زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

گروه نجات الفبا

- ایلیا املای خود نوشته اش را به من نشان می دهد و من می گویم تشکر ّ دارد. می پرسه مگه تشدید مثل گروه نجاتی ها( منظورش مصوت هاست) نیست که می تونیم نذاریم.

- یک متن انگلیسی را ورق می زند و می پرسد گروه نجاتی هاشون کجاست؟ پایین یا بالای حروف می ذارن؟میگم اونها کنار حروف می ذارن. میگه اون وقت از کجا می فهمن گروه نجاتی هست؟

-صبح برای رفتن به مدرسه بیدار شده و خواب آلود می پرسه  چرا وقتی میگیم ۲۱ نمی نویسیم ۲۰۱.یعنی ۲۰ را بنویسیم و بعد ۱ را اضافه کنیم. میگم اون عدد میشه دویست و یک. می گه اونو بنویسن ۲۰۰۱.میگم اون میشه دوهزار و یک. می گه همه شون رو یک ۰ بهش اضافه کنند.

- تمرین ریاضی که معلم داده نوشته: "الگوی عددی ۲-۴-۶ را تا آنجا که می توانید ادامه دهید "و ایلیا زنجیره را می نویسد تا ۱۰۰ و بعد می پرسد: بازم بنویسم؟  از معلم می پرسم انتهای بازه کجاست؟ جواب میده تا ۲۰ توی کلاس خوندیم! بهش میگم باید تا ۲۰ می نوشتی. میگه نه ، تو سوال گفته تا اونجا که می تونید.

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام
گروه نجات الفبا عجب اسم قشنگی . آفرین به این دو تا آقای با سواد و زیرک

سلام.این اسم رو معلم کلاس اول برای مصوت ها گذاشته و حروف هم شهروندان شهر الفبا هستند که با توجه به اتفاقات گروه نجات به کمک شون میان

رعنا جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام لیلی جان
من از خوندن نوشته های شما واقعا لذت میبرم. خدا گل هاتون رو براتون نگه داره

سلام رعنابانو
ممنون. چشماتون قشنگ می بینه یا می خونه.

صبا شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:08 ق.ظ http://gharetanhaei.blog.ir

چه معلم خلاقی، آفرین بهش. مدرسه رو برای ایلیای باسواد جذاب‌تر کرده

معلم ایلیا واقعا خانم خلاق و با انرژی و مهربونی هست با این که معلم ایلیا رو می شناسه و می دونه که باسواد هست و پای تخته صداش نمی کنه ولی من خیلی خوشحالم که مدرسه رو براش شیرین کرده

شادی شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:19 ق.ظ http://setarehshadi.blogsky.com/

اون 201 و 201 من رو که یک عمر ریاضی خوندم به فکر انداخت. خیلی جالب بود و با مزه

کلا ریاضی سوال زیاد از توی مباحث درمیاد

محبوب حبیب شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام لیلی جان
چقدر جلو تر از دختر من هستند. ما هنوز به اینجاها نرسیدیم.
معلومه پسرت از نوشتن هم خوشش میاد. دختر من اگر بود تا اونجا می‌نوشت که خط تموم بشه با اینکه بلده تا صد

سلام خانومی
بچه اول رو با بچه اول باید مقایسه کرد هر چقدر ایلیا تو نوشتن مشتاق هست ارمیا از نوشتن بیزار بود و البته هست. ارمیا اگر بود می گفت من تا ۱۰ بلدم و همون قدر می نوشت

لیمو چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:14 ق.ظ

وااای ذهنم سر قضیه 20 و 1 ترکید!

کلا وقتی آدم از خواب بیدار میشه ذهنش هنگ کرده و خون رسانی کامل انجام نمیشه برا همین سوالات ش فضایی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد