم که اگر داداشی ها خواستند یه پست و منصب دولتی بگیرن در آینده من بهشون رای میدم. بس که قشنگ فکر میکنند

ممنون از حمایتت.پس ۳۰ سال دیگه می تونن روی رای شما حساب کنن

تویی که نمیشناسمت پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 07:59 ق.ظ http://farin87.blogfa.com/

سلام بانو
شما بچه ی دومت ناخواسته بدنیا اومده درسته ؟
وگرنه بعید میدونم میخاستید انقدر فاصله اولی و دومی کم باشه
چون ما هرکسی دوروبرمون هست که انقدر فاصله ی بچه ها کم بوده و به اصطلاح شیر به شیر بودن و گفتن که از وسائل پیشگیری استفاده نکردن

سوالتون خیلی خصوصی هست ولی من پاسخش رو میدم.من خودم می خواستم فاصله سنی بچه هام کم باشه تا با هم همبازی باشند .سختی زیاد داشت ولی الان راضیم

فاطمه جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 05:04 ق.ظ http://Ttab.blogsky.com

روزجمعیت هم مگه داریم؟
آخییی عاشق مدرسه رفتنه پسرتون.مثل دخترمن که ازاالان داره بهش فکروبرنامه ریزی میکنه

ظاهرا توی تقویم هست که پیداش کردن.به نظرم انتظار برای شروع مدرسه کمه. روز شمار تعطیل شدن بیشتره

ابانا جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:12 ب.ظ http://med84.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد